Eşim benden kısa, ayakkabısına yükseltici koyuyor. Sizce bu bir sorun mu?

4 -5 cm kısa benden. Özel günlerde ya da dışarda bir araya geldiğimiz günlerde ayakkabısına yükseltici koyuyor. çok zorlanırsa çıkartıyor tabi. Alıştım yani dert etmiyorum ama dışardan hoş durmuyor sanırım. Ben 1.66 cm - eşim 1.61 cm.
Eşim benden kısa, ayakkabısına yükseltici koyuyor. Sizce bu bir sorun mu?
Cevapla