• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Bir İnternetten Tanışmalar Silsilesi (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1715
Yapay Zekaya Sor
Bir İnternetten Tanışmalar Silsilesi
Cevapla
İlişki Soruları İş Soruları İnternet Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
32 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

48

Cevap

124

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • gkhn01903
    gkhn01903 Takip Et
    Guru Yaş: 47
    +1 yıl

    Keyifle okudum azmine ve sabrına hayran kaldım inan seni tanımayı isterdim inşallah son denemede tam istediğin biri çıkar karşına 😃

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Artık denemeyeceğim en azından bir süre için, her ne kadar renkli gelse de bazen yorucu olabiliyor. Hani ısrarla yanlış insanları seçmek, bu da bir yetenek galiba :d

      Yorumla
    • gkhn01903
      gkhn01903
      +1 yıl

      Son bir deneme daha yapmalısın bence şans bu belli olmaz 😉

      Yorumla
  • tutkuyuyaşa
    tutkuyuyaşa Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    haha neşene bayıldım. :) burcun ne?

    8
    21 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      yay :d

      Yorumla
    • tutkuyuyaşa
      tutkuyuyaşa
      +1 yıl

      belli :) mutluluklar dilerim yay.

      vicky christina barcelona izledin mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • tutkuyuyaşa
      tutkuyuyaşa
      +1 yıl

      izle. sen scarlett johansson'un canlandırdığı karaktersin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      yarın ilk işim sağol ;)

      Yorumla
    • tutkuyuyaşa
      tutkuyuyaşa
      +1 yıl

      görüşünü bekliyorum. ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      yarın yazarım ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Evet filmi izledim. Ben kesinlikle Christina yım. Sanırım gerçek aşkı arıyorum film bana inanılmaz bir ilham verdi. Üniversitede aşık olup elde edemediğim biri vardı (en yakın arkadaşı bana aşık olmuştu da), ona mı ulaşsam acaba. Belki de beni o tutsak etti, belki beni özgürlüğüme kavuşturur.

      Yorumla
    • MrLobaLobaa
      MrLobaLobaa
      +1 yıl

      Bence ulaş ona:) içinde kalmasın

      Yorumla
    • tutkuyuyaşa
      tutkuyuyaşa
      +1 yıl

      sevindim. tespit gibi tespit. 8)

      bilemeyiz, denemekten bir şey kaybetmezsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      @MrLobaLobaa ciddi ciddi düşündüm bu fikri en yakın arkadaşıma anlattım, dedi kızım çek git bu ülkeden belanı arıosun sen :d

      Yorumla
    • MrLobaLobaa
      MrLobaLobaa
      +1 yıl

      Sen dinleme o arkadaşını. İlk adımı kızlar atar mantıgı ile giderse daha cok kaybeder o arkadaşın😂

      Yorumla
    • Ablan-Star-Bebeğim
      Ablan-Star-Bebeğim
      +1 yıl

      Anlasilan 8 numara sen olacaksin @tutkuyuyaşa :D

      Yorumla
    • tutkuyuyaşa
      tutkuyuyaşa
      +1 yıl

      @Ablan-Star-Bebeğim haha inşallah. :)

      Yorumla
    • Ablan-Star-Bebeğim
      Ablan-Star-Bebeğim
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Hacı senin yorumun aklımda kalmış, gittim barcelona barcelonayı izledim ama bu arkadaş o kıza hiç benzemiyor be. bir kere o kız çok sıkıcı filmde. Sanki hiç ilişkisi olmamış gibi. Farklı ilişki yaşadığını göremiyoruz yani.

      Ama güzel filmdi, özellikle müzikleri falan harika. Özellikle şu;

      https://www.youtube.com/watch?v=DjD3RYo2lR8

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      @LastFarfann ben de cok sıkıcı bir insanim ki ama renk getirmek icin yaptim yani :d

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Sen hala yaşıyor musun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      @LastFarfann tabisi. Sen ne diyorsun 8. Yi ekledim listeye :d
      Ama dedigim gibi hep kendi sehrimden takilirim

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Tamam da bir sakin ol. "Just talking" bunun bir anlamı var değil mi?

      Niye bana sürekli şehir sıkıntısı vuruyorsun. Ben de gezen bir adamım. Seninle aynı şeyleri yaşayan ve hayatı senin gibi olan biriyim. O yüzden "just talking" yani. Artık şu şeyini kır. İnadını mı başka bir şeyinimi neyse, kır yani

      Yorumla
    • tutkuyuyaşa
      tutkuyuyaşa
      +1 yıl

      benim sorumda gene flörtleşilmiş. şehir filan önemsiz. şu durumda tek anlamı olan bardağı doldurabilmek.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ay kızım iyi cesaret valla ama tebrikler şahsen rafa kaldırdım bu internet mevzusunu bunu okuyunca

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      bencede boş iş ama eğer eğlence heyecan falan arıyorsan, komik şeyler olabiliyor :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Türkiye de bu korkunç ya bazıları psikopat çıkıyor uğraş dur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kız şimdilik bu görüşmeleri bıraktığını söylemiş ama neredeyse herkes benimle buluş diye yazmış

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Kurtar beni :p

      Yorumla
  • İzMiRli-BEyEfeNDi
    İzMiRli-BEyEfeNDi Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    İyiymiş be bunca şeye ragmen gülebilmen çok iyi. bir ömür gülmen dileiyle.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bu kadar ineternete yonelmen doğru olmamış, ama garip olan erkelerin cinselikle yaklasmalari surekli, belki bir yerde yanlis yapiyorsun o yuzden duygusal yaklasmiyorlar sana

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Gerçekten buluşmadan önce yaptığım sohbetler: Kitaplar, filmler, felsefe, tarih vs... En ufak duygusal ya da cinsel bir durum konuşmuyorum. Ama 2, 3 ve 7 Numaranın derdi o değildi. Fakat dikkat ettiğim şu derdi cinsellik olmayanlar, ezik tiplerdi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İlginç gercekten, ozaman akla gelen şu cinsel olarak yaklasanların kendine guvenleri tam, biran once hedefe ulasiyim olursa olur olmazsa baskasina bakarim vakit kaybetmem dusuncesiyle yaklasmislar
      Belki tesadüfen böyle denk geldi, belkide sende duygusal bisey yakalayamislar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Olabilir, duygusal açıdan bence bir şeyler yakaladılar, yani görüşmelerde çok eğlenmiştik. Eksik olan şey ne ben de pek çözemedim açıkcası :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sorun sende değil onlarda 😋

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şimdi fark ettimde benim ev cok dağılmış, boşver aşkı maşkı zaten hazırda bu işleri bırakmışın, gel yardım et evi temizliyelim seninde bir faydan dokunsun 😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Ya ev temizlemek mi daha farklı planlarım var benim :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne gibi planların var mesala? . d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen ban yardim et bende planlari gerceklestirmende sana yardımcı olayım. d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      üniversitede aşık olduğum biri vardı, 5 senem gitti ona, tabi aramızda bişi olmamıştı belki deonun tutsaklığını yaşıyorum. Cesaret edebilirsem onu arayabilirim :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hadi bakalım ama dikat et yine yanilgiya düşme bu sefer saglam adimlarla ilerle

      Yorumla
  • Profi-troll
    Profi-troll Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Burada beylere kız tavlamanın gizli ipuçları yazılmış. Beyler dikkat ;)

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Evet en önemli şey özgüven bence. Özgüveni olmayanlar çok itici oluoo

      Yorumla
    • Profi-troll
      Profi-troll
      +1 yıl

      Aynen yıllar önce özgüven ile alçak gönüllülük arasındaki çizgiyi pek koruyamadığım için birkaç kız kaçırmışlığım var :D

      Yorumla
  • matador34
    matador34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Sende de ne baht varmiş? İçim acıdı yaa... Kötü talihini benle yen...😜

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      KS den tövbe ya :d

      Yorumla
    • matador34
      matador34
      +1 yıl

      Dedimya sen bahtsizmişsin 😀 pişman olmayacaksınız söz😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu ne başarısızlıktır ya :D hahahahah iyi güldüm valla teşekkür ederim paylaşımın için :)

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      ne demek efenimm ben teşekkür edermm :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim de var böyle anılarım bende güzel bir bence yazarım :D bana bunu hatırlat yarın :D

      Yorumla
  • handsfree
    handsfree Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    hayatta kötü tecrübeler de var be ya boşver salla gitsin..

