• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Evli olmanın mı pozitif yanları daha fazla, bekar olmanın mı?

Asuca
Asuca Takip Et
Master Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor
Evli olmanın mı pozitif yanları daha fazla, bekar olmanın mı?
Evli olmanın mı pozitif yanları daha fazla, bekar olmanın mı?
Cevapla
Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • odtümetu
    odtümetu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 60%
    +1 yıl

    Bu hayatta her işin getirdiği bir sorumluluk vardır. Evliysen sorumlulukların farklı bekarsan daha da farklı. Şahsen evliliğin sorumluluklarının zor olduğunu düşünüyorum ama değecektir. Düşünsenize sevdiğiniz kadının hatta en çok sevdiğiniz 2. kadının hayatını beraber paylaşıyorsunuz. Onun gözlerine bakarak gülümsüyorsunuz. Onun gülüşüyle huzurlu oluyorsunuz. Bir asrın yarısını Allahın izni ile beraber geçiriyorsunuz. O kadınla bereber aynı sofrada kahvaltı yapıyorsunuz. O kadınla beraber çalışıyorsunuz. O kadınla vakit geçriyorsunuz. Ve en önemlisi o kadından nur topu gibi bir çocuğunuz oluyor. Hayatınızı ortaklaşa ona adıyorsunuz. Onla beraber gülüyor onla beraber ağlıyor onla beraber yatıyorsunuz. Hayatta evlattan en değerli ne vardır ki? Şahsen bu güzellikler dururken bekar kalmayı kim ister? Tamam bekarken istediğini yapabilirsin çoğu istediğiini ama o istediklerini ailenle yapman daha hoş ve güzel olmayacak mı? Evliliği bekarlığa yeğlerim ama lütfen sevdiğiniz kadın ile karakterinizin uyuştuğu ben bunlar ne 50 senesi 50 asır yaşarım dediğiniz kadınlar evlenin. Görücü usulü evlenmeyin mecbur kalmadıkça. Zaten nasipse her türlü karşınıza çıkar. Siz sadece zamanı akışınıza bırakın ve doğru zamanı geldipinde harekete koyulun.

    Bu arada evli değilim :)

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gogo_latte
    Gogo_latte Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Bekarlık sultanlıktır her istedıgımı alıyorum 😒

    3
    1 Yorumla
    • Gogo_latte
      Gogo_latte
      +1 yıl

      Teşekkür ederim efendim :))

      Yorumla
  • Ünsüz_Düşmesi
    Ünsüz_Düşmesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl

    Evlilik iyidir evlenin çoğalın dicem de bebek mamaları 150 gayma olmuş bezler desen ohooo 😂 evlenin ama çok çoğalmayın 🤣

    2
    2 Yorumla
    • Asuca
      Asuca
      +1 yıl

      😂😂 çok haklısın kız

      Yorumla
    • Ünsüz_Düşmesi
      Ünsüz_Düşmesi
      +1 yıl

      Valla evli falan değilim ama gerçekten evli çocuğu olan insanların işi çok zor. Allah en çok onların yardımcısı olsun.

      Yorumla
  • Blackgirll_1453
    Blackgirll_1453 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 55%
    +1 yıl

    Evliliğin jdj

    1
    1 Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

96

Cevap

114

Cevap

  • Aybükem78
    Aybükem78 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 48
    +1 yıl

    Bekarlık çok güzel , sevip sevilmekte çok güzel. Yürekten seviyorsan her gün sevdiğin insanla gözlerini açmakta çok güzel.

    3
    0 Yorumla
  • Cafer123456789
    Cafer123456789 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Eğer ömür boyu mutlu olabileceğin kişi bulursan evlilik. Yok bulamam diyorsan ya da öyle sorumluluk alamam. Diyorsan bekarlık daha iyidir.. boşuna söylemediler bekarlık sultanlık tır diye. Tercih meselesi dir. Kimisi evlilikde, kimisi de bekarlık ta. Daha çok mutlu oluyor. Ben bekarlıgi seçtim. En iyisi bence. Neden dersen çevrem de görüyorum yeni evlenenler hemen boşaniyor. ya da uzun süre mutlu olamıyorlar. Hem çok fazla sorumluluk ister. Ben bunları kaldıramam. Yani bu sorumlulukları. Ama Emin ol. her ikisininde 1 güzelliği vardır.

