AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
340Cevap
Peki kızlar neden onları seven dürüst insanlar yerine pisliklerin peşinden gidiyorlar?
valla hacım doğru dedin. ne desem bilemedim. Sırf o p**evenk erkeklerden olmayayım diye kızlarla çıkmıyorum la :D kesinlikle katılıyorum sana hacım. 10 numara 5 yıldız lık bir yazı olmuş :))
doğru tespitler in doğrusu ''Kötü kızlar heyecan vericidir
Onların heyecan verici ve daha hayat dolu olduğunu düşünürler''
Kaşar kızların yanında erkek ırkı daha rahat ve aynı zamanda daha fazla eğlenebiliyor, bu profili taşıyan kızların yanına yaklaşmaktaki asıl amaçlarını daha rahat ve stres, baskı gibi unsurlardan uzak bir şekilde gerçekleştirebiliyorlar
Kaşar sevilmez tost yapılır.
Evlenene kadar tost yeriz evlenicek kızı bulunca da kuru pilav #
Bence kızlarda ortam olmasin 1 erkekle basbasa bara felan gidebilmeli yani yasasin o ani ne olucak ama kendini kaybetmesin hic bir zaman bir tane kiz arkadasim gibi anal yaptirdim ama bakireyim demesin yeter
Kasar, kotu kiz, peynirlesmis kiz vs ne kadar ucuz soylemler la bunlar.
sonra nah bulurlar efendi kiz
tiksiniyorum boyle erkeklerden
Efendi kızla ezik kız arasında bir çizgi vardır. Bir de bunu ayrıt etmek önemli.
Sadece acik mini etek giyenlermi kasar oluyor 😡
Bencen hic hos degil
bunlar hic parduseli kasar gormemis
Eksi veren arkadas amac ne. Benim yas 30 kimse kimseyi kilik kiyafet ve lyasam tarzina gore yargilayamaz. Yil olmus 2015 halen diyosunuz sadece aciklar herseyi yapar yuh diyorum sadece.
Dediğine katılıyorum da kıyafete göre ayırmamış benceyi yazan arkadas. rahat tavırlara göre ayırmış anladığım kadarıyla. yoksa kapalı giyimli olup efendi olmayan cok var.
Oyle bir dunya da yok İşte Allah onun karsisina mutlaka cikarir bir kasar
Hiç alakamın olmadığı tipler şükür. d. d
teşekkürler.
Ve bu kızlar evlenirken öyle bir hanım hanımcık olurlarki gören süt dökmüş kedi sanır...:))
Bırakın ne sevmesi. Porşla mekana gidip milletin karısına kızın yazan adamlar için dobloyla halısaha maçına giden adamları üzdünüz kızlar.
efendi kızlar niye ayak bağı oluyonuz. kezban oluyonuz hem efendi kız olup hem gülüp hem ayak bağı olmasanız olmuyo mu.
Allaha sukur yanlis yolda degiliz. Bilsem 1000 erkek pesimden kosacak yine o tip kizlarldan olmak istemem
Bir tane olsun düzgün olsun kalıcı olsun arkadaşım.
Evleneceğim insan ile her türlü şeyi yapabilirim/yapabiliriz böyle birini asla tercih etmedim/etmemde.
Erkekler Kaşar kızları sevse de namuslu kızlarla evlenirler
Ayrica her kaşar gibi görünen kızda kaşar değildir yanlış erkekler tanışıp o yola düşmüştür ya da kandırılmıştır
İyisimi Biz Çay İçelim :)
Genelleme yanlış. Şimdiye kadar ortam kızlarıyla hiç sevgili olmadım. Sakin seviyeli kızlar candır...
Çok boş bir ''bence'' olmuş, hayır arkadaş bunu zaten herkes biliyor bunun nesi ''bence'' onu anlamadım.
valla böyle düşşünceler içinde değildim. hiç olmadı. fakat bu yazıdan sonra heveslendim. ben de kaşar kız filan bulup takılmam lazım.
Aşağıda çoğu kız kıskanıyor kızlar kabul edin her erkek evlenmeden önce ilişki yaşar ya lisede ortamda ya üniversitede ortamda ya iş hayatında ya askerde ya bekarlığa veda partisinde ilişki yaşar bunu her erkek biliyor ve sizde biliyonuz ama inanmıyorsunuz kendinizi kasmayın yani
Benim uyuz oldugum bir anda iki uc kizla takilabilen bir erkegin tabi birbirlerinin haberi yok kizlarin. Abi biriyle cikiyorum, bu iki ucten ayri, ne bana ne de aileme uygun demesi.
"Yani sonuç olarak; erkek evlenene kadar eğlenilecek kız arar. Sonra da kezban dedikleri kızlarla evlenirler." Bayıldım yaa işte olayın özeti :D
Birincisi bir bayan olarak bu görüşü mantıklı bulduğun için kendinden önce bir utan ikincisi bu görüşü diyorum çünkü bu yazıyı başka bir sitede gördüm direk kopyala yapıştır yapmışsın çalıntı görüş
Hem sanatcı ruhlu olup, hemde kötü kızlar ifadesini kullanmak, sanırım ilk defa sana nasip oldu... :)))
kaşarlar zillidir , kafa dengidir, candır, heyecandır, herşeydir.. ama işin bitince hevesin kaçar sonra başa beladır, ısrarcıdır, amele sümüğüdür.. zor kurtulursun
abi umurmda değil ne kadar yatmıs olsun gonlu bende olsun ben o kadına canımı veririm
senin benim gibilere midesiz diyorlar ama bakire olunca hiç çük görmemiş sanıyorlar defalarca bakire ile cinselliik yaşadım hala bakireler en azından bana doğruları sölesin bileyim
Bence cok mantikli olmus. kaciniz cieei dusunsugu kiz arkadasini alip diskoya giderki ya da iliskiye girer.. kiyamaz bir kere
İşte herşeyi özetleyen gerçek yorum... Teşekkür ederim
Saoll gardasim
Öncelikle kötü kızlar eğlencelidir hiç katılmıyorum kesinlikle saçmalığın daniskası diğerleri doğru
Ne kadar sıg bir paylaşım olmuş. Bide hemcinsin olacak.
efendi kızlar zor kızlardır, zor olan her şey değerlidir
Bu sefer olmadı be @Mrs_44 :D Bence yazmaya azcık ara vermelisin :D
Kızları fazla kutuplaştırmışsın bence. Sanki sadece kaşar ve efendi kızlar varmış gibi bahsetmişsin.
Genelleme yapmayın, çevremde bahsettiğiniz türden o kadar insan var ve hiçbiri umrumda değil, yeterince basitler.
Eline sağlık da ilk fotoğrafta olan kızın iç çamaşırları diyorum nokta :ddddd
bazı kızlar da efendi erkeklerden hoşlanmazlar bu yüzden senelerce sevgilim olmadı
Onları kolay lokma görür onlarla gönül eğlendirmeyi canları sıkılıncada başlarından savmanın kolay olduğunu düşündüklerinden
Düzgün kız kalmadıgı için bakir olupta g*tü agzı otoban olan kızlar dolu oldugu için ayrıca bir madde daha ekleyelim
Bence siz sevdiğinizi elinizden alan kızlaraa kaşar diyorsunuz... ben şu ana kadar "kaşar" olan bir kızla sevgili olmadım
burada mahalle baskısı'toplum vs algısı çok önemli birde evlendiğinde erkek Baskın kadın istemez
O evlenilecek kadınları da görüyoruz. İnsanları sınıflandırmaya karşıyım. Ama 2'sinin orta noktası bulunmalı bence ideali bu çünkü.
Ağzından bal damlamış sadece bir yanlışın var eğer erkek eğlendiği kıza aşık olursa evlenirde aynı zamanda.
çoğunluk böyle olabilir doğru bencede ama 'erkekler' diyince sanki hiç yukarıda yazdıklarının tam tersi erkekler yokmuş gibi bir önyargı yapılıyo hoş değil ^^
Her erkek sevmez ciddi düşünen çok kişi var çünkü, ama onlara da kötü kız düşer hep.
Sallayın yaa genellemeyi :D :D ilk resim de ki kız süper :D :D :D göğüs ölçüsü kaç acaba?
Öldükten sonra eserleri değer kazanmış bunu yazanın. :):
herkes doğruyu biliyor herkes yanlış yapıyor
yoruma gerek yok
nice dogruyu yazıp soyleyenler sürekli yanlıs yapıyorlar evet
Kızlar neden serseri 3 kurusluk adamalrı sevıosa erkeklerde o yuzden kaşarları sevıor
Kisacasi tencere kapak hesabı
Biz ortadan cekilelim ne halleri varsa görsünler.
ben efendi kız aradım da ne oldu hiçbiri yüz vermedi:)
Bizde erkeğiz hep kaşarlarlamı sürtüyoruz sanıyosun (en fazla haftada 5 defa)
neden anlattıklarının adı kaşar oluyor anlayamadım.
O değil de facebook hesabıyla yorum atan dayıya şukular şelale. s :D
🙊🙊🙊🙊🙊😆😆😆😆😆🎉🎈
Kaşarı ne yapam ondan hayır gelmez bana cıvık kızlardan nefret ederim
Çoğuna katılmıyorum, illa kaşar kızlarla eğlenilir diye bir şey yok bence. Seks konusunda evet olabilir ama eğlenme konusunda hayır.
Sizde bu tip erkeklere veriyormus gibi yapip vermeyin kudursun o. çcklari :)
Bana gore boyle değil benle hangisi samimi konuşursa onla.
''Erkekler başlarını belaya sokmak istemez'' demişsin bela olduğunu kabul ettin o halde.