
Sizce hangisinin pozitif yanları daha çoktur?
Evli olmanın.
Bekar olmanın.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sizce hangisinin pozitif yanları daha çoktur?
Evli olmanın çok avantajları var. Ben bekarlıktan bıktım artık ama işsizim işte çaresizim ve evlenmem imkansız şimdilik.. kadınlar iş sahibi erkek arıyorlar hak veriyorum onlara ama iş bulamıyoruz biz napalım ben de mecbur kendi işimi kurmaya karar verdim.
Ben aynı fikirde değilim şahsen. Erkeklere göre böyle oluyor olabilir. Erkek için bekar yaşamak zor geliyor olabilir ama bence bu devirde bekarlık çok daha iyi.
Bekarlık neden iyi olsun ki düzenin olmuyor sevdiğinle birşeyler paylaşıyorsun güzel bir şey bence
Evli olmanın artıları: Aşk ve destek: Evlilik, sevgi ve destek duyguları için bir kaynak olabilir. Evli insanlar, hayatlarının zor zamanlarında birbirlerine güvenebilirler.
Birliktelik ve arkadaşlık: Evlilik, bir partnerle yaşamayı ve birlikte büyümeyi içerir. Evli insanlar, hayatlarını paylaşacak ve birlikte yeni deneyimler yaşayacak bir arkadaş edinirler. Aile kurmak: Evlilik, bir aile kurmak için bir yoldur. Evli insanlar, birlikte çocuk sahibi olabilirler ve bir aile kurabilirler. Evli olmanın eksileri: Sosyal sorumluluklar: Evlilik, sosyal sorumluluklar getirir. Evli insanlar, eşlerine ve çocuklarına bakmakla yükümlüdürler. Parasal sorumluluklar: Evlilik, parasal sorumluluklar getirir. Evli insanlar, birlikte ev, araba ve diğer masrafları karşılamakla yükümlüdürler.
Kişisel özgürlüğün azalması: Evlilik, kişisel özgürlüğü azaltabilir. Evli insanlar, eşleriyle birlikte kararlar almak zorundadır ve eşlerinin isteklerine saygı duymak zorundadır.
Bekar olmanın artıları: Özgürlük: Bekar olmak, kişisel özgürlükten yararlanmak demektir. Bekar insanlar, kendi kararlarını vermekte ve kendi hayatlarını yaşamakta özgürdür. Esneklik: Bekar olmak, esneklik demektir. Bekar insanlar, seyahat etmek, yeni şeyler denemek ve hayatlarını istedikleri gibi yaşamak için daha fazla fırsata sahiptir.
Parasal özgürlük: Bekar olmak, parasal özgürlük demektir. Bekar insanlar, kazançlarını kendileri için harcayabilirler ve başkalarına bakmak zorunda değildirler.
Bekar olmanın eksileri: Yalnızlık: Bekar olmak, yalnızlık anlamına gelebilir. Bekar insanlar, hayatlarını başkalarıyla paylaşacak kimseyi bulamayabilirler.
Destek eksikliği: Bekar olmak, destek eksikliği anlamına gelebilir. Bekar insanlar, hayatlarının zor zamanlarında yalnız kalabilirler.
İstediğin beklentin olan imkanın varsa seni seven gözüne hitap eden bi eşin varsa en güzeli evlilik
Bekarken güzel bi hayatın varsa özgürlüğünden memnunsan en güzeli bekarlık
Bekar olmanın da evli olmanın da iyi yanları var bence. Evli olmanın pozitif yani biriyle bir hayatı paylaşıyorsun, ama onun için doğru insanı bulabilmek lazım aynı zevkte.
Cevap
3Cevap
Aslinda yeri göre degisir bu durum
Ama daha cok iki kişi olduktan sonra daha fazla güzel gelir ve daha fazla pozitif olur insan
Evli insan nasıl pozitif olabilir acaba mümkün değil.
bekar olmak özgürlük
Aynen bende aynı fikirdeyim. Bekar olmak her anlamda güzel bir duygu diye düşünüyorum ben. Bekar olmanın bence bir sürü avantajı var diye düşünüyorum.
Bekarlık sultanlık boşa dememişler
Aynen öyle bende aynı fikirdeyim. Bekarlık gibisi yok bence bu hayatta ya. En azından kafan falan rahat ediyor diye düşünüyorum ben. Bu devirde bekar olmak avantaj bence.
doğru insan ise evlilik çok güzel bişey
Doğru insan ise evlilik.
Bekar
Aynen bencede bekar olmanın avantajı daha fazla diye düşünüyorum ben. Bekar olunca en azından kafan falan rahat ediyor diye düşünüyorum ben.
evli olmayı düşününce elimde kelepçe hissediyorum
Evli olmanın.
Bekar olmak daha iyi
Evlendiğin kişiye göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?