    0
    0 Yorumla
  • Oksitosin
    Oksitosin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    +1 yıl

    Doğru kişiyle evlilik, onun dışında bekarlık daha rahat

    10
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bekarlık diyen çoğu erkeğin özgürlük anlayışı başla kadınlarla olmak çoğu zaman, bekarlık diyen bir çok kadının da özgürlük anlayışı başkalarıyla rahatça yatıp kalkmak. Herkesi kastetmiyorum ama bizdeki özgürlük anlayışı resmen bu. Giyim vs yi kasteden varsa da sizde size o kıyafetleri giydirebilcek erkeklerle evlenirsiniz olur biter. Şimdi eğlenceden kısıtlanıyoruz diyenler olabilir gece kulübüne giden kadın ve erkeğin yüzde 90 ı bir halt yer mutlaka. Kısacası
    Eğer adam gibi bir evliliğin olacaksa evliliğin pozitif yanları daha fazladır helalsin bir kere eşin olan adama birbirine tamamen aitsşn bu özgürlüğü mü kısıtlıyor yani.

    0
    0 Yorumla
  • melisaM34
    melisaM34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 51%
    +1 yıl

    benım fıkrıme gore bekarlık kadar guzel bısey yok. ıstedıgını gıy ıstedıgınle konus ıstedıgın yerde takıl gez dolas hıckımse karısamaz. Hele bıde cok yakın arkadasların varsa bırlıkte tatıle gıt hayatın tadını cıkar falan fılan cok guzel bı olay bekarlık.

    2
    0 Yorumla
  • MütefekkirSeyyah_
    MütefekkirSeyyah_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 77%
    +1 yıl

    Evlilik, bir üst leveldir insan için..

    Bekarlığa oranla daha keyifli, daha ağır sorumluluk demektir..

    35 yaşına gelip de evlenmemiş, evlilikten kaçan insanlar, gözümde korkaktır..

    Evlenip de evliliğini sürdürememiş insanlar da beceriksizdir..

    #Vesselam

    2
    14 Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      Çok buyuk konusma abiiiii😑😡

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      @4-hesapsiz evlenememiş demiyorum! Nasip olmamıştır o ayrı..
      Ama evlenmek istemeyenler, kaçanlar var..
      Etrafımda olduğu için biliyorum..

      Dolar yükseldi diye adam her gğn felaket tellallığı yapıyor.. Diyorum ki bu adam evlense, karıyı çocuğu bırakıp kaçar..

      Adamın iki evi var, iyi de işi var ama hergün yandık bittik havasında.. Tüm enerjimizi sömürüyor.. Korkak çünkü.. Bu yüzden de evlenmek istemiyor

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      O tipler için doğru konuşuyorsun fakat her evlilik de yürümüyor. Lütfen lütfeeen dikkat et😔

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      @4-hesapsiz yürümeyenlere bakıyorum, bencillikten kaybediyor..
      Feminizm belasına tutulmuş kızlar, daha iyisini bulursun mantığına bulaşmış erkekler yüzünden yürümüyor..

      Bundan ders alıp, ikinci evliliklerinde niye mutlu oluyorlar? İlkinde yapılan hataları yapmıyorlar da ondan

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      Yok valla ben ikincide de mutlu olan görmedim. Butun erkekler ayni diyorlar. :D

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      @4-hesapsiz al işte 😏
      Muhtemelen sen de evlilikten korkanlar arasındasın 😏

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      Yok korkmuyorum o benden korksun😂

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      @4-hesapsiz e niye o zaman ilk aklına gelen, evliliklerin yürümediği? 😏

      Korkmasaydın aklına gelmezdi 😎

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      Karsimdaki insana güvenmeyişimdendir :)

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      @4-hesapsiz güvendiğin biriyle evlen.. Ve insanlara da güven..
      Güvenmemek, senin hatan çünkü..
      İnsan kendinde olanı görür 😊

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      Hic alakasi yok. Cevremde olanlari goruyorum. :)

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      @4-hesapsiz bu da klasik cümle.. 😏
      Annen baban boşandı mı? Deden ananen ya da .. Amcan dayın? Halan teyzen?
      Ya da abin yeni evlenmedi mi?

