AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
340Cevap
Her boku halt edip sonra namuslu arayan erkekleremi sakladik biz namusumuzu? Kabul etmem ki nerde surtusduyse onlarla gecirsin hayatlarini
aferin bak dersine çalışmıssın. :)
1000 hatunla yatar elime kadın eli değmedi diye de sana kendini yutturur.
Hicc isim olmaz istedigi kadar yol yapsinlar sifonu istedigin kadar cek b*k kokar
Yargılamayacağım.
Çünkü kimse kınadığı şeyi yapmadan ölmezmiş.
Allah beni böyle bir pislikten korusun. Sizin için sadece şunu söyleyebilirim: Allah ıslah etsin...
Ya kaşar erkekler?
Sadece kızlar mı kaşar olur?
Ya kaşar kadınların doğurduğu erkeklere ne diyelim?
Zübbe olsun mu? Ya da soytarı
ne dersiniz?
hiçbir zaman eylenmek için kız aramadim herzaman ciddi düşündüm ve hayatima giren 2. kız ile bu sene evleniyoruz inşallah. . ilk denememde ciddiydi ama yolunda gitmedi.. her erkek aynı değil. . bu yargıya düşmeyin sakın. .
Sizde nerede böyle erkek var onlara hasta oluyorsunuz biz bişey diyormuyuz. Efendi olan adam her zaman kaybeder kız gezer eğlenir tozar sonra evleneceğinde aile babası olacak birini arar (bazıları böyle genelleme yapmıyorum)
Ayrıca bu olayın tam tersi de var hatırlatmak isterim :) Yani erkekler kaşar kız tabi sizin tabiriniz ile aynı zamanda kızlar da tabiri caizse can yakan erkeği sever. Efendi olan kız erkek farketmez hiç bir yerde kabul görmez.
bence mantıklı değil. Erkek yanında iyi hissettiği kendini bulduğu kadınla olur. Bu biraz daha eğitimsiz kesim düşünceleri
Bir kezbanın günlüğü :D kıskanç ırıspı seni hehehe :D
kaşarları kıskanmıyoruz , sizin yakışıklı ve cool erkekleri kıskandığınız gibi:)
Ben kıskanmam :) kendime güvenim var, kaşar dediğin bayanlar zaten o yakışıklı cool erkeklerle bebişim :D
Böyle yazıları okuyup saçma sapan düşüncelere girenler var kendi düşüncelerinizle bilmelisiniz tek bir anlamda hepsini genellemek saçmalık olur erkeklern çoğunluğu doyumsuz olduğu için böyle nedenlere kaçmamalı
Bence efendi kızlar da trip atmayıp ve anı yaşayabilirler..
yapıyorlar zaten
Tıpkı her kızın serseri erkeklerle yatıp efendi olanlarla evlenmek istemesi gibi değil mi? :))
bravoo dostum
Sacma bir genelleme. Öyle bir dusuncem olmadı
@laurapiggott benceleri pek yanıtlamam ve bu yorumun farklı kısımda olması gözden kaçırmama sebep olmuş :)
Saçma değil. Bunu çoğu kız kabul ediyor. Birlikte olduğum evli kadınlar bile ama siz ergenler hala sidik yarıştırmada rekor peşindesiniz...
Aslinda erkek evlenecegi veya evlendigi kizlada gezip tozabilir discoya, puba gidebilir. Tek istegi cinselliktir
Ne kadar da iyi analiz etmişssin nerden vardın bu sonuçlara diye sorarlar insana
hemcinslerim bari siz kasar ya da kezban diye nitelendirip laf vermeyin erkeklerin agzina
edepli kızların adı kezban olmuş :(
aynen dostum bazeıları densiz olyuor
bencen güzel olmuş olmasına da 3. fotodaki kız benim bile dikkatimi dağıttı erkeklerin devamını okuduğunu pek zannetmiyorum :D
kaşar nasıl bir cahiliyece bir tabir ya, bunu bir hemcinsimden duymak da ayrı acınası nasıl insanlarsınız siz ya
bu gurunun kuyruğuna bir kız fena basmış
cahilce bir tabir değil gizliden çıkarsan tartışırız bunu ;)
salak birkaç erkek için kızları gömmene gerek varmıydı neyi paylaşamıyoruz insan insandır ve istediğini yapmakta özgürdür ama sen tez zamanda 0 bir beyin nakli yaptır
Bir kızın hemcinslerine kaşar demesi!
bir erkek olarak sana söyliyim en nefret ettiğim kız tipi kadın kimliğini aşağılayandır. Yani gözümde bir hiçsin ;)
Kaşar kaşardır ; ne deseydik , ahlaklı insanlar mı deseydik. Saçmalık beyninizi kaplamış.
