Merhaba, yaklaşık 1 ay once tanisip konuşmaya başladiğim ve aramizda sehirlerarasi mesafelerin olduğu bir beyle seviyeli ve herşey olurunda giderken, bir anda ilişkimizin ciddiye gittiğini farkettim ve buna hazir degilim olacagimida sanmiyorum demesi üzerine fazlasiyla yıkıldım. Çunkü onu kisitlamadim ve biz neyiz diye bile sormadim. Zamanla hersey olur diyen taraf ben iken kendisi hep gelecek planlarina beni de dahil etti. Hatta ailesi hakkinda benim gelecegim hakkimda bile konuştuk. Beni her anlamda mükemmel bulan biri ve fazlasiyla uyuşan karakterlerimiz var. Acikçasi onu kaybetmek istemiyorum ve onun da beni kaybetmek istemediğini bildigimden arkadas kalmamiz gerektigini düsundugunu saniyorum. Mantik ve aşiri hoşlanmayla birlikte hayallerimin flörtünü yasarken neden bu duruma bir anda gelmiş olabiliriz? Gerçekten herşeyin mükemmel gitmesinden korkmuş olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bir kaç kere alkollüyken beni arayıp duygularindan bahsettiği zamanlar da var...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar