AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
Gördüğüm kadarıyla inanmazsak ya dedektif oluyoruz... Maalesef pek inandırıcı olmadığı gibi pembe dünya hayal ürünü olduğunu düşünüyorum. O yüzden sana puanım 2 ve bizimle değilsan...
iyiki değilim :D
Rahatlıyor musun böyle cılız cevaplar verince?
çook adeta kanatlanıyorum :D
O değilde çocuğun canını kurtaracam ayağına kaçlı olduğunu da öğrenmişsin.. Lol.
:D evet öğrendim hatta nerede yaşadığını, adını filan da öğrendim
Sevgilin var mı diye de sordun değil mi? Avının en zayıf zamanını bekledin değil mi?
evet sonra üzerine atlayıp, ona sahip oldum, namusum artık o benim :D
İnanamıyorum... Bir de cılız falan demişsin. Çocuk orda aç evsiz korkmuş ve sen onu cinsel bir obje olarak gördün...
bende pişman oldum fakat artık benden hamileydi ve onu orada yalnız bırakamazdım, hemen nikahıma aldım ve onun için kurban kestim :)
İyi yapmışsın. Kurbanın kemiklerini etlerini azcık mahallenin köpeklerine atsaydınız da korkmasaydı çocuk artık. Söyle bir dahakine yerden taş alıyormuş gibi yapsın
iyi taktik fakat kurtlara sökmüyor yinede ileteceğim :)
Nasıl şehir orası öyle? Garibim gelmiş bir de ilk gördüğü eve sığınmış. Acıdım ben de şimdi :'(
:D hiç sorma sokakta inin cinin top oynadığı bir şehir burası, lanetli
Siz de orda şükür evimiz var diyip yaşıyorsunuz
Amcamlar yaşıyor ben İzmirliyim :)
Bende İzmirdeyim. Gidip kayseride buldun eşini olaya bak ya. Bence kitaplaştır bunu
:D gerek yok böyle bir şeye aklıma esti yazdım o kadar
Amcamda gaddarmıymış neymiş sanki biraz?
Evet öyle ama adam ne yapsın gecenin bir yarısı tanımadığı biri kapıda
Sonra gitmiş. İnsan polis gelene kadar bekler. Sonra sen de eve almışsın adamı.
Polis geldi fakat onu almadan gitti, doğru okumadın galiba?
Tamam da ne alaka? Polis gelene kadar beklemesi lazımdı. Sonra ilgilenip ilgilenmemesi ona kalmış
Yine anlamadın, tekrar anlatayım polisi aradık polis gelene kadar nişanlım aşağıda bekledi, polis onu gördü oda polisi gördü ama polisler onu almadı zaten o zaman ben devreye girdim
Neyse fazla dikine gitmeyeceğim olduğu kadar. Peki neden düğün 3 yıl sonra?
okuyoruz :) bu kadar basit
isminizi verdiniz telefon nolarınızı ne ara aldınız nasıl gitti evden kimse görmeden parasız pulsuz nereye gitti
telefon numaranı nerden buluyo verdim falan yazmamışsın da
telefonum komodinin üzerindeydi oradan almış :)
Nasip, kader dedikleri bu olsa gerek :D
Ulan gelmisim 20 yaisima bolumumdeki kizla tanisamiyorun ulan neler var be :( mutluluklar sana
Baya tuhafmış :) Hoş bir tanışma olmasada birbirinizi bulmuşsunuz
Keyifle okudum ve etkilendim mutluluklar :) çok romantik
küçükken çok roman ve hikaye okumuşsun etkisi seni sarmış allah şifa versin
:D ya çok merak ettim cidden takılmak gibi bir niyetim yok niye yazdın bu yorumu?
ya çok merak ettim cidden takılmak gibi bir niyetim yok niye yazdın bu hikayeyi?
:) yazmayı seviyorum ve paylaşılması gereken bir anı bence zaten bunu "bence" olarak yazdım farkındaysan, okumak veya görüşlemek zorunda değildin :)
Ben her zaman söylerim evden bakkala çıkamayan kızlardan uzak durun diye")
nasıl anlamadım?
Evden dışarı çıkamayan ks kızının hayali bencesi...
