Bu hayatta her işin getirdiği bir sorumluluk vardır. Evliysen sorumlulukların farklı bekarsan daha da farklı. Şahsen evliliğin sorumluluklarının zor olduğunu düşünüyorum ama değecektir. Düşünsenize sevdiğiniz kadının hatta en çok sevdiğiniz 2. kadının hayatını beraber paylaşıyorsunuz. Onun gözlerine bakarak gülümsüyorsunuz. Onun gülüşüyle huzurlu oluyorsunuz. Bir asrın yarısını Allahın izni ile beraber geçiriyorsunuz. O kadınla bereber aynı sofrada kahvaltı yapıyorsunuz. O kadınla beraber çalışıyorsunuz. O kadınla vakit geçriyorsunuz. Ve en önemlisi o kadından nur topu gibi bir çocuğunuz oluyor. Hayatınızı ortaklaşa ona adıyorsunuz. Onla beraber gülüyor onla beraber ağlıyor onla beraber yatıyorsunuz. Hayatta evlattan en değerli ne vardır ki? Şahsen bu güzellikler dururken bekar kalmayı kim ister? Tamam bekarken istediğini yapabilirsin çoğu istediğiini ama o istediklerini ailenle yapman daha hoş ve güzel olmayacak mı? Evliliği bekarlığa yeğlerim ama lütfen sevdiğiniz kadın ile karakterinizin uyuştuğu ben bunlar ne 50 senesi 50 asır yaşarım dediğiniz kadınlar evlenin. Görücü usulü evlenmeyin mecbur kalmadıkça. Zaten nasipse her türlü karşınıza çıkar. Siz sadece zamanı akışınıza bırakın ve doğru zamanı geldipinde harekete koyulun.
Bu arada evli değilim :)20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBekarlık sultanlıktır her istedıgımı alıyorum 😒
31 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim efendim :))
+1 yılEvlilik iyidir evlenin çoğalın dicem de bebek mamaları 150 gayma olmuş bezler desen ohooo 😂 evlenin ama çok çoğalmayın 🤣
22 Yorumla- +1 yıl
Valla evli falan değilim ama gerçekten evli çocuğu olan insanların işi çok zor. Allah en çok onların yardımcısı olsun.
+1 yılEvliliğin jdj
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
Bekarlık çok güzel , sevip sevilmekte çok güzel. Yürekten seviyorsan her gün sevdiğin insanla gözlerini açmakta çok güzel.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılEğer ömür boyu mutlu olabileceğin kişi bulursan evlilik. Yok bulamam diyorsan ya da öyle sorumluluk alamam. Diyorsan bekarlık daha iyidir.. boşuna söylemediler bekarlık sultanlık tır diye. Tercih meselesi dir. Kimisi evlilikde, kimisi de bekarlık ta. Daha çok mutlu oluyor. Ben bekarlıgi seçtim. En iyisi bence. Neden dersen çevrem de görüyorum yeni evlenenler hemen boşaniyor. ya da uzun süre mutlu olamıyorlar. Hem çok fazla sorumluluk ister. Ben bunları kaldıramam. Yani bu sorumlulukları. Ama Emin ol. her ikisininde 1 güzelliği vardır.
00 Yorumla Doğru kişiyle evlilik, onun dışında bekarlık daha rahat
100 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBekarlık diyen çoğu erkeğin özgürlük anlayışı başla kadınlarla olmak çoğu zaman, bekarlık diyen bir çok kadının da özgürlük anlayışı başkalarıyla rahatça yatıp kalkmak. Herkesi kastetmiyorum ama bizdeki özgürlük anlayışı resmen bu. Giyim vs yi kasteden varsa da sizde size o kıyafetleri giydirebilcek erkeklerle evlenirsiniz olur biter. Şimdi eğlenceden kısıtlanıyoruz diyenler olabilir gece kulübüne giden kadın ve erkeğin yüzde 90 ı bir halt yer mutlaka. Kısacası
Eğer adam gibi bir evliliğin olacaksa evliliğin pozitif yanları daha fazladır helalsin bir kere eşin olan adama birbirine tamamen aitsşn bu özgürlüğü mü kısıtlıyor yani.00 Yorumlabenım fıkrıme gore bekarlık kadar guzel bısey yok. ıstedıgını gıy ıstedıgınle konus ıstedıgın yerde takıl gez dolas hıckımse karısamaz. Hele bıde cok yakın arkadasların varsa bırlıkte tatıle gıt hayatın tadını cıkar falan fılan cok guzel bı olay bekarlık.
20 Yorumla
+1 yılEvlilik, bir üst leveldir insan için..
Bekarlığa oranla daha keyifli, daha ağır sorumluluk demektir..
35 yaşına gelip de evlenmemiş, evlilikten kaçan insanlar, gözümde korkaktır..
Evlenip de evliliğini sürdürememiş insanlar da beceriksizdir..
#Vesselam214 Yorumla- +1 yıl
Çok buyuk konusma abiiiii😑😡
- +1 yıl
@4-hesapsiz evlenememiş demiyorum! Nasip olmamıştır o ayrı..
Ama evlenmek istemeyenler, kaçanlar var..
Etrafımda olduğu için biliyorum..
Dolar yükseldi diye adam her gğn felaket tellallığı yapıyor.. Diyorum ki bu adam evlense, karıyı çocuğu bırakıp kaçar..
Adamın iki evi var, iyi de işi var ama hergün yandık bittik havasında.. Tüm enerjimizi sömürüyor.. Korkak çünkü.. Bu yüzden de evlenmek istemiyor - +1 yıl
O tipler için doğru konuşuyorsun fakat her evlilik de yürümüyor. Lütfen lütfeeen dikkat et😔
- +1 yıl
@4-hesapsiz yürümeyenlere bakıyorum, bencillikten kaybediyor..
Feminizm belasına tutulmuş kızlar, daha iyisini bulursun mantığına bulaşmış erkekler yüzünden yürümüyor..
Bundan ders alıp, ikinci evliliklerinde niye mutlu oluyorlar? İlkinde yapılan hataları yapmıyorlar da ondan - +1 yıl
Yok valla ben ikincide de mutlu olan görmedim. Butun erkekler ayni diyorlar. :D
- +1 yıl
@4-hesapsiz al işte 😏
Muhtemelen sen de evlilikten korkanlar arasındasın 😏 - +1 yıl
Yok korkmuyorum o benden korksun😂
- +1 yıl
@4-hesapsiz e niye o zaman ilk aklına gelen, evliliklerin yürümediği? 😏
Korkmasaydın aklına gelmezdi 😎 - +1 yıl
Karsimdaki insana güvenmeyişimdendir :)
- +1 yıl
@4-hesapsiz güvendiğin biriyle evlen.. Ve insanlara da güven..
Güvenmemek, senin hatan çünkü..
İnsan kendinde olanı görür 😊 - +1 yıl
Hic alakasi yok. Cevremde olanlari goruyorum. :)
- +1 yıl
@4-hesapsiz bu da klasik cümle.. 😏
Annen baban boşandı mı? Deden ananen ya da .. Amcan dayın? Halan teyzen?
Ya da abin yeni evlenmedi mi?
İnsanlar çok da güzel evlilik yürütüyor valla..
Korkaklar evliliğe yanaşmıyor, herkesi de kendi gibi zannediyorlar.. Kabul etmesen de gerçek bu 😊 - +1 yıl
Herkes çocuklarinin zorundaliklarini yasiyor. Kimse kimsenin kara kaşı kara gözünü beklemiyor :) mutlu olan o kadar az insan var ki. Bence insanlari korkak olarak adletmeden önce, neden korktugunun uzerine gitmek lazim. Korkmuyorum ama realistim, mutlu bir evlilik hayali kurmuyorum.
- +1 yıl
@4-hesapsiz mutluluk zaten medeni duruma bağlanmaz.. Kişi bekarken de mutluysa, mutlu olmayı beceriyorsa evlenince de mutludur..
Bekarken de mutlu olmayı beceremiyorsa, evlenince iki katı mutsuz olur..
Realistlik, mutsuzluk demek değil, ben de realiteyi söylüyorum? 🤔
Kötü bir şey olsaydı evlilik tavsiye edilmezdi 😌
Mutsuz evliliğe bak kendini şartlandırmışsın 😊 O zaman zaten mutlu olmayı bekleme
Elbette güllük gülistanlık olmayacak evlilik ama bekarlığa 10 basar..