      İnsanlar çok da güzel evlilik yürütüyor valla..
      Korkaklar evliliğe yanaşmıyor, herkesi de kendi gibi zannediyorlar.. Kabul etmesen de gerçek bu 😊

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      Herkes çocuklarinin zorundaliklarini yasiyor. Kimse kimsenin kara kaşı kara gözünü beklemiyor :) mutlu olan o kadar az insan var ki. Bence insanlari korkak olarak adletmeden önce, neden korktugunun uzerine gitmek lazim. Korkmuyorum ama realistim, mutlu bir evlilik hayali kurmuyorum.

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      @4-hesapsiz mutluluk zaten medeni duruma bağlanmaz.. Kişi bekarken de mutluysa, mutlu olmayı beceriyorsa evlenince de mutludur..

      Bekarken de mutlu olmayı beceremiyorsa, evlenince iki katı mutsuz olur..

      Realistlik, mutsuzluk demek değil, ben de realiteyi söylüyorum? 🤔
      Kötü bir şey olsaydı evlilik tavsiye edilmezdi 😌

      Mutsuz evliliğe bak kendini şartlandırmışsın 😊 O zaman zaten mutlu olmayı bekleme

      Elbette güllük gülistanlık olmayacak evlilik ama bekarlığa 10 basar..

      Yorumla
  • lmyavuzunzeynebi
    lmyavuzunzeynebi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 76%
    +1 yıl

    Anan gider baban gider geriye elin oğlu kalır hasta olsan o bakar. Tabi eşi doğru seçmek lazım yalnızlığı sevsem de evlilik gerçekten muazzam olay mesela Şu an kim bilir benim evleneceğim insan ne yapıyor inş uyuyordur çünkü bu gece ben uyuyamayacagim

    0
    0 Yorumla
  • Gloden34
    Gloden34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 63%
    +1 yıl

    Erkekler için bekarlığın çok pozitif yanları var mesela eve istediğin saatte gelirsin paranı istedigin gibi harcarsın biriktirmek zorunluluğun yok kadınlar için de evliligin pozitif yanları var kocasıyla istediği saat istedigi yerde rahatça kimseye hesap vermeden oturabiliyor gezebiliyor evde sürekli şunu yap bunu yap diyen de yok

    0
    0 Yorumla
  • komikcocuk95
    komikcocuk95 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    bir kere bekar olmak daha. güzel.. şöyle diyim en basitinden evlenince bunun masrafları iki katına çıkar ve sen o masraf parasıyla en kral otelde 1 hafta kalırsın ve. harika zaman geçirirsin
    sonra eşyalar falan bir anda başkasının zevkini görmiceksin seversin ya da sevmem bilemem ama insan bir evi kendi zevkine göre. yapmalı... ondan dolayı yani yaşasın bekarlık kahrolsunn evliler

    2
    0 Yorumla
  • sevdaaaaaa7
    sevdaaaaaa7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 60%
    +1 yıl

    bu kişiye göre değişir usta kişi isterse evliliğin pozitif yanlarını savunur ki yine kişi isterse bekarlığın pozitif yanlarını savunur amma velakin bana göre evlen gaç git buralardan gız ama doğru kiişiyi bulunca 😉

    3
    0 Yorumla
  • ramjaamm
    ramjaamm Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 656 cevap paylaştı.

    Evli olacağın kişiye çok güvenmek lazım çok güvendiğin birine sahip olmak güzel bir duygu ama ona böyle güvenirken sana yapacağı yanlış olursaaaa ona ne kadar dayanır yürek bilinmez onun için ben bunları düşünerek bu riski alabileceğim birini bulamıyorum ve böyle rahatım :)

    1
    0 Yorumla
  • υуυмѕυz007
    υуυмѕυz007 Takip Et
    Yoda Yaş: 110
    +1 yıl

    Asu hanim bekarlik cok guzel zaman sorunum yok. Karisan eden yok, kiskanan yok. Kendi hareketlerimden kendim sorumluyum. Evlilik oyle degil. Evde bekleyen birileri var. Benden guzel bir cift kelime ilgi ve sevgi bekleyen es ve cocuk harcamalari bile dikkatli yapmali, onlara zaman ayirmali ve ihmal edilmemeli her yonden evlilik cocuk oyuncagi degil.😉

    0
    0 Yorumla
  • kubwjj
    kubwjj Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben karşımdaki kadini evlenecek kadar sevdiysem benim gibi bir essekle evlenemsine izin veremyecek kadar kadar deger vermisim demektir ama mutlu bir evlilik her şeyden daha iyidir bekarlik sultanliktir diyenler doğru kişiyi bulamamistir daha maalesef

    1
    0 Yorumla
  • Serkan_yyk
    Serkan_yyk Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 82%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Bu capsi bende gördüm. Bunu soru haline getiremedim ya vay benim yalnızlığıma 😂

    6
    4 Yorumla
    • Hürrem_
      Hürrem_
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • Serkan_yyk
      Serkan_yyk
      +1 yıl

      İyi olmuş ama bende günün sorusu olmazdı. Ziyan olmadı en azından 😌🙏

      Yorumla
    • Hürrem_
      Hürrem_
      +1 yıl

      Bardağın dolu tarafından bakmak böyle olsa gerek 😄

      Yorumla
    • Serkan_yyk
      Serkan_yyk
      +1 yıl

      Susamadım diye bardağı umursamıyor gibi davranmamakta cabası 😇😌

      Yorumla
  • yellowpan
    yellowpan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 32%
    +1 yıl

    O değil de milletin evlilik anlayışı sadece cinsellikten ibaret olmuş. Aynen gençler topunuz bekarlık diyorsunuz iki gün sonra evleniyorsunuz ne iş ya 😂

    2
    0 Yorumla
  • E-Y-Ş-A-N
    E-Y-Ş-A-N Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 37%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Evlilik sorumluluk demek bazı özgürlüklerin kısıtlanabilir ki bu oldukça görünen birşey, baba evindeki gibi rahatlık olmaz çantamı alıp ben çıkıyorum deme lüksüm olmaz.
    Bu yüzden ben bekarlığı seçiyorum evlilik cehennem bekarlık sultanlıktır

    0
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.

    Evlilikte rota ve planlar bellidir. A ve B planları her zaman hazırdır. Bu evliliğin pozitif yanları.
    Bekarlığa rota belli değil. Tamam o kız senin bu erkek benim ama ya sonrası.
    Her zaman için evlenebilen evlensin derim. 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Niyans
    Niyans Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 60%
    +1 yıl

    Insanlarin hayattan beklentilerine gòre değişir ikisinin de olumlu olumsuz pek çok yönü var. evlilik kötü bişey olsa millet 2. 3. evliliklerini yapmaz diye düşünüyorum. Siz doğru insanı bulamadınız diye evlilige bok atmaya gerek yok 😄

    0
    0 Yorumla
  • britomartis
    britomartis Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    kişiden kişiye değişir. Kimilerini ailesi öyle kısıtlar ki evliliği özgürlük olarak görür. Ama kimileri zaten özgürdür. Kimilerinin kimseye ihtiyacı yoktur yalnızlığı sever. Kimileri hayatımda sırtımı yaslayabileceğim güveneceğim biri olsun ister.

    0
    0 Yorumla
  • UnMoved
    UnMoved Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 47%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı.

