Yakışıklı erkekler hiç öyle değil nedense ama tipsiz olanlar kadını mutlu etmeyi kadının kalbine inmeyi çok daha iyi biliyolar. Bu yüzden en güzel kızları onlar kapıyolar haksız mıyım?
Çirkin erkekler kadının kalbine inmeyi neden daha iyi beceriyor?
Cirkinlikle alakasi şöyle var şimdi erkekler 4e ayrilir 1 çirkin olup iliskilerde sen odaklidir kizlarin hosuna gider bu kadar ilgi 2 cirkin olup kendini yakisikli zannedip ben odaklilar var bunlar zaten iliskisi felan olmaz elizabeth devam koçlar 3 yakisikli olup sürekli ben merkezli olan götu tavanda olanlar bunlar kizlara basta hos gelebilir ama sonra boş olduklarını anlayip sepet 4 hem yakisikli olup hem kadınları anlayan ana odak ben ya da sen degil biz olanlardir ışte herkes bunlari arar ama dönüp kendine bakmaz 😏
Yakışıklılar daha az umursuyor çünkü bir şekilde geleceğini biliyor. Tipsiz olanlar da kadının gözüne girebilmek için deli deli şeyler yapıyor. Sonuç itibariyle ilgiyi gören kadın gel buraya aslanım yiğidim diyor :)
bunun çirkini yakışıklısı yok. Karakter meselesi :) Bir bayan gül misali düşünün yaprağı rüzgarda kopar dökülür erkek elleriyle perde olursa dökülmez. Dikeni keskindir batsa bile belli etmez. Yeter ki gül solmasın. İşte Kadınlarımızın gönlüne bu şevkatle dürüstlükle kendimizden emin olmakla ulaşıyoruz. Saf ve temiz yürek huzur verir acı değil. :)
@kalbinbenimlegüvende Kime yavşıyor muşum? Ablaya mı? Olum delikanlı olun biraz. Ben bu dediklerime inanıyorum. 1 seneden fazla burdayım nasıl biri oldugumu bilen bilir. Sizin gibi ciddiyetsiz insanlar bilemez. İşiniz gücünüz boş işler. Eksileyenlerde dahil. Hadi uzayın. Bir bitmediniz gitti boş geldiniz boş gideceksiniz edepli olun adam olun biraz.
Beni mutlu etmeyen yakışıklı erkeği yanımda çanta gibi sırf güzel duruyor diye taşımaktansa beni anlayan beraber bişeyler paylaşabileceğim bir erkekle hayatımı sürdürürüm çünkü genelde yakışıklı erkekler egoist kendini beğenmiş oluyor eğer bir erkek kendini doğru ifade edebiliyorsa karşısındakine karşı saygısını ve sevgisini belli edebiliyorsa biz kızlar için o erkeğin tipinin hiç bir önemi yok
Al benisi yok çünkü ulan diyo tek atımlık mermim var alttan girip üsten çıkmam lazım diyo şiir yazıyor çiçek alıyor falan filan ama yakışıklı erkek öyle değil o güzelse ben de yakışıklıyım diyor eski flörtlerini düşünüyor ne karıları yedim be zamanında diyor flash bellek yapıyor sonuç bu maalesef
Insanları güzel çirkin diye ayırmayı sevmiyorum ama soruya göre cevap verirsem yakışıklı erkekler daha egoist umursamaz oluyorlar. Bu kız olmasa başkası olur havasındalar. Yakışıklı olmayanlar ise elindekinin değerini biliyor çok seçenekleri olmadığı için.
Leyla ile mecnun nu hikayesi var Leyla padişahın yanına gider der ki ben evlenmek istiyorum der Padişah da olur der çağır gelsin der adamı Mecnun gelir padişahın karşısına padişah der Leyla ya sen bu çirkin adamı mı seviyorsun demiş Leyla da şöyle demiş padişaha ; Leyla: Sen bide benim gözümle görebilsen onu demiş
Güzel çirkin önemli değil önemli olan adam gibi ölene kadar sevecek birisini bulmak 😎😎😎👑👑👑
Aynı şeyi kadınlarda da düşünsene. Güzel olanınız burnundan kıl aldırmıyor ama ''en iyi'' evinin hanımı ya da erkeğinin gonlünün sultanı olanlar çirkinlerden çıkıyor. Elinde başka bir imkan olmadığından olabilir mi?
Neden çirkin erkeklerşn yanında hiç kadın gözükmüyor çünkü tercih edilmiyor kalbe işlemesine işler ama sen fazla iyisin ali velş memet ben sana zararım denir buda tipini... im hadi ordan git demenin başka yolu
DiYerlerini bilmem bebeYim, bende şeytan tüyü var, kafam çalışıyor, ağzım laf yapıyor, yalan söyleyebiliyorum. Birde it kopuk serseri olduğumdan belkide, kadın insanı ilgileniyor. Yoksa bin tane kukum olsa birini vermem, tipe bak mk atyaraa gibi 😂😂
Doğru, bende çirkinim. Bizim yakışıklılara nazaran görsel olarak albenimiz az olduğundan başka taktikler uygulamamız lazım. Doğal seçilimimizi biz ayarlıyoruz 😀😀
Bu hep böyle güzel kızlar çirkin erkeklerle beraber çirkin kızlar yakışıklı erkeklerle beraber. Sanırım sempatik oluyorlar belki de sevgilerini doruklarda hissettiriyorlar.
Bu işler çene işi daha çok genelde tipsizler de çene olur kızın kalbine ne yapar eder girer ya da çok suskun utangaçtır o haliyle çok az sayıds kız etkilenebiliyor.
“Güzel görenin gözündedir “ 🧟♂️👩🏻⚕️ klişe ama acı gerçeklerimiz. Aradığını bulmakla alakalı. Yakışıklı çirkin farketmez erkek beğenirse, değer verirse herzaman mutlu etmeye çalışır.
Birçok şeye doymuş ve sıkılmışlık durumu var. Tamam artık diyebileceğin kadar farklı kadın tanıdıktan sonra yeni bir kadın tanıma düşüncesi cezbetmiyor. Durum biraz sıradanlaşıyor yani. Bu yüzden de söylediğin ilgiyi gösterme gereği duymuyor.
Her zaman seninle bir adım arkada olan biriyle birlikte olacaksın yakışıklılıkta da para da Onlar daha çok değer verir senden üstünuyle birlikte olursan baş edemezsin her zaman seni küçük gurur
yakısıklı erkek fızıgıne guvenıyor ekstra caba sarfedmıyor ama cırkın erkek kı sana göre sanırım manevıyatı daha guclu hale getırıp kadına hıtap etmeyı ıyı becerıyor kı en dogrusu
Kızların ılgi hastalığı olduğunu varsayarsak, yakışıklı erkekler direk sonuca odaklıdir bu kızları tatmin etmez onlarda kendine ılgi gösteren çirkin erkeği seçer...
Yakışıklı ya da bakımlı erkekten beklenti çok yüksek oluyor. Ama içine girip tanıyıp salak olduğunu görüp anlayınca hayal kırıklığı oluştuğundan kaynaklı bu tamamen. Yoksa bir fark yok
Çünkü yakışıklı erkekler ve güzel kadınların hayatlarında biri olduğu düşüncesi her iki tarafı da yalnızlaştırıyor. Tam o sırada ağzı iyi laf yapan ve ya güzel karakter çizen biri duruma müdahil oluyor.
En İyi Cevaplar