AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
sen yazar olsana ne güzel yazmısın o duygunu çok güzel anlatmısın senin yerinde olsaydım bunu bir hikaye yapardım
İlgincmis ama telefon numarani nerden buldu biraz eksik yazmissin 😊
Ask tesadufleri sever 😊😊 mutluluklar dilerim..
Yorumlarda dikkatimi cekti. Telefonum komidinin ustundeydi ordan almis demissin. Telefonunu caldirmis, kendine cagti falan atamaz. Nasil alabiliyot orada takildim. Sanki hayal urunu gibi geldi
:D doğrudur, fakat şöyle o zamanlar eski tuşlu nokia kullanıyordum ve telefon numaram ezberimde değildi sürekli telefon değiştiriyordum, numaram telefonuma "benim numaram" diye kayıtlıydı. ve şifre yoktu telefonda, umarım açıklayıcı olmuştur, teşekkürler :)
Hadi canııım sen zeki bir kızsın.
Zaten adaminda icine dogmus kendi numarasini kaydettigi :) arkadasim atıyorsun duzgun at :) 1 sene once tuslu nokia :) :)
Tamam inandik 😜 zaten onun da icine dogmus numarani telefonuna kaydedecegin..
Duygulandım ya :( Allah mutluluğunuzu daim etsin <3
ay inanamıyorum ya cok değişik olmuşş. ondan sonra ne oldupekii
Şu an devam ediyoruz okul bitince evleneceğiz inşallah :)
güzel :))
Duyduğum en güzel tanışma hikayesiydi diyebilirim inşallah çok mutlu olursunuz...
Çok ilginç ve güzel bir hikayeymiş😊 demek kimse görmedi ve fark etmedi senin onu eve aldığını
Etmediler :D Şans işte
senin numarani nasil buldu ve deni aradi o detayi goremedim.
Amcanlar görmedimi cocugu kuzenin torbaları alırken ya da seslere uyanmadımı
İnsanlığınızı kaybettmediğiniz sürece;nişanlı, sevgili, dost her şeyi bulursunuz!
Mutluluklar😊
Gerçekten okurken kıskandım, kaderde varmış diyelim; mutluluklar. :)
herşey iyi güzel de :D telefon numaranı sen vermeyi de ihmal etmemişsin helal olsun :D
Güzel bir insanlık dersi,
En kötü gerçek olmasa bile yazı güzeldi..
Çok güzel Allah tamamına erdirsin canım ben inanıyorum sana :)
bu ne bence nede bir soru bence :D yazarlığa özenilip gereksiz uzatılmış yaşantından bir kesit sadece yeri burası değil wattpaddir
:D ya bende seni bekliyordum, sensin olur mu?
Olur
madem oluyor neden geldin? -.-
Tamam
Hemen telefonunu mu verdin telefonunu çaldırmıştı aklında mı tuttu hikaye güzel 😃
şöyle o zamanlar eski tuşlu nokia kullanıyordum ve telefon numaram ezberimde değildi sürekli telefon değiştiriyordum, numaram telefonuma "benim numaram" diye kayıtlıydı. ve şifre yoktu telefonda artık ezber midir başka bir şey midir bilmiyorum :)
Senin telefonunu kurcalamış yani vay be adama bak hainlik peşinde komşu evden nasıl çıktı onu da diyince amcam yakalamanın hem adam donuyorsa polis çağrılmaz ambulans çağrılır beni tatmin etmedi hikaye
Bu kimseyi tatmin etmek, edebi bir zevk yaşatmak için yazılmadı :) amaç sadece hikayemi paylaşmaktı, ve gördüm ki gerçekten çok duyarlı bir milletmişiz (!) bir daha paylaşmayacağım zaten böyle şeyler, teşekkürler :)
Teşekkür ederim bizi bu hikayelerinden mahrum edeceğim için ☺
:) gerçekten derdiniz ne bilmiyorum var senin gibi 5-10 tane, kendini dedektif sanan ne diyeyim Allah yardımcınız olsun, bu kadar insan sizin sayenizde uyandı ve bana inanmadı :D Çok büyük sevap kastınız bense insanları kandırmaktan cehennemlik oldum mutlu musunuz yaptığınıza? :(
Eyvallah dostum
Evden ayrılırken numaranı mı vermiştin peki ona senin numaranı nerden bulup aradı daha sonradan
Komodinin üzerindeydi telefonum oradan almış
hmmm
Yok artık bu ne cesaret. :-)
Yinede yalan demiyorum Allah mutlu etsin. :-)
Degisik bir hikayeniz varmis rabbim yazinca birsekilde karsina cikiyor iste. Hep mutlu olun insallah❤
Amcanlarda cok vicdansızmış yahuu enazından bir battaniye verseydi, kader diye ben buna derim işte.. iyi. yürekli kız!
