AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
Keyifle okudum azmine ve sabrına hayran kaldım inan seni tanımayı isterdim inşallah son denemede tam istediğin biri çıkar karşına 😃
Artık denemeyeceğim en azından bir süre için, her ne kadar renkli gelse de bazen yorucu olabiliyor. Hani ısrarla yanlış insanları seçmek, bu da bir yetenek galiba :d
Son bir deneme daha yapmalısın bence şans bu belli olmaz 😉
haha neşene bayıldım. :) burcun ne?
yay :d
belli :) mutluluklar dilerim yay.
vicky christina barcelona izledin mi?
Hayır
izle. sen scarlett johansson'un canlandırdığı karaktersin.
yarın ilk işim sağol ;)
görüşünü bekliyorum. ;)
yarın yazarım ;)
Evet filmi izledim. Ben kesinlikle Christina yım. Sanırım gerçek aşkı arıyorum film bana inanılmaz bir ilham verdi. Üniversitede aşık olup elde edemediğim biri vardı (en yakın arkadaşı bana aşık olmuştu da), ona mı ulaşsam acaba. Belki de beni o tutsak etti, belki beni özgürlüğüme kavuşturur.
Bence ulaş ona:) içinde kalmasın
sevindim. tespit gibi tespit. 8)
bilemeyiz, denemekten bir şey kaybetmezsin.
@MrLobaLobaa ciddi ciddi düşündüm bu fikri en yakın arkadaşıma anlattım, dedi kızım çek git bu ülkeden belanı arıosun sen :d
Sen dinleme o arkadaşını. İlk adımı kızlar atar mantıgı ile giderse daha cok kaybeder o arkadaşın😂
Anlasilan 8 numara sen olacaksin @tutkuyuyaşa :D
@Ablan-Star-Bebeğim haha inşallah. :)
😂😂
Hacı senin yorumun aklımda kalmış, gittim barcelona barcelonayı izledim ama bu arkadaş o kıza hiç benzemiyor be. bir kere o kız çok sıkıcı filmde. Sanki hiç ilişkisi olmamış gibi. Farklı ilişki yaşadığını göremiyoruz yani.
Ama güzel filmdi, özellikle müzikleri falan harika. Özellikle şu;
https://www.youtube.com/watch?v=DjD3RYo2lR8
@LastFarfann ben de cok sıkıcı bir insanim ki ama renk getirmek icin yaptim yani :d
Sen hala yaşıyor musun
@LastFarfann tabisi. Sen ne diyorsun 8. Yi ekledim listeye :d
Ama dedigim gibi hep kendi sehrimden takilirim
Tamam da bir sakin ol. "Just talking" bunun bir anlamı var değil mi?
Niye bana sürekli şehir sıkıntısı vuruyorsun. Ben de gezen bir adamım. Seninle aynı şeyleri yaşayan ve hayatı senin gibi olan biriyim. O yüzden "just talking" yani. Artık şu şeyini kır. İnadını mı başka bir şeyinimi neyse, kır yani
benim sorumda gene flörtleşilmiş. şehir filan önemsiz. şu durumda tek anlamı olan bardağı doldurabilmek.
Ay kızım iyi cesaret valla ama tebrikler şahsen rafa kaldırdım bu internet mevzusunu bunu okuyunca
bencede boş iş ama eğer eğlence heyecan falan arıyorsan, komik şeyler olabiliyor :d
Türkiye de bu korkunç ya bazıları psikopat çıkıyor uğraş dur
Kız şimdilik bu görüşmeleri bıraktığını söylemiş ama neredeyse herkes benimle buluş diye yazmış
Kurtar beni :p
İyiymiş be bunca şeye ragmen gülebilmen çok iyi. bir ömür gülmen dileiyle.
Teşekkürler
Bu kadar ineternete yonelmen doğru olmamış, ama garip olan erkelerin cinselikle yaklasmalari surekli, belki bir yerde yanlis yapiyorsun o yuzden duygusal yaklasmiyorlar sana
Gerçekten buluşmadan önce yaptığım sohbetler: Kitaplar, filmler, felsefe, tarih vs... En ufak duygusal ya da cinsel bir durum konuşmuyorum. Ama 2, 3 ve 7 Numaranın derdi o değildi. Fakat dikkat ettiğim şu derdi cinsellik olmayanlar, ezik tiplerdi.
İlginç gercekten, ozaman akla gelen şu cinsel olarak yaklasanların kendine guvenleri tam, biran once hedefe ulasiyim olursa olur olmazsa baskasina bakarim vakit kaybetmem dusuncesiyle yaklasmislar
Belki tesadüfen böyle denk geldi, belkide sende duygusal bisey yakalayamislar
Olabilir, duygusal açıdan bence bir şeyler yakaladılar, yani görüşmelerde çok eğlenmiştik. Eksik olan şey ne ben de pek çözemedim açıkcası :d
Sorun sende değil onlarda 😋
Şimdi fark ettimde benim ev cok dağılmış, boşver aşkı maşkı zaten hazırda bu işleri bırakmışın, gel yardım et evi temizliyelim seninde bir faydan dokunsun 😕
Ya ev temizlemek mi daha farklı planlarım var benim :d
Ne gibi planların var mesala? . d
Sen ban yardim et bende planlari gerceklestirmende sana yardımcı olayım. d
üniversitede aşık olduğum biri vardı, 5 senem gitti ona, tabi aramızda bişi olmamıştı belki deonun tutsaklığını yaşıyorum. Cesaret edebilirsem onu arayabilirim :d
Hadi bakalım ama dikat et yine yanilgiya düşme bu sefer saglam adimlarla ilerle
Burada beylere kız tavlamanın gizli ipuçları yazılmış. Beyler dikkat ;)
Evet en önemli şey özgüven bence. Özgüveni olmayanlar çok itici oluoo
Aynen yıllar önce özgüven ile alçak gönüllülük arasındaki çizgiyi pek koruyamadığım için birkaç kız kaçırmışlığım var :D
Sende de ne baht varmiş? İçim acıdı yaa... Kötü talihini benle yen...😜
KS den tövbe ya :d
Dedimya sen bahtsizmişsin 😀 pişman olmayacaksınız söz😊
Bu ne başarısızlıktır ya :D hahahahah iyi güldüm valla teşekkür ederim paylaşımın için :)
ne demek efenimm ben teşekkür edermm :d
Benim de var böyle anılarım bende güzel bir bence yazarım :D bana bunu hatırlat yarın :D
hayatta kötü tecrübeler de var be ya boşver salla gitsin..
internetten tanıştığım 4 kişiyle görüştüm, ikisi ile hala görüşmeye devam ediyorum, hiçbiri pişmanlık yaratmadı. senin talihsizliğin:))
sağol moral oldun :d
farkında olmadığını sanmıyorum:))
2 kere okudum daha da okurum sanirim. Okudugum en eglenceli bence
Teşekkürler efenim. Hayatımda ilk defa yazılmaya değer bir şeyler yaşadım aslında pişman değilim :)
:) :)
beni anlattın kız. aynen kimle görüştüysem fos çıktı. düzgün insan cidden yok.
Şanssız anam biz :d
kaliteli bir uygulama arıorm şu an :DD
Kaliteli insan lazım, uygulama değil :d
bu yüzden arıorm zaten o uygulamayıda:D
senin şansın yokmuş gel beni bul ama aşk istemem baştan söyleyim :)))
Beni kacirirsiniz
Uygulamaya gerek var mi
haha atla gel şaban :DDD
No No No nonono tökezleme dikkat
bir ben netten kimseyle tanışıp buuluşmadım heralde :D cesaretine hayran kaldım doğrusu :) bide londradamı yaşıyorsun sormak istedim.
Çoğunlukla, tatillerde Tr de. Bu tatil biraz uzun oldu nelere ardım baksana :d
farkettim :D :D
Benimle tanışmadığın her geçen gün
Böyle sorunlar yaşamaya devam edeceksin :):)
vuuu özgüven tavann
Hiç bir zaman hımbıl ve asalak olmadım
Her zaman kendime güvenim tamdır
Her zaman da öyle kalacak :)
Bırakana kadar baya sıralamışsın.. :D Olsun geç olsun da güç olmasın.. :D
Okurken eğlendiğimi söyleyemem, eğlenecek bişey de görmedim açıkcası. Ama keşke sanalı bırakıp gerçek hayata yönelsen..
sen eğlenmediysen olmadı çok bedbahtım şu an
Tüh
2.5 senelik bir silsile içinde kaldım. Devamı gelecekti ama kısmet olmadı.
