Gün içinde sadece bu kadar konuşuyoruz çok soğuk davranıyor adam akıllı konuşmalı mıyım yoksa bende mi soğuk yapayım?

Gün içinde sadece bu kadar konuşuyoruz çok soğuk davranıyor adam akıllı konuşmalı mıyım yoksa bende mi soğuk yapayım?

soğuk yapma dediğimde de yapmıyorum diyor

Gün içinde sadece bu kadar konuşuyoruz çok soğuk davranıyor adam akıllı konuşmalı mıyım yoksa bende mi soğuk yapayım?
Cevapla