Aşık olma duygumu kaybetmiş gibiyim, nasıl geçer bu?

İnsan hayatında 1 defa mı aşık olur? Yani onlarca flört 5 6 sevgilim olmuştur sonrasında sakat o aşk evresine geçmedi bir türlü yani hoşlanrı sevgi oluyor ama tek hatalarında vazgeçebiliyorum kolayca unutabiliyorum umrumda olmayabiliyorlar
Aşık olma duygumu kaybetmiş gibiyim, nasıl geçer bu?
Cevapla