"Fincandaki kahve gibidir hayat. Bazen acı, bazen tatlı. Önemli olan tadı değil, kimle içtiğindir" kiminle kahve icmek istersin?

közde Türk kahvesi sabahlari vazgecilmezim...
40 yil hatirli...
40 yil hatirli...


#gunaydin
#mutlusabahlar
"Fincandaki kahve gibidir hayat. Bazen acı, bazen tatlı. Önemli olan tadı değil, kimle içtiğindir" kiminle kahve icmek istersin?
Cevapla