"Yalnızım Dostlarım Yalnızım" Diye Dolaşan İnsanların Yalnız Olma Sebepleri!

Herkesin mutlu, mesut ilişkisi varken ben neden yalnızım diye düşündünüz mü hiç? Düşünmediyseniz hemen düşünmeye başlayın..

Doğru insanın gelip sizi bulmasını bekliyorsunuzdur!

"Yalnızım Dostlarım Yalnızım" Diye Dolaşan İnsanların Yalnız Olma Sebepleri!

Doğru insanı beklerken yukardaki gibi olmayın, doğru insan sizi bulmuyorsa siz onu bulun. Neden bekliyorsunuz ki?

O mesaj atmadan ben atmam demeyin! İlk adımı atın!

"Yalnızım Dostlarım Yalnızım" Diye Dolaşan İnsanların Yalnız Olma Sebepleri!

İlk adımı ben atmam o atsın derseniz daha çok kaybedersiniz. Başkalarına fırsat vermeyin, mesaj atın dönerse sizindir dönmezse hiç sizin olmamıştır.

Beklentilerinizi minumum seviyede tutun!

"Yalnızım Dostlarım Yalnızım" Diye Dolaşan İnsanların Yalnız Olma Sebepleri!

Beklentiniz ne kadar düşük olursa yalnızlıktan kurtulmanız o kadar çabuk olur. Beklentilerinizi düşürün..

Bağlanma korkunuz varsa yenin..

"Yalnızım Dostlarım Yalnızım" Diye Dolaşan İnsanların Yalnız Olma Sebepleri!

Bağlanma korkunuzu yenmeye çalışın, bir insana bağlık kalmak sizi korkutmasın. Özgürlüğünüzü kısıtlayacağını düşünmeyin. Unutmayın ki her şey sizin elinizde.

Her insanı aynı kefeye koyarlar, unutmayın 5 parmağın 5'i bir değil!

"Yalnızım Dostlarım Yalnızım" Diye Dolaşan İnsanların Yalnız Olma Sebepleri!

Daha önce kötü şeyler yaşadınız diye, aynı şeyleri tekrar yaşamazsınız. Nasıl 5 parmağın 5'i farklıysa her insan farklıdır. İlişki yaşamaktan korkmayın..

"Yalnızım Dostlarım Yalnızım" Diye Dolaşan İnsanların Yalnız Olma Sebepleri!

"Yalnızım Dostlarım Yalnızım" Diye Dolaşan İnsanların Yalnız Olma Sebepleri!
Cevapla