Herkesin mutlu, mesut ilişkisi varken ben neden yalnızım diye düşündünüz mü hiç? Düşünmediyseniz hemen düşünmeye başlayın..
Doğru insanın gelip sizi bulmasını bekliyorsunuzdur!

Doğru insanı beklerken yukardaki gibi olmayın, doğru insan sizi bulmuyorsa siz onu bulun. Neden bekliyorsunuz ki?
O mesaj atmadan ben atmam demeyin! İlk adımı atın!

İlk adımı ben atmam o atsın derseniz daha çok kaybedersiniz. Başkalarına fırsat vermeyin, mesaj atın dönerse sizindir dönmezse hiç sizin olmamıştır.
Beklentilerinizi minumum seviyede tutun!

Beklentiniz ne kadar düşük olursa yalnızlıktan kurtulmanız o kadar çabuk olur. Beklentilerinizi düşürün..
Bağlanma korkunuz varsa yenin..

Bağlanma korkunuzu yenmeye çalışın, bir insana bağlık kalmak sizi korkutmasın. Özgürlüğünüzü kısıtlayacağını düşünmeyin. Unutmayın ki her şey sizin elinizde.
Her insanı aynı kefeye koyarlar, unutmayın 5 parmağın 5'i bir değil!

Daha önce kötü şeyler yaşadınız diye, aynı şeyleri tekrar yaşamazsınız. Nasıl 5 parmağın 5'i farklıysa her insan farklıdır. İlişki yaşamaktan korkmayın..

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar