AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
Burada bahsettigin olaylari yasadigina inanmiyorum, ben "erkekler boyle yapmayin" uyarisini algiladim...
Sen inanmadıysan, olmadı. Bedbahtım şu an gerçekten :d
Soyledigine gore 7 elim olay yikamamis seni, iki sözümle mi yıkılacaksin... Verdigin taktikler guzel ama, zeki insanlari seviyorum...
ehh bir dönem yaşadık bişiler bizde
sende mi emekli olanlardansın :d
Yoo devam :)
Ben o hesabı ödeyecektim; şey oldu :)
Bunlar hep amerikanın oyunu. 😅
Yay burcu niye hep internetten çare arıyoooo
bilmem belki daha heyecanlı
Sacma insanlarla dolu bir serüven zkslf
Sonu gelicek mi diye merak ettim bir ara 😅😅
Bu kadar daha yok :d
4 e kadar okudum sonra valla biticek mi diye aşağılara kaydım 😂😂
cesaret timsali :D
Teşekkürler efem :d
Kaşardaki egoya bak
cık cık hiç ağzına yakışmadı hanım gız :p
Anı olmuş bide o yönden bak. :D
Kimseyle yapamadıysan sıkında sende demektir😏
Bence dünde bir kendine bak ☺️
ooo KS nin fenomeni gelmiş gözümden kaçmış, seni ezik seni :d
Emeğinize sağlık
Teşekkürler :d
Şimdilik bıraktım kısmı daha ilgi çekici :P
benim sağım solum belli olmaz :p
İyimiş ama :P demek sen ilgi çekicisin :)
:DD birde benimkileri duysan ah ah
ben de istiyorum böyle hatun
Google play uygulaması hangisi?
Tinder ve OkCupid, yazmayı unutmuşum.
Bu kız kesin yay burcu
evet yayım :d
Benim disi versiyonun😂
seviyoruz macerayı :d
Sevmek mi? Deliriyoruuuuz
o zaman dans :d
Renk 😂
8. olmak istiyorum
Bıraktım be hocam, artık çok geç. Bir de kendi şehrimde değilse hayatta beklemem o da var. Bana tee nerelerden yazmışlardı da pas vermediydim :d
hoca olduğumu nereden bildin :)
sezgilerim kuvvetlidir :p
takıl bana bu başarısız girişimleri unutturuyum sana
Güzel paylaşımdı
Teşekkür ederim :)
Canım benim...
Benimle de buluşur musunuz?:D
gel bide benimle dene be :D
Senin yaşın kurtarmıyor yavrukuş :d
milf severdim oysa ki :(
asqm burda mısın xd
Ay cok tatlisin
ay sende çok tatlısın :d
ayyyy patlıyo bu kız
Mallik yapmissin ne diyelim
bu böyle gider dur bakalım yeni bence nasıl olacak
O seviyeye çıkamadım daha 😂
ben niye birisiyle tanışmıyorum
Bem geçiyorum sıraya
noooo, bıraktım ben artık emekli oldum :d
Erken bırakmışsın beni tanımadan jübile edemezsin 😂😁
ettim bile :d
Tühh kaçırdık şansı gene ya bati akşam yemeğini ısmarla 😁
döverim :d
Bunu da bencene yazarsın ilk olur sonra geçer okurum bende :p
5 ve 6 daki uygulama adı nedir?
Tinder ve OkCupid
hım sağol bu ara nereye takılıyoruz peki?
Yine tinder açtım benden adam olmaz :d
şiömdi üye oldum ora nasıl bir yer biraz yardım etsene :) beni takip et ordan nikimi yazayım
öyle olmuyor o iş. Aynı şehrindeki yakınlardaki insanları gösteriyor. Ayrıca da nik yok feys profilinle bağlanıosun. ben uzaktan konuşmalara karşıyım hem. Biraraya gelip sohbet edemedikten sonra boş iş. Sen şehrindeki hatunlara takıl. Bir de benim için çok yaşlısın :d
yaş var tecrube var :) sen hangi şehirdsin peki? sen yine takip et sanalda sen daha tecrubelisin bana danışmalık yaparsın
takip diye bir olay yok orda, birini beğenirsin eğer o da seni beğenirse eşleşirsiniz. Beğeneceğin kişide senin şehrinde olur başkalarını göremezsin. Bana soracağına uygulamayı çözmeye çalışsana :d
Onun fark ettim zaten ben burdan takip demiştim :) malatya bu programda sınıfta kaldı kimse yok :(
sende az sey degilmişsin beee
değüşük
Ben bunların buluşma olmayanlarını yaptım 😄😄
biraz cesaret :d
Ama sonlarının böyle olabileceğini tahmin etmiştim kendim için de 😊
Pek bişi kaybetmiyorsun ki, duygusallaşmadıysan sıkıntı yok. Max. 1 kez görüyorsun zaten. Sadece karşı tarafı kırmamaya çalışacan :d
Hımm, tavsiyeler için teşekkürler. Yakında belki buluşursam ( ki böyle bir ihtimal var) söylediklerini değerlendireceğim 😊😊👍
Gayet hoş.