    1
    0 Yorumla
  • iyiyimtabi
    iyiyimtabi Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    internetten tanıştığım 4 kişiyle görüştüm, ikisi ile hala görüşmeye devam ediyorum, hiçbiri pişmanlık yaratmadı. senin talihsizliğin:))

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      sağol moral oldun :d

      Yorumla
    • iyiyimtabi
      iyiyimtabi
      +1 yıl

      farkında olmadığını sanmıyorum:))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    2 kere okudum daha da okurum sanirim. Okudugum en eglenceli bence

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Teşekkürler efenim. Hayatımda ilk defa yazılmaya değer bir şeyler yaşadım aslında pişman değilim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    beni anlattın kız. aynen kimle görüştüysem fos çıktı. düzgün insan cidden yok.

    3
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Şanssız anam biz :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kaliteli bir uygulama arıorm şu an :DD

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Kaliteli insan lazım, uygulama değil :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bu yüzden arıorm zaten o uygulamayıda:D

      Yorumla
    • Yanlzadam
      Yanlzadam
      +1 yıl

      senin şansın yokmuş gel beni bul ama aşk istemem baştan söyleyim :)))

      Yorumla
    • Sillalom
      Sillalom
      +1 yıl

      Beni kacirirsiniz

      Yorumla
    • Sillalom
      Sillalom
      +1 yıl

      Uygulamaya gerek var mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      haha atla gel şaban :DDD

      Yorumla
    • Sillalom
      Sillalom
      +1 yıl

      No No No nonono tökezleme dikkat

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bir ben netten kimseyle tanışıp buuluşmadım heralde :D cesaretine hayran kaldım doğrusu :) bide londradamı yaşıyorsun sormak istedim.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Çoğunlukla, tatillerde Tr de. Bu tatil biraz uzun oldu nelere ardım baksana :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      farkettim :D :D

      Yorumla
  • Muzurman
    Muzurman Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Benimle tanışmadığın her geçen gün
    Böyle sorunlar yaşamaya devam edeceksin :):)

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      vuuu özgüven tavann

      Yorumla
    • Muzurman
      Muzurman
      +1 yıl

      Hiç bir zaman hımbıl ve asalak olmadım
      Her zaman kendime güvenim tamdır
      Her zaman da öyle kalacak :)

      Yorumla
  • kertikkele
    kertikkele Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bırakana kadar baya sıralamışsın.. :D Olsun geç olsun da güç olmasın.. :D

    1
    0 Yorumla
  • caNözüMm
    caNözüMm Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Okurken eğlendiğimi söyleyemem, eğlenecek bişey de görmedim açıkcası. Ama keşke sanalı bırakıp gerçek hayata yönelsen..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      sen eğlenmediysen olmadı çok bedbahtım şu an

      Yorumla
    • caNözüMm
      caNözüMm
      +1 yıl

      Tüh

      Yorumla
  • ahbukızlar
    ahbukızlar Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    2.5 senelik bir silsile içinde kaldım. Devamı gelecekti ama kısmet olmadı.
    Bıraktığın iyi olmuş. İnternetten değil de cevrenden bulursun belki 😊

    2
    0 Yorumla
  • burcaganarslan
    burcaganarslan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Buradan tanışıp görüşücek seviyeye nasıl geldiniz ya. O haddeyi bırak sohbet edebiliceğim biri bile çıkmadı karşıma aylardır.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Onu bende anlayamadım, burdan olan hataydı. Ben de bir onla sohbet etmiştim, 2 yıldır burdayım. Seviye düşük burda haklısın ama ne beklediğine göre de değişir tabi.

      Yorumla
  • ozelsec
    ozelsec Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Benimkiler hep yarım kalıyor olmuyor internet arkadas kurmak icin iyi iliskiler icin iyi degil kim ne istedini bilmiyor tam olarak saglikli degil

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      şans bu işler, kimi şanslı kimi şanssız

      Yorumla
  • HayaliAdam
    HayaliAdam Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu tamamen insan analizlerin ne kadar kötü olduğnuu gösteriyor herkes aynı değildiir klişesi yapmayacağım ama seçim yaparken önce analiz sonra ölçüm kalite ve karaktere değinip ondan sonra buluşmalarını yapmalısın :)

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      kriterlerimi gözden geçirmem lazım snaırım. benim tek sorunum egosu yüksek insanları seçiyorum hepsi bu

      Yorumla
    • HayaliAdam
      HayaliAdam
      +1 yıl

      Evet ne olursa olsun önce karşındakini iyice tanı öyle buluş ve hiç bir zaman vakit kaybetme :)

      Yorumla
  • cloudss
    cloudss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence güzel bir yazı olmuş ya bende şuanki ilişkim olan beyle instagramda tanıştım ve mutluyuz 😄

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Teşekkürler nazar degmesin :))

      Yorumla
    • cloudss
      cloudss
      +1 yıl

      sağolasınnn aminn :))

      Yorumla
  • Zaza233
    Zaza233 Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Bu ne la hep erkeklerde SUc aramisin sen kasinimisin kiz :) program program gezmisin

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      hepsi mi aynı bunların ya, bir de şu var yok Türk kızları çok havalı tanışamıyoruz falan, adama tanışmak için bir fırsat veriyorum daha ne yapayım :d

      Yorumla
    • Zaza233
      Zaza233
      +1 yıl

      Hahhah sen kasinmisin ama onune gelene gel bakalim demisin :). Kizlarin hepsi ayni turk kizlarini bilmemde diger kizlar ilk bulusmada fan fini fon yaparlar yani

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    benim 60 numraya kadar cikti internte Niyetlerinin cinsellik olması da problem değildi yinede biti biriyle tek bes yil sürdü oda sonunda küfürle biti Şu an mutsuz biriyim erkeklerde diskindim

    1
    3 Yorumla
    • mikula
      mikula
      +1 yıl

      O zaman artık leziz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      60 mı, yani internetten seni 5 sene sevebilecek birini bulman da büyük başarı ama bravo!

      Yorumla
    • 98741236
      98741236
      +1 yıl

      yaş aralığınız doğrumu

      Yorumla
  • emekliastegmen
    emekliastegmen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    sende ne emmeye emdiriyosun ne gömmeye gömdürüyosun 8. yanımda ayakkabısını bağladı ayrıl 9. yolda sap adımı sol adımı izliyor ayrıl 10. gözlerini günde yirmibin defa kırpıo ayrıl 11. sebep yok ama 12. ye yer açmak lazım ayrıl

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Hadi canım o kadar da değil. 2, 4 ve 6 Numara da bırakan ben değildim. Onların egoları kibirleri :d

      Yorumla
  • Screwu
    Screwu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Anlatım tarzına bayıldım😂😂

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Teşekkürler efenim, biraz da olsa güldürebilmek amaç. Gerçi bu kadar komik anlattığıma bakma 2 Numarayla 4 Numara canımı yakmıştır :d

      Yorumla
  • eresmıamor
    eresmıamor Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    :D Eğlenceli olmuş emeğine sağlık :) :D

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • eresmıamor
      eresmıamor
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • bublinq
    bublinq Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı.

    Benim de oldu internetten tanışıp görüştüğüm birkaç kişi. Niyetlerinin cinsellik olması da problem değildi fakat hiçbiri beni heyecanlandıramadı, ben de o şekilde denemeyi bıraktım.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      fotoğraflarını görmedin mi, ben 4 ünden emindim beğeneceğimden yani :d

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Seni heyecanlandırabilecek potansiyelde olan kişileri gerçek hayatta görmek istemediğinden olsa gerek bu denemeyi bırakman

      Yorumla
    • mikula
      mikula
      +1 yıl

      Cinsellik ok

      Yorumla
    • bublinq
      bublinq
      +1 yıl

      Yüzyüze konuşmadığım sürece etkilenemiyorum. Sadece fotoğraf, yazışma, telefonda konuşma vs. bir şey ifade etmiyor.

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Mesele de o zaten. Sanaldan tanışıp olup yüz yüze gelmek.

      İcraat lazım. Gerçekçi şeyler lazım.

      Yorumla
    • bublinq
      bublinq
      +1 yıl

      @LastFarfann Aynen.

      Yorumla
  • Chelsea_Olivia
    Chelsea_Olivia Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    sen bildiğin ortalık malı..
    yok yok..
    internet malı olmuşsun.

    3
    0 Yorumla
  • ByGoogle
    ByGoogle Takip Et
    Bilge Yaş: 49
    +1 yıl

    Zamanın a.. Na koymuşssun resmen tamda bence yazarken ben 😊

    www.kizlarsoruyor.com/.../a69437-durdurun-dunya-yi

    0
    0 Yorumla
  • taksimetreliucak
    taksimetreliucak Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    anlatsam burada cidden fıkra dersiniz inanılamaz şeyler oldu ya.