Bıraktığın iyi olmuş. İnternetten değil de cevrenden bulursun belki 😊
Buradan tanışıp görüşücek seviyeye nasıl geldiniz ya. O haddeyi bırak sohbet edebiliceğim biri bile çıkmadı karşıma aylardır.
Onu bende anlayamadım, burdan olan hataydı. Ben de bir onla sohbet etmiştim, 2 yıldır burdayım. Seviye düşük burda haklısın ama ne beklediğine göre de değişir tabi.
Benimkiler hep yarım kalıyor olmuyor internet arkadas kurmak icin iyi iliskiler icin iyi degil kim ne istedini bilmiyor tam olarak saglikli degil
şans bu işler, kimi şanslı kimi şanssız
Bu tamamen insan analizlerin ne kadar kötü olduğnuu gösteriyor herkes aynı değildiir klişesi yapmayacağım ama seçim yaparken önce analiz sonra ölçüm kalite ve karaktere değinip ondan sonra buluşmalarını yapmalısın :)
kriterlerimi gözden geçirmem lazım snaırım. benim tek sorunum egosu yüksek insanları seçiyorum hepsi bu
Evet ne olursa olsun önce karşındakini iyice tanı öyle buluş ve hiç bir zaman vakit kaybetme :)
Bence güzel bir yazı olmuş ya bende şuanki ilişkim olan beyle instagramda tanıştım ve mutluyuz 😄
Teşekkürler nazar degmesin :))
sağolasınnn aminn :))
Bu ne la hep erkeklerde SUc aramisin sen kasinimisin kiz :) program program gezmisin
hepsi mi aynı bunların ya, bir de şu var yok Türk kızları çok havalı tanışamıyoruz falan, adama tanışmak için bir fırsat veriyorum daha ne yapayım :d
Hahhah sen kasinmisin ama onune gelene gel bakalim demisin :). Kizlarin hepsi ayni turk kizlarini bilmemde diger kizlar ilk bulusmada fan fini fon yaparlar yani
benim 60 numraya kadar cikti internte Niyetlerinin cinsellik olması da problem değildi yinede biti biriyle tek bes yil sürdü oda sonunda küfürle biti Şu an mutsuz biriyim erkeklerde diskindim
O zaman artık leziz
60 mı, yani internetten seni 5 sene sevebilecek birini bulman da büyük başarı ama bravo!
yaş aralığınız doğrumu
sende ne emmeye emdiriyosun ne gömmeye gömdürüyosun 8. yanımda ayakkabısını bağladı ayrıl 9. yolda sap adımı sol adımı izliyor ayrıl 10. gözlerini günde yirmibin defa kırpıo ayrıl 11. sebep yok ama 12. ye yer açmak lazım ayrıl
Hadi canım o kadar da değil. 2, 4 ve 6 Numara da bırakan ben değildim. Onların egoları kibirleri :d
Anlatım tarzına bayıldım😂😂
Teşekkürler efenim, biraz da olsa güldürebilmek amaç. Gerçi bu kadar komik anlattığıma bakma 2 Numarayla 4 Numara canımı yakmıştır :d
:D Eğlenceli olmuş emeğine sağlık :) :D
Teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
Benim de oldu internetten tanışıp görüştüğüm birkaç kişi. Niyetlerinin cinsellik olması da problem değildi fakat hiçbiri beni heyecanlandıramadı, ben de o şekilde denemeyi bıraktım.
fotoğraflarını görmedin mi, ben 4 ünden emindim beğeneceğimden yani :d
Seni heyecanlandırabilecek potansiyelde olan kişileri gerçek hayatta görmek istemediğinden olsa gerek bu denemeyi bırakman
Cinsellik ok
Yüzyüze konuşmadığım sürece etkilenemiyorum. Sadece fotoğraf, yazışma, telefonda konuşma vs. bir şey ifade etmiyor.
Mesele de o zaten. Sanaldan tanışıp olup yüz yüze gelmek.
İcraat lazım. Gerçekçi şeyler lazım.
@LastFarfann Aynen.
sen bildiğin ortalık malı..
yok yok..
internet malı olmuşsun.
Zamanın a.. Na koymuşssun resmen tamda bence yazarken ben 😊
www.kizlarsoruyor.com/.../a69437-durdurun-dunya-yi
anlatsam burada cidden fıkra dersiniz inanılamaz şeyler oldu ya.
Ne abazaymissin aga sende. Hic sosyal ortamlarindan bir erkekle tanismadinmi londra diyosun zart diyosun zurt diyosun sonuc olarak icine sciyosun 😊
tanışıyorum da hoşlanmıyorum, çok zor oluyor bilmem belki bendedir sorun :d
Nasil odetti sana hesabi ne oldu cok merak ettim ya
Ya şimdi bu acıkmış yemek yedi ben de kahve içtim sadece. Sonra dedi ki sen misafirimsin. Ben de ısrar ederim genelde ödemek için. Dedim olmaz. Dedi o zaman ortak ödeyelim. Ben de gerek yok dedim. Ödedim hepsini, çok iticiydi
Ne olursa olsun tutmaliydi senu
Hanım abla çok olmamış mı?
Çok mu olmuş, bıraktık ama artık be, idare et :d
Olsun olsun yolun neresinden dönülürse kâr. Erkeklere güven olmaz. https://youtu.be/jwMzqZnnW88 Bu şarkıdaki abimizin sözlere odaklan :) bizi yürekten sevecek biri de çıkar galiba ama bu sanaldan zor. :/
Sanırım seninle rekorlarımızı yarıştırabiliriz :D
kapışalım :d
Şimdi 7 internet üzerinde tanıştığınla görüştüysen bir 10-15 arası teklif aldın doğru mudur :D
ben yaklaşık 100 tane teklif almışımdır heralde tek fotoya bakar yavrukuş :d
Ben yarıştan çekiliyorum üstad :D sana kolay gelsin mülakat soruları falan hazırla :D İK kadar olmuşundur sen :D
aynen ama hala nerde yanlş yapıorum çözemedim :d
ben benimkini biliyorum nerde hata yaptığımı, 5 para etmeyecek insanları, misyonsuz karakterler. Toplamında da bitiş çizgisi :D
Bence 11 e tamamla bir maç yapmalısın tamamla bence :D
Yok sıkıldım artık ama garantisi yok, çok bunalırsam yine sarabilirim yani :d
Cok sıçrama çok
Sonunda evlendim diyeceksin sandım 😄
daha neler :d
Şimdilik bırakmışsın devam edeceksin demek :D
sağım solum belli olmaz benim, bir bunalım anında yine yapabilirim :d
Komik bir bence gülümsettin.😂😂
teşekkürler efem :)
Senin bu işleri bırakacağını düşünmüyorum evlat. Senin olayın bu çünkü..
Buna devam edeceksin.
Haklı olabilirsin, şimdilik bıraktım diyelim :d
Evet biliyorum
Umarım kurtulurum ama, iyi bir şey değil pek. Gerçek hayattan kopuyorsun biraz
Bana mı anlatıyosun? :)
Seninle yaşadıklarımız aynı. Ve seni anlıyorum.
Hadi ya neden nete yöneldin peki?
Nete falan yönelmedim. İlişkiler olabiliyor, karşılıklı tanışınca falan.
Ama sana şunu söylüyeyim;
Kendin gibi biriyle tanışmak istemez miydin?
kendim gibi birini bulayım diye nete yöneldim daha çok ama mesafesiz. 1 saat uzakta olsun geçmiş ola, 2 numara ağzımın payını iyi verdi
Keşke gizli olmasaydın..
Hangi ildesin?
Sen İstanbuldasın di mi, tanıyorum seni. Sana çok uzağım şöyle otobüsle 12 saat falan :d
I want to know you.
Don't far away from me.
Sanırım cevap vermen gerekiyor, görmezden gelmen değil.
hiçbir zaman kendi şehrimde olmayanlarla iletişim kurmadım, zaman kaybı, gereksiz gibi geldi. Dediğim gibi İstanbul'da olduğunu biliyorum ve oraya yolum sadece aktarmalarda düşüyor. Birkaç aya kadar Türkiyede olmayacağım gerçekten gerek yok ve şu da var şimdilik çok sıkıldım, bıktım. Her ne kadar komik anlatsam da yıpratıcı bir süreçti benim için.
Farkındayım ama senin için yıpratıcı olacak bir şey olmayacak artık.
I just wanna talk. Do you understand? Nothing else.. Just talk.
Ne için peki, amaç ne? Hiç görüşmeyeceğin biriyle neden konuşasın_?
Sakin kal.
Kendin gibi bir insanla konuşmak istemez misin, tanışmak istemez misin dedim, evet dedin..
İletişimde kalmak güzeldir. Bir gün mutlaka görüşürsün, ama önemli olan normal konuşmayı, iletişimi sürdürebilmek.
Fazla büyük düşünme. Normal konuşmaktan bahsediyorum sadece ben. Birbirimizden öğreneceğimiz, ya da birbirimize anlatacağımız çok şey var. Kendi tecrübelerimiz yeter zaten, öyle değil mi?
Kendim gibi bir insnala tanışmak isterdim ama gerçekte. Ben sanal insanı değilim. Burdan iletişim, sürekli yazışmak bayar beni. yarıca da başımdan geçenleri anlattıktan sonra senle rahat konuşabileceğimi sanmıyorum
Sana o rahatlığı verebileceğime inanıyorum
Kaldı ki telefonla aramak mesela, yetmiyor mu bir arkadaşınla konuşmak için? Normal bir süreci yaşamak için?
Sakin ol ve büyük düşünme diyorum. Ben seni anlıyorum şu an, ama artık sakin olmanın zamanı. Ve ben de seyahat ediyorum merak etme.. Bilmediğin çok şey var.
Telefon mu :d
Netten tanıştıklarıma numaramı verdiğimi aklından geçirmedin di mi? Ya da sosyal medya hesaplarımı falan. 2 Numara hariç hiçbirine vermedim, kişi önemli değilse hayatıma almayacaksam çabuk kurtulmam gerekir. Numara, sosyal medya vs zor olur kurtulmak.
Kurtulmak mı? Niye kurtulasın. Bak ben baskıcı bir erkek ya da zorlayıcı bir erkek olmadım hiç.
Kimsenin kimseden kurtulma bir çabası yok. Olmadı da.
Normal insanlar konuşur, iletişime geçer. Sen ama daha iletişime geçmeyi bilmiyorsun.
Normal süreçleri yaşamayı bilmiyorsun. Senin yaşadıklarının aynısını yaşadım diyorum ben. Belki de daha fazlası. Bana gelmiş olayı anlatıyosun, hiç bilmiyormuş gibi..
Benim senin için önemli olup olmadığımı şu an buradan anlayamazsın. Biraz realist ol.
Kimsenin senin üstüne atlayacak durumu da yok. Kurtulmak falan saçma yani.
Boşver.. Ben kendimi tanıyorum, senle iletişim geçtikten sonra 1 haftaya kapatırım bu hesabı, rahatsız olurum. Bir daha da bulamazsın beni...
Seni niye bulayım, niye üstüne düşeyim. Sen hala anlamamışsın olayı..
söylemek istediğim şeyi de sen anlamıyorsun, bu şekilde yazışmak vs çok sıkıyor. hadi 1 kez konuşalım, 2. kez de sonra ben kaçarım yani onu diyorum. Sarmıyor
Saracak. Sarmadığını nerden biliyosun. Kaldı ki her erkek aynı değil. SEn farkı anlayamıyo musun
Amma ısrar ettin ya :d
Never give up.
It will be different.
Hahshhsjs kesinlikle
😂😂😂 karpuz değil ki seçipte alasın
haklısın ama buluşmadan önce sohbet ediyorum, kitaplar, filmler, kendi hayatım, karşı tarafın hayatı bazen sülalem vs. :d Derdim seks olsa bu kadar sohbet eder miyim
Senin için öyle fakat bir insanı yazdıklarıyla tanıyamazsın. Kelimeler kolay yazılır yüz yüze konusmanın yerini doldurmaz. Elbette fikir edinmene yardımcı olur fakat yeterli olur mu bilmiyorum. Başıma gelmeden bilemem.
birde benimle şansını dene bak aradağın irkek kesin benim :)
sanal zamanların daha bir özgür bıraktığı ilişkiler silsilesi
boş iş galiba
amaç hevesse dolu
amaç heves değildi işte ya anlatamadım derdimi :d
tekrar gözattım.. sanırım şimdi anladım... hayat işte. ben de bulamadım ama doğrusu bu tür sitelerden kimseyle cinsel anlamda birşeyde yaşamadım
Ben açıkça söylerdim, dikkat et koyabilirim sana diye..
Şunu desin, canımı yesin. Kaçak oynadılar valla, vaktim gitti o kadar :d
Yaş ve tecrube de önemli tabii.
Hepsi mi karavana olur be 😂
bu da mı gol değil be :d
hepsini denemene gerek yoktu. ne çok erkek anın varmış tebrikler
Hic korkmadin mi manyagin biri çıkar diye :D
Ama öncesinde sohbet ettim ve sosyal medya hesaplarından kontrol ettim isim soyisimle, şüpheli bir durum olduğunu düşünsem gitmezdim ki :d
Biraz kendimi gördüm diyeceğim de senin rakamsal üstünlüğün var benden :D
Sonunu görmediğim kuyuya inmek zevk vermez bee :D
heyecanlı oluyor :d
maşallah lisetn kalabalık bır penıs için uluslar arası bıle takılmışsın
yalvarmadıgın ırk devlet kalmamaış gıbı bırşey
ben burada bır bayanla tanıştım ıkı yıldır
hala bırlıkteyız ve yemek parasını ben oderım
acıyorum sıze Allah ayrdımcın olsun
penis için mi, ne iğrenç insanlarsınız ya, derdim penis olsa 7sinin de altına yatardım.
okuduğun şeyi anlamamışsın daha, ben de birlikte olduğun kadına acıdım şu an
ben okdugumu anladım sen merak etme
yazdıgının farkında degılmısın
neyse hayat senın hayatın benım bırlıkte oldugum kadına acıma gayet mutlu
Peki sen tüm bunları yaptın hangi niyetle yaptın amaç ne?
Gerçekten duygusal bir ilişki kurmaktı hani o olmasa bile arkadaşlıktı.
En son yazdığın var ya Zaman kaybi diye asıl Zaman kaybı senden dolayı olmuş geçmiş olsun 😂😂
Ne alaka onu da diyeydin bari :d
😂😂😂 hakkımı ye öyle ama 😂
Çok değişik geldi😄Emeğine sağlık
Teşekkürler
Cesaretlisin :D ben asla yapamam :D
Senin yaşındayken bende yapamazdım :d
sonradan kopuyor ipler
Kaç yaşındadın :D
24 yaşında başladım :d
Neyse bana daha çok var :D
Sendeki de eşek şansı be canısı
Bu kadar şanssız olduğumu bilmiyordum gerçekten
Çok eğlencelisin ya :D
Teşekkürler efemm :)
Uzun zaman sonra güldüm Sağol
Ne demek efenim, anılarımız anılarınızdır :d
Istedigin ask mı seks mi çözemedim
Valla aşktı da olmadı, çoğu seks derdindeydi.
Kisa sureli ilişkilerde normal kaldık isen 2 ulke arasinda gidip gelen birisin uzun sureli ilişki zor bence ama merak etme hic ummadigin anda aşk kapini calacaktir o. k sana bol şans
Valla yürüten ülkeler arasında da çözüyor o sorunu be hocam, yeter ki iste sev, ben şanssızım napcan :d
Ne diyim ki dedigin gibi şans bende gencken cok aradim yurtdisinda yaşayan bir hatun ama olmadi buda benim sansim kaldik burada maalesef. ...
Şu 2 numara var ya, o ciddiydi biraz. Onu yanımda götürecektim, neymiş benle gelirse masaya yumruğunu vuramazmış falan pufs
O ne öyle be ezik miş zaten kültür lu birisin ezilecegini anladi tabiii
Ama öyle davranan bir insan değilim, o hatasını anladı da çok geç oldu. Bitmişti her şey içimde
20 yıl önce rastlasaydim keske senin gibi birine
Önemli olan doğru insana rastlamak, ben de çok yol denedim ama şans işte olmayınca olmuyor :d
Inan bulucaksin buna eminim ve gönül den temenni ediyorum. . kardeşim ( benden küçük olduğunu varsayarak dedim)
Teşekkür ederim, umarım..
Vay be bu ne macera ))
Valla sıkıldım bıraktım, 2 ülke arasında mekik dokuyunca kimse beklemek istemiyor vs. Mecbur kısa süreli takılıyorsun :d
Boşver.)) bide sosyal sitelerden arkadaş edinmek mantıklı değil. aynen kısa takıl
Bence internetten bulma. Çok riskli
hiç inanmadım hikaye bayan bile değilsin açık vermişin cümlelerde