+1 yılAnan gider baban gider geriye elin oğlu kalır hasta olsan o bakar. Tabi eşi doğru seçmek lazım yalnızlığı sevsem de evlilik gerçekten muazzam olay mesela Şu an kim bilir benim evleneceğim insan ne yapıyor inş uyuyordur çünkü bu gece ben uyuyamayacagim
00 YorumlaErkekler için bekarlığın çok pozitif yanları var mesela eve istediğin saatte gelirsin paranı istedigin gibi harcarsın biriktirmek zorunluluğun yok kadınlar için de evliligin pozitif yanları var kocasıyla istediği saat istedigi yerde rahatça kimseye hesap vermeden oturabiliyor gezebiliyor evde sürekli şunu yap bunu yap diyen de yok
00 Yorumla
+1 yılbir kere bekar olmak daha. güzel.. şöyle diyim en basitinden evlenince bunun masrafları iki katına çıkar ve sen o masraf parasıyla en kral otelde 1 hafta kalırsın ve. harika zaman geçirirsin
sonra eşyalar falan bir anda başkasının zevkini görmiceksin seversin ya da sevmem bilemem ama insan bir evi kendi zevkine göre. yapmalı... ondan dolayı yani yaşasın bekarlık kahrolsunn evliler20 Yorumla
+1 yılbu kişiye göre değişir usta kişi isterse evliliğin pozitif yanlarını savunur ki yine kişi isterse bekarlığın pozitif yanlarını savunur amma velakin bana göre evlen gaç git buralardan gız ama doğru kiişiyi bulunca 😉
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 656 cevap paylaştı. Evli olacağın kişiye çok güvenmek lazım çok güvendiğin birine sahip olmak güzel bir duygu ama ona böyle güvenirken sana yapacağı yanlış olursaaaa ona ne kadar dayanır yürek bilinmez onun için ben bunları düşünerek bu riski alabileceğim birini bulamıyorum ve böyle rahatım :)
10 Yorumla
+1 yılAsu hanim bekarlik cok guzel zaman sorunum yok. Karisan eden yok, kiskanan yok. Kendi hareketlerimden kendim sorumluyum. Evlilik oyle degil. Evde bekleyen birileri var. Benden guzel bir cift kelime ilgi ve sevgi bekleyen es ve cocuk harcamalari bile dikkatli yapmali, onlara zaman ayirmali ve ihmal edilmemeli her yonden evlilik cocuk oyuncagi degil.😉
00 YorumlaBen karşımdaki kadini evlenecek kadar sevdiysem benim gibi bir essekle evlenemsine izin veremyecek kadar kadar deger vermisim demektir ama mutlu bir evlilik her şeyden daha iyidir bekarlik sultanliktir diyenler doğru kişiyi bulamamistir daha maalesef
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBu capsi bende gördüm. Bunu soru haline getiremedim ya vay benim yalnızlığıma 😂
64 Yorumla- +1 yıl
İyi olmuş ama bende günün sorusu olmazdı. Ziyan olmadı en azından 😌🙏
- +1 yıl
Susamadım diye bardağı umursamıyor gibi davranmamakta cabası 😇😌
O değil de milletin evlilik anlayışı sadece cinsellikten ibaret olmuş. Aynen gençler topunuz bekarlık diyorsunuz iki gün sonra evleniyorsunuz ne iş ya 😂
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Evlilik sorumluluk demek bazı özgürlüklerin kısıtlanabilir ki bu oldukça görünen birşey, baba evindeki gibi rahatlık olmaz çantamı alıp ben çıkıyorum deme lüksüm olmaz.
Bu yüzden ben bekarlığı seçiyorum evlilik cehennem bekarlık sultanlıktır00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilikte rota ve planlar bellidir. A ve B planları her zaman hazırdır. Bu evliliğin pozitif yanları.
Bekarlığa rota belli değil. Tamam o kız senin bu erkek benim ama ya sonrası.