Bir benle bulusmamissin ;))))
Uygulama wechat mi
Tinder ve OkCupid
İlk kez duydum :)
bir ben kalmisim anasini
Maşallah dedim
E kaç yaşındasın ki?
25-29 yaş grubu :d
Hiç evlendin mi?
hayır
Hayatı yorumlar mısın. d
B. kumsu düşler :d
Açar mısın. d
hayaller paris, hayatlar bitlis :d
Ne hayal ediyordun ne oldu?
aaa sende :d
😄 farklı hayatlar farklı tecrübeler edinmek kültür çalışıyordum
Good job
hangi uygulama bu
Tinder ve OkCupid
Netten su ana kadar 12 kızla tanıstım ve bulustum. 10 tanesiyle iilişkimiz oldu. İki tarafın da beklentisi aynı olunca sorun olmuyor. Beklentiyi sanalda iken doğru ayarlamak lazım. Acık acık konusmak lazım. Hatta nette fotogrf görmek video ile chat yapmak lazım bence.
Hayırlısu
Güzel olmuş
Gereksiz.
birde benle buluş :)
Hayırlısı bee
hangi uygulama bu?
Tinder ve OkCupid ama rica ediyorum potansiyel seks yapma gözüyle yaklaşmayın insanlara ya :d
okcupidi kullanmıştım çok nadir konuşan var tinderi denemedim. Aslında ciddi anlamda tanışmak isterim sizle ne dersiniz?
Bazı kriterlerim var ve biri bile uymazsa görüşemiyorum, görüşsem de bir numara olmuyor 2. görüşme olmaz, kaçarım. Bu seni üzebilir :d
kriterlerini alayım bir de nerde yaşıyorsun?
Kriterlerimi daha önce belirttim diğer yorumlarda bir bakıver. Yaşadığın yeri sen söylesen olmaz mı :d
Tanıdığım insanlar var da burda :d
izmirdeyim sen
Olmadı. Aynı şehir olmalı
nerde yaşıyorsun seyahat engelim yok
Her akşam görüşmek istersem buraya mı taşınacaksın? Ayrıca da sadece Türkiyede yaşamıyorum. İngiltereye gidip geliyorum
sorun değil işim tayine müsait:) özelden ulaşır mısın gizliden çıkayım
Diğer kriterlerimi okudun mu? Uygun olduğuna emin misin? Tayinin kaç günde gelir. 2 aya kadar İngiltereye dönecem de ona göre. Vaktimizi almayalım bence boşuna, bıktım çünkü bu aralar
maksimum 2 hafta
Peki profiline efektsiz yüzden ve güneş gözlüksüz bir fotoğraf koyabilir misin? Bu arada boyun kaçtı? Sohbet etmeden önce bunları bilemezsem sohbet etmem. Ben çok sıkıntılı insanım ya :d
Eğer seni beğenirsem 2 hafta beklerim.
181 boy 76 kg özelden yazarsan foto atarım
bak bu iş KS yle olacak bir iş değil. Evet burdan biriyle görüştüm ama aynı şehirdeydik ve yaklaşık 10 yıllık fotosunu göstermiş bana falan filan.
tamam whatsapp vereyim ya da snapchat ne dersin?
Bundan sonra buluşmada evde yemeğini yer gidersin
Ben zaten tok giderim. O yemek yedi, ben kahve içtim
3. Biraz saçma olmuş. Öde nolcak 2.'yi o ödesin
Bilmem tuhaf geldi o yemek yedi, ben kahve içtim. Belki birlikte yemek yesek çok takılmazdım
Herzaman odemeyi erkeklerden beklemeyin herjes kendi yediğini odesib. Ve ayrıca bazi paragöz kizlar eksilemis
Herkesin kendi yediğini ödemesi itici. Bir o ödesin bir ben, 2. hesapları ödemeyi tercih ederim ama.
İyi de ne farkeder ki.
isim sedamı?
Değil
:) tamamdır teşekler
duramazsın sen.