    0
    0 Yorumla
  • tuzlu_greyfurt
    tuzlu_greyfurt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ne abazaymissin aga sende. Hic sosyal ortamlarindan bir erkekle tanismadinmi londra diyosun zart diyosun zurt diyosun sonuc olarak icine sciyosun 😊

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      tanışıyorum da hoşlanmıyorum, çok zor oluyor bilmem belki bendedir sorun :d

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Nasil odetti sana hesabi ne oldu cok merak ettim ya

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Ya şimdi bu acıkmış yemek yedi ben de kahve içtim sadece. Sonra dedi ki sen misafirimsin. Ben de ısrar ederim genelde ödemek için. Dedim olmaz. Dedi o zaman ortak ödeyelim. Ben de gerek yok dedim. Ödedim hepsini, çok iticiydi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne olursa olsun tutmaliydi senu

      Yorumla
  • 4-hesapsiz
    4-hesapsiz Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Hanım abla çok olmamış mı?

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Çok mu olmuş, bıraktık ama artık be, idare et :d

      Yorumla
    • 4-hesapsiz
      4-hesapsiz
      +1 yıl

      Olsun olsun yolun neresinden dönülürse kâr. Erkeklere güven olmaz. https://youtu.be/jwMzqZnnW88 Bu şarkıdaki abimizin sözlere odaklan :) bizi yürekten sevecek biri de çıkar galiba ama bu sanaldan zor. :/

      Yorumla
  • civilfrc
    civilfrc Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Sanırım seninle rekorlarımızı yarıştırabiliriz :D

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      kapışalım :d

      Yorumla
    • civilfrc
      civilfrc
      +1 yıl

      Şimdi 7 internet üzerinde tanıştığınla görüştüysen bir 10-15 arası teklif aldın doğru mudur :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      ben yaklaşık 100 tane teklif almışımdır heralde tek fotoya bakar yavrukuş :d

      Yorumla
    • civilfrc
      civilfrc
      +1 yıl

      Ben yarıştan çekiliyorum üstad :D sana kolay gelsin mülakat soruları falan hazırla :D İK kadar olmuşundur sen :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      aynen ama hala nerde yanlş yapıorum çözemedim :d

      Yorumla
    • civilfrc
      civilfrc
      +1 yıl

      ben benimkini biliyorum nerde hata yaptığımı, 5 para etmeyecek insanları, misyonsuz karakterler. Toplamında da bitiş çizgisi :D

      Yorumla
  • Serkan_S
    Serkan_S Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bence 11 e tamamla bir maç yapmalısın tamamla bence :D

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Yok sıkıldım artık ama garantisi yok, çok bunalırsam yine sarabilirim yani :d

      Yorumla
    • Serkan_S
      Serkan_S
      +1 yıl

      Cok sıçrama çok

      Yorumla
  • nilaltan
    nilaltan Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 518 cevap paylaştı.

    Sonunda evlendim diyeceksin sandım 😄

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      daha neler :d

      Yorumla
  • Farkındalıklı
    Farkındalıklı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Şimdilik bırakmışsın devam edeceksin demek :D

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      sağım solum belli olmaz benim, bir bunalım anında yine yapabilirim :d

      Yorumla
  • Herşeyiboşvermiş
    Herşeyiboşvermiş Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Komik bir bence gülümsettin.😂😂

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      teşekkürler efem :)

      Yorumla
  • LastFarfann
    LastFarfann Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Senin bu işleri bırakacağını düşünmüyorum evlat. Senin olayın bu çünkü..

    Buna devam edeceksin.

    20
    26 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Haklı olabilirsin, şimdilik bıraktım diyelim :d

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Evet biliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Umarım kurtulurum ama, iyi bir şey değil pek. Gerçek hayattan kopuyorsun biraz

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Bana mı anlatıyosun? :)

      Seninle yaşadıklarımız aynı. Ve seni anlıyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Hadi ya neden nete yöneldin peki?

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Nete falan yönelmedim. İlişkiler olabiliyor, karşılıklı tanışınca falan.

      Ama sana şunu söylüyeyim;

      Kendin gibi biriyle tanışmak istemez miydin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      kendim gibi birini bulayım diye nete yöneldim daha çok ama mesafesiz. 1 saat uzakta olsun geçmiş ola, 2 numara ağzımın payını iyi verdi

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Keşke gizli olmasaydın..

      Hangi ildesin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Sen İstanbuldasın di mi, tanıyorum seni. Sana çok uzağım şöyle otobüsle 12 saat falan :d

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      I want to know you.
      Don't far away from me.