    Dogru kisi ile cennet olan evlilik yanlis kisi ile cehennem olabiliyor..
    Bekarligin da pek bir artisi yok sonucta herkes artisi cok dese de.. :/

    2
    0 Yorumla
  • mucize123
    mucize123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Bence Bekar olmak güzel ya :) arkadaslarim ev islerini düsnrken ben nereye gitsem diye düsnyrm :D bir sorumlulugm olmadigi icin maasimda komple bana ayit benden iyisi var mı ya ne evlencem

    0
    0 Yorumla
  • diyanizos
    diyanizos Takip Et
    Xper 4 Yaş: 54 , eic 77%
    +1 yıl

    İnsanına göre değişir bence. Bazı insanlar vardır evli olmadan yarım kalır. Bazı insanlar vardır evlenmemesi gerekir. Siz hangisisiniz önce onu analiz etmek lazım

    0
    0 Yorumla
  • umudumbitiyor
    umudumbitiyor Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Merhabalar ben "Evlilik" üzerine konuşucağım;
    Bence evlilik sorumluluk, saygı, anlayış, vs. gerektirir
    Öncelikle nasıl bir insanla evleniceksin o önemli !
    Seni anlayan, çok sıkmayan gerektiği yerde kıskanan, seni anlayan, seni gerçekten seven, saygı gösteren, vs. bir insansa "Pozitif" yanı daha çok olur.
    amma velakin bu kişi bunların tersiyse o kişiyle evlilik "Negatif" yanı daha çok olur.

    Bekarlığı diğer yazan insanlardan bakarsınız artık :D
    Benim düşüncem budur iyi akşamlar.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Görseldeki sebepten ötürü evlencem zaten. Canım istediğinde dışarı çıkcam.

    0
    1 Yorumla
    • serseri_bilom
      serseri_bilom
      +1 yıl

      delikanlisin demekki

      Yorumla
  • evlimutluikizannesi
    evlimutluikizannesi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 84%
    +1 yıl

    Bekar evinde yasarken bekarlik harikaydi isten cikip ana evine geri donunce evlenmek icin gun saydim bir yastan sonra aileyle yasanmiyor kendi duzenimi kurayim diyorsun

    0
    0 Yorumla
  • evrenization
    evrenization Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 64%
    +1 yıl

    Mutlu bir evliliğin pozitif yanı daha çoktur diye tahmin ediyorum.
    Ben de evlilik için o yüzden bekarlıkta pozitif olarak gördüğüm eğlenceli şeyleri eşimde de olmasını temenni ediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • MütefekkirBüsre
    MütefekkirBüsre Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Allah korkusu taşıyan eşin olursa evlilik muazzamdır.

    4
    7 Yorumla
    • Düşünen_ceset
      Düşünen_ceset
      +1 yıl

      Sen evli misin

      Yorumla
    • MütefekkirBüsre
      MütefekkirBüsre
      +1 yıl

      Hayır.

      Yorumla
    • Düşünen_ceset
      Düşünen_ceset
      +1 yıl

      Verdiğin örneğe bakarsak bu bir kader kısmet meselesi o yüzden sordum yani evlenene kadar veya sonrasında karşımızdaki insanın nasıl biri olacağını bilemiyoruz

      Yorumla
    • Düşünen_ceset
      Düşünen_ceset
      +1 yıl

      İnşallah öyle birine denk geliriz

      Yorumla
    • MütefekkirBüsre
      MütefekkirBüsre
      +1 yıl

      Öyle elbette yine de ben umudumu kaybetmem dua ederim daima ve hayırlı olanı bekliyorum. Allah büyüktür.

      Yorumla
    • Düşünen_ceset
      Düşünen_ceset
      +1 yıl

      Allah gönlüne göre versin inşallah hepimizin duaların kabul olsun

      Yorumla
    • MütefekkirBüsre
      MütefekkirBüsre
      +1 yıl

      Amiin cümlemizden inşaAllah.