Hiç inandırıcı değil daha güzel atmasyonlar beklerdim başarısız 😂👎
beni kendinle karıştırma güzelim, ne biliyorsun evden çıkmadığımı. Atmasyon istiyorsan da aynaya bakarsın artık atmışlar ama tutturamamışlar seni :D
Wattpad e ya sen bunu güzel hikaye cikiyo senden belli
Kış gelse de evsizleri battaniyeye sarsak:D
Hikayen güzelmiş kardeş güle güle kullan
bayaa tuhaf, gerçek olamayacak kadar :D
Yav bir git allahıyesen titanik 2 çekmiş karada millet de yemiş
:D ne tuhaf adamlarsınız ya
Adı cekmi :D
evet hatta bende rozum :D
Muhaha :)
:D hatta benim bir de evlenmek istemediğim bir şerefsiz var hiç sorma başıma gelenleri
Çok zengin dimi
Olma mı? Hem de nasıl :)
Mutluluğunuz daim olsun çok güzelmiş :)
Ayy film gibi ya 😄 Allah mesut etsin 💕💕
Aglayasim geldi okurken
Numarani nereden bulmuş 😄
kusura bakma hıc ınandırıcı degıl... yalan dolan ama ııyı hıkaye yazıyorsun...
:D Tamam
Yasayamadiginiz asklara
Yalan dolan etiketi Şakşak.
Yalansa yalan hem...
Alemin dürüstu bizmiyiz?
sonra birden sabah oldu "kalk kezo kahvaltıyı hazırla çay koy" dedi annen uyandın dimi
annem yok :) ve uydurma değil
Vayy millet neler yaşıyor :D
Mutluluklar acida olsa güzel bir hikayeniz var
Gerçek olsaydi bunu gizlemeye ihtiyaç duymazdın
Hikayen güzelmiş kardeş mutluluklar dilerim.
Güzel bir anı, film gibi :D
Sadece kopek var diye evine gidememiş birde ona erkek diyolar. bir s. ktrsin gitsin ya
Yaşadığı yer develi köyüne yakın bir yer ve sık sık aç kurtlar ve köpekler yolda oluyor. Erkek olduğuna emin olabilirsin, illa emin olmak istiyorsan hazır donun aşağıdayken gönderebilirim :D
Okuyan varsa ozetlesin
aşağıda bir arkadaş özetlemiş :D
Ordan okim o zaman ya:)
Telefon numaranı ne aldı -,-
telefonum komodimin üzerindeydi oradan almış :)
bunu okuyan gozler kör oldu
Durumumuz da vardı aslında ama okumadım
ben şok ben bim ben carefour :D
Tansaş :)
aaa tanıdım ben seni sen o kibritçi kızsın :D
Kış aylarında sokağa dökülün beyler😄😄
Ya herkes soruyu soran kadar iyi niyetli değilse ki artık boylesini bulmak zor bu demektir ki
Sokakta ölmek heleki soğukta planlarımda yok 😃
kış gelsede sokakta kalsak:))) es
Çok güzel yazmışsın başından geçenleri, :)
Ya kimsin bilmiyorum ama cok tatlisiniz ;D
Adam iyi cesaret etmis tanismaya :D
Iyide nummarani nasil aldi?
Telefonum komodinimin üstündeydi oradan almış numaramı
Aynı hikayeye benzemiş :D
inşallah bir ömür bu mutluluğunuz dewam eder
Hep mutlu olun insallah guzel hikaye
Türk kızıyla evlenirsem 7 sülalemi gibsinler, ne tür şizofrenik bir beyniniz var. Akli dengen bozuk sen psikiyatriye git bence.
sen git bence alakası olamayan bir görüş paylaşmışsın :)
Telefonunu rüyasında bulmuştur demi?
ak sakallı vermiş işte ne yaparsın?
Param yoktu okuyamadım 😀
Sohahda galasım geldi bir an :)
Bir kıskanılacak durum daha.
Ahahah güldüm ya yorumuna 😃 bayramın mübarek olsun cumlemizin 😊
telefon numaranı nasıl bulmus?
Ay çok güzelmiş canım Allah mesut etsin
Telefonunu nasıl bulmuş?
Ya siz hep mutlu olun güzelim. Kader işte 💏
Çok etkileyici, Allah ayırmasın.
Okumadım ama güzelmiş
Geçen sene Kayseri çok soguktu doğru olabilir. ..
Hiç usenmeden okudum valla güzel hikaye
Çok etkileyici bee
eline sağlık
çok güzel beğendim daha yaz böylee okuyalım :)
Ne hadarda saçmaaa. ben buna inanmadım :D
İlginç bir aşk hikayesi...
😄 farkli bir tanisma olmus.