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Sanırım cevap vermen gerekiyor, görmezden gelmen değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      hiçbir zaman kendi şehrimde olmayanlarla iletişim kurmadım, zaman kaybı, gereksiz gibi geldi. Dediğim gibi İstanbul'da olduğunu biliyorum ve oraya yolum sadece aktarmalarda düşüyor. Birkaç aya kadar Türkiyede olmayacağım gerçekten gerek yok ve şu da var şimdilik çok sıkıldım, bıktım. Her ne kadar komik anlatsam da yıpratıcı bir süreçti benim için.

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Farkındayım ama senin için yıpratıcı olacak bir şey olmayacak artık.

      I just wanna talk. Do you understand? Nothing else.. Just talk.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Ne için peki, amaç ne? Hiç görüşmeyeceğin biriyle neden konuşasın_?

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Sakin kal.

      Kendin gibi bir insanla konuşmak istemez misin, tanışmak istemez misin dedim, evet dedin..

      İletişimde kalmak güzeldir. Bir gün mutlaka görüşürsün, ama önemli olan normal konuşmayı, iletişimi sürdürebilmek.

      Fazla büyük düşünme. Normal konuşmaktan bahsediyorum sadece ben. Birbirimizden öğreneceğimiz, ya da birbirimize anlatacağımız çok şey var. Kendi tecrübelerimiz yeter zaten, öyle değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Kendim gibi bir insnala tanışmak isterdim ama gerçekte. Ben sanal insanı değilim. Burdan iletişim, sürekli yazışmak bayar beni. yarıca da başımdan geçenleri anlattıktan sonra senle rahat konuşabileceğimi sanmıyorum

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Sana o rahatlığı verebileceğime inanıyorum
      Kaldı ki telefonla aramak mesela, yetmiyor mu bir arkadaşınla konuşmak için? Normal bir süreci yaşamak için?

      Sakin ol ve büyük düşünme diyorum. Ben seni anlıyorum şu an, ama artık sakin olmanın zamanı. Ve ben de seyahat ediyorum merak etme.. Bilmediğin çok şey var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Telefon mu :d
      Netten tanıştıklarıma numaramı verdiğimi aklından geçirmedin di mi? Ya da sosyal medya hesaplarımı falan. 2 Numara hariç hiçbirine vermedim, kişi önemli değilse hayatıma almayacaksam çabuk kurtulmam gerekir. Numara, sosyal medya vs zor olur kurtulmak.

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Kurtulmak mı? Niye kurtulasın. Bak ben baskıcı bir erkek ya da zorlayıcı bir erkek olmadım hiç.

      Kimsenin kimseden kurtulma bir çabası yok. Olmadı da.

      Normal insanlar konuşur, iletişime geçer. Sen ama daha iletişime geçmeyi bilmiyorsun.

      Normal süreçleri yaşamayı bilmiyorsun. Senin yaşadıklarının aynısını yaşadım diyorum ben. Belki de daha fazlası. Bana gelmiş olayı anlatıyosun, hiç bilmiyormuş gibi..

      Benim senin için önemli olup olmadığımı şu an buradan anlayamazsın. Biraz realist ol.

      Kimsenin senin üstüne atlayacak durumu da yok. Kurtulmak falan saçma yani.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Boşver.. Ben kendimi tanıyorum, senle iletişim geçtikten sonra 1 haftaya kapatırım bu hesabı, rahatsız olurum. Bir daha da bulamazsın beni...

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Seni niye bulayım, niye üstüne düşeyim. Sen hala anlamamışsın olayı..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      söylemek istediğim şeyi de sen anlamıyorsun, bu şekilde yazışmak vs çok sıkıyor. hadi 1 kez konuşalım, 2. kez de sonra ben kaçarım yani onu diyorum. Sarmıyor

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Saracak. Sarmadığını nerden biliyosun. Kaldı ki her erkek aynı değil. SEn farkı anlayamıyo musun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Amma ısrar ettin ya :d

      Yorumla
    • LastFarfann
      LastFarfann
      +1 yıl

      Never give up.

      It will be different.

      Yorumla
    • Simsiyah00
      Simsiyah00
      +1 yıl

      Hahshhsjs kesinlikle

      Yorumla
  • Emrys43
    Emrys43 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 727 cevap paylaştı.

    😂😂😂 karpuz değil ki seçipte alasın

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      haklısın ama buluşmadan önce sohbet ediyorum, kitaplar, filmler, kendi hayatım, karşı tarafın hayatı bazen sülalem vs. :d Derdim seks olsa bu kadar sohbet eder miyim

      Yorumla
    • Emrys43
      Emrys43
      +1 yıl

      Senin için öyle fakat bir insanı yazdıklarıyla tanıyamazsın. Kelimeler kolay yazılır yüz yüze konusmanın yerini doldurmaz. Elbette fikir edinmene yardımcı olur fakat yeterli olur mu bilmiyorum. Başıma gelmeden bilemem.

      Yorumla
  • amaroks
    amaroks Takip Et
    Yoda Yaş: 47
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 956 cevap paylaştı.

    birde benimle şansını dene bak aradağın irkek kesin benim :)

    0
    0 Yorumla
  • xxboa
    xxboa Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 413 cevap paylaştı.

    sanal zamanların daha bir özgür bıraktığı ilişkiler silsilesi

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      boş iş galiba

      Yorumla
    • xxboa
      xxboa
      +1 yıl

      amaç hevesse dolu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      amaç heves değildi işte ya anlatamadım derdimi :d

      Yorumla
    • xxboa
      xxboa
      +1 yıl

      tekrar gözattım.. sanırım şimdi anladım... hayat işte. ben de bulamadım ama doğrusu bu tür sitelerden kimseyle cinsel anlamda birşeyde yaşamadım

      Yorumla
  • hidden_users
    hidden_users Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Ben açıkça söylerdim, dikkat et koyabilirim sana diye..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Şunu desin, canımı yesin. Kaçak oynadılar valla, vaktim gitti o kadar :d

      Yorumla
    • hidden_users
      hidden_users
      +1 yıl

      Yaş ve tecrube de önemli tabii.

      Yorumla
  • MaviHiledir
    MaviHiledir Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Hepsi mi karavana olur be 😂

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      bu da mı gol değil be :d

      Yorumla
  • saçmasapanımsı
    saçmasapanımsı Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    hepsini denemene gerek yoktu. ne çok erkek anın varmış tebrikler

    0
    0 Yorumla
  • innocentwoman
    innocentwoman Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hic korkmadin mi manyagin biri çıkar diye :D

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Ama öncesinde sohbet ettim ve sosyal medya hesaplarından kontrol ettim isim soyisimle, şüpheli bir durum olduğunu düşünsem gitmezdim ki :d

      Yorumla
  • DarkThor
    DarkThor Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Biraz kendimi gördüm diyeceğim de senin rakamsal üstünlüğün var benden :D

    1
    0 Yorumla
  • MerveKOYUN
    MerveKOYUN Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Sonunu görmediğim kuyuya inmek zevk vermez bee :D

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      heyecanlı oluyor :d

      Yorumla
  • çapkın6969
    çapkın6969 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 52
    +1 yıl

    maşallah lisetn kalabalık bır penıs için uluslar arası bıle takılmışsın
    yalvarmadıgın ırk devlet kalmamaış gıbı bırşey
    ben burada bır bayanla tanıştım ıkı yıldır
    hala bırlıkteyız ve yemek parasını ben oderım
    acıyorum sıze Allah ayrdımcın olsun

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      penis için mi, ne iğrenç insanlarsınız ya, derdim penis olsa 7sinin de altına yatardım.
      okuduğun şeyi anlamamışsın daha, ben de birlikte olduğun kadına acıdım şu an

      Yorumla
    • çapkın6969
      çapkın6969
      +1 yıl

      ben okdugumu anladım sen merak etme
      yazdıgının farkında degılmısın
      neyse hayat senın hayatın benım bırlıkte oldugum kadına acıma gayet mutlu

      Yorumla
  • Prensadam
    Prensadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Peki sen tüm bunları yaptın hangi niyetle yaptın amaç ne?

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Gerçekten duygusal bir ilişki kurmaktı hani o olmasa bile arkadaşlıktı.

      Yorumla
    • Prensadam
      Prensadam
      +1 yıl

      En son yazdığın var ya Zaman kaybi diye asıl Zaman kaybı senden dolayı olmuş geçmiş olsun 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Ne alaka onu da diyeydin bari :d

      Yorumla
    • Prensadam
      Prensadam
      +1 yıl

      😂😂😂 hakkımı ye öyle ama 😂

      Yorumla
  • kedimarianız
    kedimarianız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Çok değişik geldi😄Emeğine sağlık

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • _Hedvige_
    _Hedvige_ Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Cesaretlisin :D ben asla yapamam :D

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Senin yaşındayken bende yapamazdım :d
      sonradan kopuyor ipler

      Yorumla
    • _Hedvige_
      _Hedvige_
      +1 yıl

      Kaç yaşındadın :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      24 yaşında başladım :d

      Yorumla
    • _Hedvige_
      _Hedvige_
      +1 yıl

      Neyse bana daha çok var :D

      Yorumla
  • ofanne5dakkadaha
    ofanne5dakkadaha Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Sendeki de eşek şansı be canısı

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Bu kadar şanssız olduğumu bilmiyordum gerçekten

      Yorumla
  • Minikkızım
    Minikkızım Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Çok eğlencelisin ya :D

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Teşekkürler efemm :)

      Yorumla
  • SabitFikirliAdam0
    SabitFikirliAdam0 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Uzun zaman sonra güldüm Sağol

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Ne demek efenim, anılarımız anılarınızdır :d

      Yorumla
  • aydın399
    aydın399 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 51
    +1 yıl

    Istedigin ask mı seks mi çözemedim

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Valla aşktı da olmadı, çoğu seks derdindeydi.

      Yorumla
    • aydın399
      aydın399
      +1 yıl

      Kisa sureli ilişkilerde normal kaldık isen 2 ulke arasinda gidip gelen birisin uzun sureli ilişki zor bence ama merak etme hic ummadigin anda aşk kapini calacaktir o. k sana bol şans

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Valla yürüten ülkeler arasında da çözüyor o sorunu be hocam, yeter ki iste sev, ben şanssızım napcan :d

      Yorumla
    • aydın399
      aydın399
      +1 yıl

      Ne diyim ki dedigin gibi şans bende gencken cok aradim yurtdisinda yaşayan bir hatun ama olmadi buda benim sansim kaldik burada maalesef. ...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Şu 2 numara var ya, o ciddiydi biraz. Onu yanımda götürecektim, neymiş benle gelirse masaya yumruğunu vuramazmış falan pufs

      Yorumla
    • aydın399
      aydın399
      +1 yıl

      O ne öyle be ezik miş zaten kültür lu birisin ezilecegini anladi tabiii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Ama öyle davranan bir insan değilim, o hatasını anladı da çok geç oldu. Bitmişti her şey içimde

      Yorumla
    • aydın399
      aydın399
      +1 yıl

      20 yıl önce rastlasaydim keske senin gibi birine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Önemli olan doğru insana rastlamak, ben de çok yol denedim ama şans işte olmayınca olmuyor :d

      Yorumla
    • aydın399
      aydın399
      +1 yıl

      Inan bulucaksin buna eminim ve gönül den temenni ediyorum. . kardeşim ( benden küçük olduğunu varsayarak dedim)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Teşekkür ederim, umarım..

      Yorumla
  • ElcinQulusoy
    ElcinQulusoy Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Vay be bu ne macera ))

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Bence diyen
      +1 yıl

      Valla sıkıldım bıraktım, 2 ülke arasında mekik dokuyunca kimse beklemek istemiyor vs. Mecbur kısa süreli takılıyorsun :d

      Yorumla
    • ElcinQulusoy
      ElcinQulusoy
      +1 yıl

      Boşver.)) bide sosyal sitelerden arkadaş edinmek mantıklı değil. aynen kısa takıl

      Yorumla
  • mimarkiz61
    mimarkiz61 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence internetten bulma. Çok riskli

    1
    0 Yorumla
  • karaoglan41
    karaoglan41 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    hiç inanmadım hikaye bayan bile değilsin açık vermişin cümlelerde

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (52)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Benceler > Bir İnternetten Tanışmalar Silsilesi
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Benceler

Hızlı Bir İnternet ve Muhteşem Dostlukların Benzer Yanları 3 cevap verildi
İnternetten İlişki Yaşamakla İlgili 10 cevap verildi
Yeni Trend Online Arkadaşlıklar ve Ortaya Çıkan Durumlar! 43 cevap verildi
İnternette Sohbetin Evrimi 37 cevap verildi
Online Tanışıp, Flört Etmenin Artıları ve Eksileri Nelerdir? 29 cevap verildi
Burçların İnternet Aşklarına Bakış Açıları 78 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