Eşim topuklu ayakkabı giyince benden uzun oluyor. Kompleks yapmam normal mi?

Normalde eşimden 3 cm kadar uzunum. Sokağa çıktığımızda 12 cmlik topuklu ayakkabı giyiyor. Benim ayakkabım da 1-2 cm kadar beni uzatıyor. Zaten evde hafif topuklu terlik giydiğinde hemen hemen aynı boyda oluyoruz, yüksek topuk giyince de 7-8 cm fark atıyor. Sokakta gezerken çevreden dikkat çekiyoruz. Eşimle bu konuda hevesini kırmamak için tartışma bile çıkarmıyorum ama hafif te olsa komplekse giriyorum. Görüşlerinizi almak istiyorum.
Eşim topuklu ayakkabı giyince benden uzun oluyor. Kompleks yapmam normal mi?
Cevapla