
Çok ilgisiz konuşmamış mı sizce de umrunda değilim resmen. Insan bir noldu der☹benden hoşlansa böyle yapmazdı dimi?

Adam bildiğin odun 😀😂 kısmet değilmiş nedir insani olarak hayırdır neyin var desene gerçi siz kızların kafa da acayip işliyor sorsa benden hoşlanıyor diyorsunuz sormasa ilgisiz
Normalde benden hoşlandığını düşünüyordu herkes ama bugün bu tavrından sonra benim hiç umudum kalmadı
Desiğimngibi gibi seni umursamadığı gayet açık insna değer verdiği umursadığı kişiye karşı bu şekilde davranmaz ha bana sorarsan muhabbetin olan birine bile bu şekilde öküz gibi davranılmaz ama belki de bilinçli davrandı hoşlanmadığını anla diye... Zaten by mesajdan sonra senden hoşlanıyorum desede inanma sözlerr davranışlara yansımadıkça içi boştur...
Bence gayet normal insanca bir konuşma bende bir şey oldu sandım kız işteyim diyor zamanım kısıtlı demeye çalışıyor
Işteyim demiyor işten çıktım uyucam diyor aslında
İlgisiz değil olması gerektiği gibi konuşmuş ama adam bir şey hissetmediği için sen soğuk yaptı sanmışsın. Normal konuşmuş
Bence daha çok ilgilenmesi gerekirdi
Hoşlanmıyorsa adam niye ilgilensin ki sen hoşlanmadığın erkeklerle ne kadar ilgilisin?
Iyi de bu kişi benim bir yıldır arkadaşım. Evet ilgileniyorum çünkü biz hastanede çalışıyoruz. Insanların sağlık sorunları var ya bu her şeyden önemli. Arkadaşlarımızla ilgilenmeyi bırak arkadaşlarımızın tanıdıklarıyla bile ilgileniyoruz. O benim annemle benle ilgilendiğinin bin katı ilgilendi ya.
Ama o annen belki de senin ondan hoşlandığını düşünüyordur umut vermemek adına da böyle temkinli davranıyordur
Temkinli davranıyorsa farklı davransın normalde de. Normalde ondan hoşlandığımı bilmeyen kisiler onun benden hoşlandığını düşünüyor. O zaman farkli davransin ben onu görmeye bir kere odasina gitmedim ama o beni görmeye nerdeyse her nöbet günü geliyor
Neden o bugün nöbet çıkışı olduğunu söylediğinde sen önemli değil dedin ki, ne alaka? :D
Işim düştü sana ama o zaman olmaz anlamında 🤣
Yazıyım mı sence bunu? Sana kırıldım anlamında. Yazarsam daha da anlar mı hoşlandığımı onu çok kafaya taktığımı?
Bence böyle bir anlam çıkarmaz. Hoşlanmasaydın bile böyle bir şey sormak isterdin bence, bir düşünsene. İnsanlık gereği, nezaketen sorar insan yani. Belki kafası dağınıktır o an veya başka bir işle uğraşıyordur, bana da oluyor bazen öyle. Değer verdiğim birini bile geçiştirebiliyorum. Çok kafana takıp kendini üzmemek için direkt nedenini sor bence. 💜💜
Nasıl bir mesaj atayım peki tam olarak sen ne dersen onu yazacağım
Aradan 8 9 saat geçti ama sorun olur mu şimdi yazıyo olmak
Cevap
9Cevap
Öğleden sonra uğrayacam demiş, sende işimi hallettim diyince,
Ee ne diye yazıyon mk demek istemiştir de diyememiştir.
Halletmeden önce yazdım. Onun zaten nöbet çıkışı olduğunu da biliyordum ben de konuşmak için mesaj atmıştım ilgilensin diye. Ilgilenmeyince ben de gittim kendim hallettim tek arkadaşım o değil ki radyolojide
Ben bir daha onunla ilgilenirsem nolsun
İnsan bir neyin var diye sorar. Ne röntgeni diye merak eder.
Dimi? Umrunda değilim
Çok kızdım ona
İlgisiz değil adam olması gerektiği gibi konuşmuş, sana karşı bir şey hissetmediği için adamın konuşması sana soğuk gelmiş
Üzüldüğüm nokta bu zaten bana karşı bir şey hissetmiyor gibi konuşması.
Adam sana karşı bir şey hissetmediği halde hissediyor gibi mi konuşsun? 😃
Normalde hissediyor gibi davranıyor ama.
Sana öyle gelmiştir belki
geberiyorum desen anladim kismet degilmis der böyle tipler
Çok sinir oldum
beni yanlis anlama ama bu tarz erkekler ya yedekte bir kac kiz daha sakliyordur o yüzden birine fazla ilgi vermeye hevesleri yoktur ya da gercekten odun bir tiptir ki bana sorarsan ikisi de tahammül edilemeyecek seyler cünkü bir kadinin ruhu ilgi ve alaka ister ve bunu göstermeyen erkekle mutlu olamazsin
ilgisiz sadece cvp vermek adına konuşmuş. konuşmak isteyen neyin var diye sorar , geçmiş olsun der , bir şekilde ilgsini gösterir.
sen boş yere umutlanma bu adamdan.
Ağırdan satmaları oynuyor
Istemiyor mu beni
Kendini ağırdan satmış
Istemiyor dimi beni
Çekerim demiş daha ne yapsın
Hoşlansa merak ederdi
Ben yazmadan da yazıyor normalde.
Tipsiz miyim ne alaka ya
Aynen. Sadece sormak için sormuş sanki. 😅
Çok sinir oldum ya her şeyden önce arkadaşım yani
Daha ne desin sfhn
Yaa insan bir merak eder noldu nerden çıktı der iyi misin der bu hiç umursamadı bile sinir oldum
Niye demesin ki her şeyden önce arkadaşım. Insanlar her allahın günü röntgen çektirmiyor
Nereye kaçacağım ki bence biliyor o onu sevdiğimi
sana ilgisi var
Gerçekten var mı bana çok uzak geldi konuşması
Ben onu çok seviyorum. Bugün nöbet çıkışı oldugunu ben zaten biliyordum sadece onunla konuşalım benimle ilgilensin diye mesaj attım
Adam sana karşı birşey hissetmiyor
Gelin güvey olmuşsun kendi kendine bence.
ne desin daha
Bana çok soğuk geldi normalde daha çok ilgilenir
ozaman soğumus
Dengesiz ya
bosver takılma
🙄 bilemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar