Eski sevgilime yaptıklarımdan çok pişmanım. Ona yazıp pişmanlığımı söylemeli miyim?

Çok seviyordum onu 2 senelik iliskimiz vardı. O beni hic uzmedi hep el ustunde tuttu. Ben bazen şımarıp üzerdim onu ama sonra pisman olup alirdim hemen gönlünü. Onu kaybetmekten cok korkuyordum ama bir anlık gaflete kapılip baskasi icin terkettim onu ayrilirken yaninda olmaya calistim ama çok üsteleyip arayip durunca kızdım azarladım onu. Hic yapmayacağim şeyler yaptim canimdan cok sevdigim insani kirdim paramparca ettim. Simdi cok fena vicdan azabı cekiyorum üzülüyorum. Ona yazsam bu pişmanlıgım gecer mi icinde bulundugum bu kotu durumdan nasil kurtulabilirim. Ayriligin uzerinden 4 ay gecti simdi yeni bir iliskisi var. Yazıp anlatiyim mi ona icimdekileri bu kötü psikolojiden cikmam icin ne yapmam gerekiyor yardım edin lütfen?
Eski sevgilime yaptıklarımdan çok pişmanım. Ona yazıp pişmanlığımı söylemeli miyim?
Cevapla