İlişki hikayesı guzel. Onu kendi evin olmayan bir eve almansa cesaret dolu..
Güzel bir hikaye, gerçekten aşkın insanı nerede nasıl ve ne halde bulacağı belli olmuyor. Aşk gerçek birşey , yalan değil ve dünyada gerçek aşka ulaşabilen çok da insan yok.
Çok güzel Rabbim ayırmasın sizi ne güzel anlatmışın
Cok guzeldii :) insallah hep mutlu olursunuz. Tek anlamadigim kisim numarani nerden bulmus?
Kurmaca ya da gerçek bilemem ama etkileyici olduğu kesin 😊😊
Kendimi bir hikâyenin içinde gibi hissettim... oh be mutlu sonla bitti...
Çok güzel ya. Çok iyi kalpli birisin ayrıca şu zamanda birbirine yardım eden insan bulunmuyor. Mutluluklar :)
Tuylerim diken diken oldu. Allah tamamina erdirsin :)
güzel hikaye sıkılmadan okudum :) mutluluklar dilerim :D
Rabbim sizi ayırmasın çok güzel bir hikayeymiş bu bayıldım :)
Çok mutlu olun çok değişik bir tanışma hikayeniz varmış cidden yüreğine sağlık gülümseyerek okudum :)
Pekı gercekten o gecenıye gidememiş eve
Ve polıs nıye es geçti
Amcan nıye bı daha bakmadı cocuğa
tek tek cevap vereyim sana zaten yazdığım gibi köye yakın bir yerde oturuyorlar ve kışın sık sık kurtlar basıyor ortamı özellikle gece hiç tekin değil. Polis gece saat 2 de ne düşündü de onu almadı bilmiyorum. Amcam zaten pek hoş karşılamadı durumu battaniye atmama bile izin vermemişti. Bilmiyorum yani
Çok güzeldi hiç sıkılmadan okudum. Hep mutlu olun inşallah
Cok guzel bir tanisma. Ben olsam 'oglan' organ mafyasi cikar hepimizi dogrardi oyle bir sans yani imizi de dograrxidogrardi oyle bir sans yani
Güzelmiş ama sende birazcık yazarken abartmışsın sanki :)
belirttim zaten kendimi denemek istedim biraz :)
Allah tamamına erdirsin kardeşim... kader kısmet işte kapını çaldı ve buldu seni... Allah bir ömür mutlu etsin..
Abi ilk satırı okudum sonra üşendim l*n sen o yazıları yazmaya nasıl üşenmedim seni tebrik ediyor ve lanetli bir şekilde selamlıyorum..
Senin beklentilerin yüksek
Bu yüzden mutsuz olacaksın
nasıl yani? :/
Sen hayatını ortaya koydun ve hep bu eksende olacaksın ama hayat öyle değil
bu kız kesin gazetecilik okuyor :)
İngilizce Öğretmenliği :)
genç tamam betimleme yapayım diyorsun da; betimlemenin de bir ayarı olur, totom dondu :)
Bunu iyi mi alayım kötü mü alayım? :D
alma bırak bulduğun yere
Kusturdun :(
kıyamam :)
Yahu ben dogma buyume kayseriliyim , daha kayseride oyle insani dondurup oldurecek soguk gormedim
Nerede oturuyorsun amcamlar argıncıklı ver her kış çok mutlaka bir ayaz olur orada
Haa arginciksa bilemem ben talasta oturuyorum talas o kadar da soguk olmuyoda
Argıncık kışın buz kesiyor :) Ben İzmirliyim Kayseri kışın gerçekten soğuk oluyormuş ben hayatımda öyle soğuk görmedim
Argincik taraflari oyle :)
cok hos... cok iyi yurekli biriymissin ayrica. allah mutlu etsin :))
amcanlar nasıl anlamıyor ya da görmüyor çocuğu içeri aldığını :D
ilginçmiş :D
okurken ölmek istedim bir an o kadar ayrıntıya girilirmi
ayrıntıya girmiş o anı yaşatmış bizi çok güzeldi...