Her zaman için evlenebilen evlensin derim. 😂😂00 Yorumla Insanlarin hayattan beklentilerine gòre değişir ikisinin de olumlu olumsuz pek çok yönü var. evlilik kötü bişey olsa millet 2. 3. evliliklerini yapmaz diye düşünüyorum. Siz doğru insanı bulamadınız diye evlilige bok atmaya gerek yok 😄
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılkişiden kişiye değişir. Kimilerini ailesi öyle kısıtlar ki evliliği özgürlük olarak görür. Ama kimileri zaten özgürdür. Kimilerinin kimseye ihtiyacı yoktur yalnızlığı sever. Kimileri hayatımda sırtımı yaslayabileceğim güveneceğim biri olsun ister.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı. Dogru kisi ile cennet olan evlilik yanlis kisi ile cehennem olabiliyor..
Bekarligin da pek bir artisi yok sonucta herkes artisi cok dese de.. :/20 YorumlaBence Bekar olmak güzel ya :) arkadaslarim ev islerini düsnrken ben nereye gitsem diye düsnyrm :D bir sorumlulugm olmadigi icin maasimda komple bana ayit benden iyisi var mı ya ne evlencem
00 Yorumlaİnsanına göre değişir bence. Bazı insanlar vardır evli olmadan yarım kalır. Bazı insanlar vardır evlenmemesi gerekir. Siz hangisisiniz önce onu analiz etmek lazım
00 Yorumla
+1 yılMerhabalar ben "Evlilik" üzerine konuşucağım;
Bence evlilik sorumluluk, saygı, anlayış, vs. gerektirir
Öncelikle nasıl bir insanla evleniceksin o önemli !
Seni anlayan, çok sıkmayan gerektiği yerde kıskanan, seni anlayan, seni gerçekten seven, saygı gösteren, vs. bir insansa "Pozitif" yanı daha çok olur.
amma velakin bu kişi bunların tersiyse o kişiyle evlilik "Negatif" yanı daha çok olur.
Bekarlığı diğer yazan insanlardan bakarsınız artık :D
Benim düşüncem budur iyi akşamlar.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGörseldeki sebepten ötürü evlencem zaten. Canım istediğinde dışarı çıkcam.
01 Yorumla- +1 yıl
delikanlisin demekki
+1 yılBekar evinde yasarken bekarlik harikaydi isten cikip ana evine geri donunce evlenmek icin gun saydim bir yastan sonra aileyle yasanmiyor kendi duzenimi kurayim diyorsun
00 Yorumla
+1 yılMutlu bir evliliğin pozitif yanı daha çoktur diye tahmin ediyorum.
Ben de evlilik için o yüzden bekarlıkta pozitif olarak gördüğüm eğlenceli şeyleri eşimde de olmasını temenni ediyorum.00 Yorumla
+1 yılAllah korkusu taşıyan eşin olursa evlilik muazzamdır.
47 Yorumla- +1 yıl
Sen evli misin
- +1 yıl
Hayır.
- +1 yıl
Verdiğin örneğe bakarsak bu bir kader kısmet meselesi o yüzden sordum yani evlenene kadar veya sonrasında karşımızdaki insanın nasıl biri olacağını bilemiyoruz
- +1 yıl
İnşallah öyle birine denk geliriz
- +1 yıl
Öyle elbette yine de ben umudumu kaybetmem dua ederim daima ve hayırlı olanı bekliyorum. Allah büyüktür.
- +1 yıl
Allah gönlüne göre versin inşallah hepimizin duaların kabul olsun
- +1 yıl
Amiin cümlemizden inşaAllah.
+1 yılBelli bir yasa kadar bekar olmanin belli bir yastan sonra evli olmanin avantaji var bence 20de evlenirsen hayatini karartiyosun
10 YorumlaValla bekarlığımın ekemğini yiyemedim. Aslında bekarlık iyi de, neyse artık penaltıya kaldık. penaltı da evlilik oluyo bu arada
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik bu kadar pozitif bir şeyse, neden bekarlık sultanlık. Bunu açıklayın önce. Ama haklı kız, özgürlük boyutu çok fazla
10 Yorumla Buraya bekarlık yazan kadınların çoğunluğu hayatlarına giren öküze sitem ediyor sadece.
20 Yorumla
+1 yılTabi ki bekar olmanın pozitif yanları daha fazla. Evlilik iki kişinin daha rahat bir şekilde cinsel ilişkiye girmesinden başka bir işe yaramıyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 931 cevap paylaştı.