      Yorumla
  • Rebelegoist
    Rebelegoist Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 32%
    +1 yıl

    Belli bir yasa kadar bekar olmanin belli bir yastan sonra evli olmanin avantaji var bence 20de evlenirsen hayatini karartiyosun

    1
    0 Yorumla
  • Wentus
    Wentus Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Valla bekarlığımın ekemğini yiyemedim. Aslında bekarlık iyi de, neyse artık penaltıya kaldık. penaltı da evlilik oluyo bu arada

    1
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.

    Evlilik bu kadar pozitif bir şeyse, neden bekarlık sultanlık. Bunu açıklayın önce. Ama haklı kız, özgürlük boyutu çok fazla

    1
    0 Yorumla
  • 0lric
    0lric Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 41%
    +1 yıl

    Buraya bekarlık yazan kadınların çoğunluğu hayatlarına giren öküze sitem ediyor sadece.

    2
    0 Yorumla
  • Babadanburslu
    Babadanburslu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 46%
    +1 yıl

    Tabi ki bekar olmanın pozitif yanları daha fazla. Evlilik iki kişinin daha rahat bir şekilde cinsel ilişkiye girmesinden başka bir işe yaramıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gardenyaaa
    Gardenyaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 931 cevap paylaştı.

    Bekarlık iyi ya. En azından sadece kendi akrabalarına katlanıyorsun. Evlenince akraba sayısı iki katına çıkıyor.😅

    0
    0 Yorumla
  • selim64
    selim64 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl

    dogru kısıyı bulunca evlendıkten sonra cevabım evlı olmak olur ama sımdı cevabım bekar olmanın avantajının daha fazla oldugu

    0
    0 Yorumla
  • Başımbağlı42
    Başımbağlı42 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl

    Evli olmanın. Çünkü kendi kurduğun hayat ve kendi istediklerin. Tabi nasibimizde varsa istediğimiz şey😀

    0
    0 Yorumla
  • Ninooo61
    Ninooo61 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kendinden başka düşüneceğin bir insan daha sonra belki 2 sonra belki 3 belki 4 .. ilk 3 -4 yıldan sonra standarta bağlıyo sevgi heycan azalıyo belki bitiyo zor ve zahmetli bir iş

    0
    0 Yorumla
  • Onurbey34
    Onurbey34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    evlilik doğru insan ile cennete çevirir hayatı yanlış insan ilese azap olur hayat o yüzden doğru seçmek lazım partneri günümüzde

    0
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.

    Bence evli olmanın ama çocuksuz 2-3 yıl geçirmek kaydı ile

    1
    0 Yorumla
  • bendeakrebim
    bendeakrebim Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Şimdilik bekar kısmını biliyorum bir bilene sormak lazım😊

    1
    1 Yorumla
    • hsysirin
      hsysirin
      +1 yıl

      Iyi birsey degil

      Yorumla
  • BiiişiiiiiiDicem
    BiiişiiiiiiDicem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 57%
    +1 yıl

    evli olmak iyidir. gerçekten çabaya emeğe yaşamaya değer birisi var hayatında.

    1
    0 Yorumla
  • ahmet_89
    ahmet_89 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    bekarlık sultanlıktır evliliğin bana sadece katkısı rahat özgür sıkınsızca seks başka bir anlam ifade etmiyor bekarım bu arada

    0
    0 Yorumla
  • υɴυтυrѕαмғıѕıldα
    υɴυтυrѕαмғıѕıldα Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Evli olmanın pozitif yanları şu bebeğin oluyor çok mikemmel

    1
    1 Yorumla
    • DELİKANLIPRENS
      DELİKANLIPRENS
      +1 yıl

      Millet bebek istemez sen istşyorsun adamsın sen

      Yorumla
  • olumsuzlukabidesi
    olumsuzlukabidesi Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Doğru kişiyi buldunmu evlilik krallıktır. şu an doğru kişiyi buldum yakında düğün vaaarr 😎

    1
    0 Yorumla
  • hilalblut
    hilalblut Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    Evliliğini doğru insanla yaparsan tabiki evlilik ama bir yandan bekarlık da tabi 🌚