dilin ve anlatımın güzelmiş, gerçek değilde yazdığım hikaye nasıl desen daha güzel olurdu, numaranı ne ara verdin onu yazmamışsın
Bu yazının tamamını okumam intahardır nasıl tanıştın sölesene kısa özet halinde?
bir arkadaş özetlemiş aşağıda :D
Vay be helal olsun sana bir insanlık örneği peki onu çok seviyormusun
neden sevmeyeyim ki tabii ki seviyorum :)
Duyduğum en farklı tanışma hikayelerinden biriydi emeğine sağlık
teşekkürler, benimde nerdeyse yaşadığım en tuhaf anıydı :D
Çok etkilendim Allah mutlu etsin bir omur boyu masal gibi :)
Rusyaya gidiyorum :/ orası baya soğuktu galiba :D
Yaaa bayıldım 😆😆😆😆💓💓💓💓💓💓💓💓💘💘💘💘💘💘💘💟💟💟💟💜💜💜
Süper Ya gözlerim doldu 😢 Allah hep sizi mutlu etsin ayırmasın inşallah :)
Çok beğendim ve seni cesaretinden, iyilik dolu yüreğinden ötürü kutluyorum :))
Çok güzelmiş :) cesaretin aşkın başlangıcı olmuş aslında
Ya o değilde çok güzel. Valla, çok güzel. Zevkle okudum.
Roman Kitabı'ndan çalmışsın böyle sözleri sen yazamazsın
neden bu kadar eminsinki buna? :)
Kitap az okusamda bilirim xper kasma adına sahtecilik yapma böyle sözler usta beyinlerden çıkar Türkiyede bu denli beyin yok sahtecilik çok senin yaptığın gibi
:D hiç güleceğim yoktu çok teşekkür ederim, usta beyin için özellikle teşekkürler
Sana demedim zavallı kendini bişey sanma genç biri böyle sözler yazamaz telaffuz edemez diyorum sen hala havalara giriyorsun nasıl bir yalancılıktır çoğu kişide senin yazdığına inanmış algı meselesi salaklık parayla değil sonuçta 😂😂😂
:D salaklık parayla olsaydı keşke kullanmazdın belki; önyargılısın ve kendini belliki bir halt sanıyorsun fakat bence değilsin. Genç biri bunları yazamaz da ne demek? Biraz kitap okumuşsan ve yeteneğin varsa alasını yazarsın. Ama her halinden belli sen bir kitabın bile sonunu getirememişsindir. Kurgu ve gerçeği ayırt etmek zeka işidir. Sen de bu işi beceremiyorsan yapılacak bir şey yok Allah vergisi der geçeriz :D :D
Oğlan demiyeydin ikide bir eyiydi. guzelmis tabi mevzu
Oha tüm detayları hatırlıyorsun. Emin ol o unutmuştur bile
Vaovs ama sonunu kısa tutmuşsun güzel anlatım ve muhteşem aşk
Ne tuhaf hikayeymiş ya. Sabahtan beri ana sayfamda uyuz oldum. Okumadım da :@
O nasil polismiş arkadas. ss
Allah mutluluk versin her daim.
Ben dışarda kalsam ölürüm benim tipten dolayı altına sıçar adam karanlıkta görse :D
Yaa cok guzell :)))) daha yeni okuyorum :D ama mutluluklar dilerim. cok merak ettim sizi.