O kucuk beynine baya zaman ayirmam lazim anlaman icin. Ama zamanima kiyamicam.
Hayır yani, erkekler böyle betimlemeler kullanıyor diye laf ediyoruz. Bir kadının kendi cinsiyetinden olanları böyle betimlemeler kullanarak ikileştirmesi daha da çirkin. Bir de kadın olacaksın.
Bu konuyu okurken aklımdan tamda bunlar geçiyordu :) Demek kötü sandıklarını kötüleyerek iyi görünmeye çalışanlarda varmış :) Hayat...
Bunu en iyi bence seçen kim? Bana bir yazsın Allah aşkına. Hesabımı kapatcam saçmaladınız iyice. Kadınları küçük görmeye başladınız iyice. Başlarım yapacağınız işe!
tam aksine efendi aklı başında çıkarcı olmayan ciddi ilişki arayan birini arıyorum ama denk gelmedi nedense
gereksiz oldugunu dusundugum bır başlım bu her erkek bunları yasar ama o kızlar kasar bız namusluyuz demek komık erkekte kadında özgurdur ıstedını yasar bunu yargılamak ınsana dusmez kımseyıde ılgılendırmez herkes secımlerının bedellerını öder sonucta
bunlar günübirlik tiplerdir
Geceden sonra unutursun
ANLAŞILAN yaran çok büyümüş benim karşıma çıkan hanım hanımcık kızların neler yaptığını görseydin genellemeyi sadece erkekler üzerinden değil hem kız hem erkek üzerinden yapardın geçmişe fazla takılma daha çok yıpratır
bir erkek olarak son cümlene kadar katılıyorum ama son cümlede batırmışsın be güzelim
hiç bir erkek kezban dediği kızla evlenmez !
kezban zaten kaşarın dile gelmemiş halidir ;)
Bunlarla ergenlik heveslerini alıp namus namus diye bir taraflarını yırtıyorlar ya çok komik oluyor :D
"kaşar" kızları sevmeyiz onlarla takılırız arada çok fark vardır.
Keşke başlığa "Bazı Erkekler" diye girseydin de yapmadığımız şeylerden dolayı kendimizi suçlu hissetmeseydik..
erkeklerin demişsin kaşar kız demişsin birde.. kaşar erkeklerin diye başlasaydın daha mantıklı olurdu
Bu maddelerde yazanları yapan kaşar kız mı oluyor? Evde pijaman ile hıyar yerken yazdığın bu post tamamen kıskançlıkla hazırlanmış belli ki. Kısacası asosyal ve özgüvenin olmayan pısırık bir kızsın.
keşke hemcinsim olmasaydın neyse artık ama görsellerle alaksı yok tabi yazdıklarının oda zorlamsı olmuş artık :D
Olayı çok yüzeysel anlatmışsın. Bunları herkes görebilir. Psikolojik olarak detaylı anlatsan daha iyiydi. Ama yinede güzel yazmışsın, bir kez daha altını çizdin kızların 2 türe ayrıldığının. :-)
ben evlenilcek bir kız arıyorum ama eğlenceli de olsun eğlenceden kastım cinsellik değil, hem evlenmeden olmaz diyen hem de neşeli sempatik hayat dolu bir kız işte
O kaşar kızlarla takilanlarda popüler erkek oluyor kızlar onlarla takılmak istiyor ne b*k olduklarıni bile bile. Aklı başında erkekler ise geri planda kalıyor.
Aslında sevmiyolar bence kız yollu çocukta ihtiyacta ihtiyaç gidermelik diyelim. Masum kızlarımızı uzuyo o tip kızlar sadece o :/
sevdşikleri için deeğil de kullandıkları için seviyo mus gibi yapıyolar bence
Yani kesinlikle ben erkek olsam yani kinamiyorum ilerde bizim de colugumuz cocugumuz olucak her gün farklı insanlarla birlikte ne yaşadığı belli olmayan bir kadınla birlikte olup evlenmem midem almaz!
Mevzu o zaten erkek gibi takildiklari icin onlarla takiliyoruz
evlenecegimiz zamanda kiz gibi kiz ariyoruz ortam kizi evlenmeyi cok dusunmez dusunse bile aldatmayacagi kesin degil evlendik madem sadakat isteriz sadik olmayi goze aldigimiz icin
Sen erkekleri anlamamışsın bence :) ya da adamları tanımamışsın i. bne erkekler hariç diğer erkeklerin hepsi sahiplenir kıskanır peynir falan ne.
3-5 kuruşa eğlenecek kız yok mu :) Çok valla. O yüzden bize namuslu kız lazım ;)
Çok garip bu konuda bu bahsettkleriniz de çok haklısınız ama acaba yer yüzünde bunun aksi gibi düşünen ne kadar kişi kaldı acaba tüm adam gibi adamlar buhar olup uçtu mu yeryüzünden :)
Kizlarda tabiri caizse en serseri pic erkekleri seviyor. Karsilikli anacim bu
Helal doğru tespit, amel ve niyet meselesi
Tespitler kralicesiyim @beyond_two_souls
Bu sizin gerçek hayatta iyi bir gözlemci olduğunuzu gösteriyor.
Haklisin
Afedersin ama kendini yükselttiğini mi sanıyorsun böyle söyleyerek? Erkeklerin gözünden hiç bakamıyorsun canım malesef..
Çok güzel bir yazı yazmışsın. Kaşar peşinde koşarken gülüp eğlensinler. Sonra namuslu kız istiyorum diye dirensinler.
Kaşar dediğin kızın iç dünyası duygu ve düşünceleri ne halde kim bilir.
Ayrıca bir erkekle vakit geçirmek için böyle olmak kendini aşağılamaktır.
anlaşılırsa eğer kaşar namuslu bell olursa dediğin doğru
böyle oyun yapanlarda var namuslu görünenlerr
yorumları okudum hep genel olarak sana kızlar katılmış erkeklerden ise bazıları dogru demis. bu tespitin doğruluk payını aşağı çekti bence :)
Kızların serseri erkekleri sevme nedenlerini de yazsana sana zahmet
İşte bu iyiydi
Teşekkür ederim @Aslanlı1907
Sevdim seni fatmanur
Teşekkür ederim @pembezenci
Kaşar mı diyosun böyle olmaya seni tebrik ediyorum kendin bile kabullenmişsin
Aynı zamanda, sanki kaşar diye tabir ettiklern evlenmiyo sanki ya alemsin :D
sanırım derin yaran var ki böyle bir bence paylaşmışsın yaşam tarzları senin gibi değil diye başkalarına hakaret etmek onları aşağılamak hakkın değil
Evlenmeyi düşünmüyorum ve sanırım biraz şu kötü kız grubuna giriyorum şimdi ben eğlenilecek kızmıyım? :D
bence bu saçma bir konu her insan özgurdur ınsanlar ayrıstırılmamalı
bencede yani ben istediğim gibi yaşarım bu kimseyi ırgalamaz
Yazdığın şeyler son cümleye kadar doğru ama bir şeyi unutuyorsun biz bunu yaparken evlenilecek kızların hala evlenilecek kız olmaları için yapıyoruz.
Kızlarda efendi erkekler yerine kötü erkekleri tercih ediyorlar:) Bir ara onu da yaz sayın bence yazan:)
sevmek değil aslında sadece zaman geçirme çok nadir erkekler kaşar bir kızı sevmeyi seçer çünkü gurur devreye girerde ondan...
Eglenip, gezip tozup, içip , dagitip efendi de olabilirsin
bunları kimlerle yaptığına bağlı..
Özet:Kaşar kızlar iyidir.
Bence sen bence yazmayı bırakmalısın. Çünkü kaşar olmayan kızlarla da eğlenilir.
kızlarda nerde it kopuk piç varsa onları seviyo erkeklerin üstüne atmamak lazım :)
Sevdikleri falan yok isleri gorup atiyolar ve igrenc bir durum
Efendi kız candır hem neden sıkıldığım biriyle evleneyim
ya çok açık uçkur meselesi gönül eğlendirmek için derlerya evlenilecek kız eğlenilecek kız diye işte onlar eğlenilecek kızlar sınıfına giriyorlar
Ne kaşar olma tabirini anlamışsınız ne de efendiliği... kendi kafanıza göre şekillendirip etiketlemişsiniz.
Saçma bir bence.
Ulaşılır olmaları sadece yani ertesi gün hesap verme zorunluluğu yok, sevmez ilgisini çeker bir anlık ama güvenin olmadığı yerde sevgiye yer yoktur :)
Efendi kızlara yani benim tabirimle edepli namuslu ve ahlaklı kızlara bayağı giydirmişsin. ama kaşarlığa bu kadar övgü fazla.. tek kullanımlık mendil gibidir onlar. övmek için bu kadar zorlama. :/