+1 yılBekarlık iyi ya. En azından sadece kendi akrabalarına katlanıyorsun. Evlenince akraba sayısı iki katına çıkıyor.😅
00 Yorumla dogru kısıyı bulunca evlendıkten sonra cevabım evlı olmak olur ama sımdı cevabım bekar olmanın avantajının daha fazla oldugu
00 Yorumla
+1 yılEvli olmanın. Çünkü kendi kurduğun hayat ve kendi istediklerin. Tabi nasibimizde varsa istediğimiz şey😀
00 YorumlaKendinden başka düşüneceğin bir insan daha sonra belki 2 sonra belki 3 belki 4 .. ilk 3 -4 yıldan sonra standarta bağlıyo sevgi heycan azalıyo belki bitiyo zor ve zahmetli bir iş
00 Yorumlaevlilik doğru insan ile cennete çevirir hayatı yanlış insan ilese azap olur hayat o yüzden doğru seçmek lazım partneri günümüzde
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence evli olmanın ama çocuksuz 2-3 yıl geçirmek kaydı ile
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdilik bekar kısmını biliyorum bir bilene sormak lazım😊
11 Yorumla
+1 yılevli olmak iyidir. gerçekten çabaya emeğe yaşamaya değer birisi var hayatında.
10 Yorumlabekarlık sultanlıktır evliliğin bana sadece katkısı rahat özgür sıkınsızca seks başka bir anlam ifade etmiyor bekarım bu arada
00 Yorumla
+1 yılEvli olmanın pozitif yanları şu bebeğin oluyor çok mikemmel
11 Yorumla- +1 yıl
Millet bebek istemez sen istşyorsun adamsın sen
+1 yılDoğru kişiyi buldunmu evlilik krallıktır. şu an doğru kişiyi buldum yakında düğün vaaarr 😎
10 YorumlaEvliliğini doğru insanla yaparsan tabiki evlilik ama bir yandan bekarlık da tabi 🌚
11 YorumlaBu resimdeki slaak a yorum yapmıyorum
ama bencede evlilik güzel bir şey00 YorumlaKarşılıklı Sevgi, Saygı, Anlayış varsa evlilik her koşulda baskın gelir 😊
00 YorumlaNereye varmak istediğini anlayamadım. Ama her ikisinin de hem iyi hem köyü yanları var.
00 YorumlaBu senin hayata bakış açınla alakalı. Hayatı güzel yaşıyamıyorsan evlilikte sıkıcı geçer bekarlıkta.
00 YorumlaBekar lik sultanliktir dediler ben imparator oldum:)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBekarlik hicmi hic iyi birsey deyil cok kötü bir durum
00 Yorumla
+1 yılEvlilik Özgürlüğün en büyüğüdür... İki birbirini seven insan sınırsızca herşeyi her istedikleri zaman yaşayabilirler...
00 Yorumla
+1 yılPozitif yan diye bişey yok kendinizi kandırmayın yaşayın gitsin
00 YorumlaAsıl evli olan evde kalır Mantığından yola çıkarak bekarlık diyorum 😂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. evli olmak ciddi manada daha pozitif tabi iki gönül bir olunca
00 Yorumla
+1 yılBekarlık bos kafa özgürlük dırdırsız hayat daha birsürü pozitif yanı var😂
00 Yorumla
+1 yılAnnem babam evli pozitif iste ben varım :) yeterli bir sebep bence
00 Yorumla
+1 yılEvli olmak isterim açıkçası düşünsene hayatım diyeceğim birisine ama öyle biri yok.
00 Yorumla
+1 yılevli olursanız cihan sizindir bekar olusanızsultan sizindir bence
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmeye değer bulduysan birini evlilik daha cazip gelmeli aksi yanlış bir karar olmuş olur zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılevlendiğin kişiye göre çok değişen cevapları olan bir soru. genel olarak kadınlar mutlu olmuyor, erkekler mutlu oluyor diyebilirim.
10 Yorumla- Devamını Gör (150)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar