Aşık olamıyorum, bütün hislerimi kaybettim. Duygularımı nasil geri getirebilirim?

Merhaba arkadaslar,
Uzun bir iliskiden cikali 1 yil oldu. Yaklasik 6 yillik bir iliskim oldu. Ayrilirken de severek ayrildik.

Ne zaman birisi ile flört etme aşamasına geldiğimde duygularımın olmadığını fark ediyorum. Asla kimseyi sevemiyorum.
Olan birlikteliklerim de tamamen cinsel anlamda. Baska sekilde bir hissiyat duyamıyorum. Onceden asiri duygusal birisiydim. Sevgilimin bir sözü ile duygulanir gozlerim dolardi. Simdi ise insanlarin soyledikleri okadar anlamsiz ve duygusuz geliyorki. Bu durumla dalga gecemeye basladim. Karsimdaki kisinin bana ask ve duygu dolu sozler söylese bunlarla dalga geciyorum istemsiz olarak. Bunu neden yapiyorum bilmiyorum ve surekli kaçıyorum ve kirici olabiliyorum istemeden.

Duygularımı bana geri verin. Ne yapmaliyim?
Aşık olamıyorum, bütün hislerimi kaybettim. Duygularımı nasil geri getirebilirim?
Cevapla