    1
    1 Yorumla
    • hsysirin
      hsysirin
      +1 yıl

      Aferin

      Yorumla
  • Gülpmbe
    Gülpmbe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 37%
    +1 yıl

    Bu resimdeki slaak a yorum yapmıyorum
    ama bencede evlilik güzel bir şey

    0
    0 Yorumla
  • Sempescom
    Sempescom Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 57%
    +1 yıl

    Karşılıklı Sevgi, Saygı, Anlayış varsa evlilik her koşulda baskın gelir 😊

    0
    0 Yorumla
  • jinefeton
    jinefeton Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl

    Nereye varmak istediğini anlayamadım. Ama her ikisinin de hem iyi hem köyü yanları var.

    0
    0 Yorumla
  • resetiat
    resetiat Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34 , eic 57%
    +1 yıl

    Bu senin hayata bakış açınla alakalı. Hayatı güzel yaşıyamıyorsan evlilikte sıkıcı geçer bekarlıkta.

    0
    0 Yorumla
  • fury-le
    fury-le Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 36%
    +1 yıl

    Bekar lik sultanliktir dediler ben imparator oldum:)

    0
    0 Yorumla
  • Yaniyorum3131
    Yaniyorum3131 Takip Et
    Guru Yaş: 51 , eic 58%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Bekarlik hicmi hic iyi birsey deyil cok kötü bir durum

    0
    0 Yorumla
  • FootSucking
    FootSucking Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    Evlilik Özgürlüğün en büyüğüdür... İki birbirini seven insan sınırsızca herşeyi her istedikleri zaman yaşayabilirler...

    0
    0 Yorumla
  • serHAN4554
    serHAN4554 Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 51%
    +1 yıl

    Pozitif yan diye bişey yok kendinizi kandırmayın yaşayın gitsin

    0
    0 Yorumla
  • Hulalalo
    Hulalalo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 46%
    +1 yıl

    Asıl evli olan evde kalır Mantığından yola çıkarak bekarlık diyorum 😂

    0
    0 Yorumla
  • balrogg
    balrogg Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    evli olmak ciddi manada daha pozitif tabi iki gönül bir olunca

    0
    0 Yorumla
  • Ölümünucunda
    Ölümünucunda Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 53%
    +1 yıl

    Bekarlık bos kafa özgürlük dırdırsız hayat daha birsürü pozitif yanı var😂

    0
    0 Yorumla
  • günübirlikçi
    günübirlikçi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    Annem babam evli pozitif iste ben varım :) yeterli bir sebep bence

    0
    0 Yorumla
  • piesonarth
    piesonarth Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26 , eic 67%
    +1 yıl

    Evli olmak isterim açıkçası düşünsene hayatım diyeceğim birisine ama öyle biri yok.

    0
    0 Yorumla
  • ahmetgökdemirpala
    ahmetgökdemirpala Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl

    evli olursanız cihan sizindir bekar olusanızsultan sizindir bence

    0
    0 Yorumla
  • tutkulusahip
    tutkulusahip Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Evlenmeye değer bulduysan birini evlilik daha cazip gelmeli aksi yanlış bir karar olmuş olur zaten

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    evlendiğin kişiye göre çok değişen cevapları olan bir soru. genel olarak kadınlar mutlu olmuyor, erkekler mutlu oluyor diyebilirim.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (150)
Devamını Gör(195)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evli olmanın mı pozitif yanları daha fazla, bekar olmanın mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evli olmanın mı pozitif yanları daha fazla, bekar olmanın mı? 15 cevap verildi
Evli olmanın mı pozitif yanları daha fazla, bekar olmanın mı? 69 cevap verildi
Evlilik mi bekarlık mı daha mutlu eder, sizin için artıları eksileri neler? 11 cevap verildi
Evli olmak mı insana mutluluk verir yoksa bekar olmak mı? 59 cevap verildi
Evli olmak mı güzel bekar olmak mı? 41 cevap verildi
Bekar olmak mı? sevili ya da evli olmak mı? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