Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Dikkat bu Bence'de #KurallarıBenKoyarım hepiniz hoşgeldiniz. ;)

Eğer tüm dünyada kuralları ben koysaydım:

Bütün suçların cezası kısasa kısas olurdu.

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Evet yanlış duymadınız suçu işleyen şahıs her ne yaptıysa ona aynısının yapılmasından bahsediyorum. Tabi ki ceza öncesinde çocuk ve hayvan istismarları, cinayetler ve tecavüz suçlarında suç aleti olarak kullandığı organın elinden alınması çok yeterli bir ceza olurdu. Adaletin temeli basittir; "kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi, bir başkasına yapma."

Dünyanın her yerinde kadın-erkek eşitliği sağlardım.

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Maddi, manevi ve fiziksel güç olarak kadın ve erkeğin eşit haklara ve güce sahip olmasını sağlardım. Ezilen bir tane dahi kadın olmasının önüne geçerdim. Erkek egemenliği olan toplumların ve düşüncelerin yok edilmesi insanlığın ilerlemesidir. Toplumun yarısını ezip, yarısını yücelterek nasıl güçlü bir toplum olmayı hayal edebilirsiniz ki?

Dünyanın hiç bir yerinde saltanat olmamasını ve yönetimlerin ve halkların eşit olmasını sağlardım.

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Benim kuralları koyduğum bir dünyada hiç bir devlet yöneticisi ve erkânı halktan daha üstün haklara sahip olamazdı. Yanii halkın üzerinden saltanat yaşayamaz ve ezici güce ulaşamazdı. Devlet yöneticilerinin ve erkânlarının işini sadece meslek olarak yapmasını ve ayrıcalığa sahip olmamasını bir hayal edin. O zaman gerçekten devletini ve milletini seven kişiler devleti yönetirdi öyle değil mi?

Terörün oluşumunun engellenmesini ve hiç bir ülkede terörün barındırılmamasını sağlardım.

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Terörün ve teröristin gelişmesini engelleyen ve yok eden ülkeler en güçlü ülkelerdendir. Biliyorsunuz terörü fazlasıyla palazlandıran ve destek veren hümanizm adı altında terör eylemlerine yardım eden, göz yuman ve sempatizyanı olan bir halk var. Bunların da teröristlerle aynı cezada yargılanması ve vatana ihanet suçundan idam edilmesi şarttır.

Bütün kanunların ve yasa tasarılarının vicdanı ilke ile alınmasını sağlardım.

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Evet vicdanı ilke olarak alırsak zaten bir önce ki maddeye göre kimse örgütlenmeye kalkmaz ve sulh sağlanırdı diye düşünüyorum. Irk, din, dil ve renk ayırdımı yapılmaksızın herkesin insan gibi yaşayacağı adaletli ve eşitlikçi bir düzen ve dünyayı tek elden yönetmek isteyen oluşum ve kişilere yetki verilmemesi gereklidir. Çünkü yapılan her iyilik ve kötülük herkes için iyi veya kötü değildir. Ben ne kadar bu fikirlerimi paylaşıyor olsam da tabii ki dünyanın kurallarını koymak ve değiştirmek tek bir bireyin tekelinde olmamalıdır.

Savaşları kapitalistler başlatır, masum insanlar ölür ve en çok silah tüccarları kazanır.

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Savaşa ve silaha ihtiyaç duymayan bir toplum olmamızı sağlayarak milyonlarca masumun katledilmesini ve devletlerin zarar görmemesini sağlardım. Savaş bütün millete ve ülkeye olan bir saldırıdır. Herkesin aynı anda kötü olma ihtimali yoktur öyle değil mi? Tabii ki bu sözüm terör kamplarını kapsamıyor bu bölgede bulunan kişinin insancıl olabilme ihtimali yoktur.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün söylediği gibi "ancak, ulusun hayatı tehlikeye girmedikçe, savaş bir cinayettir."

Doğanın ve doğadaki canlıların insan haklarından faydalanmasını sağlardım.

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

İnsan nedir: Akıl ve düşünce sahibi bir canlıdır. Diğer canlılardan ve doğadan farkı budur. Doğada hayvanların ve bitkilerin de bir canı vardır. Şikayetlerini söyleyemiyorlar diye canları ucuz mudur sizce? Neden bir bitkiyi öldüren, bir hayvanı katleden bir canlı ceza almasın? Hemde en ağırından almalı! Can taşımayan doğa unsurlarına zarar vermekte can taşıyan herkesin yok olmasını yaklaştırır.

İçinde yaşadığımız gezegenin doğasının güçlü yasalarla korunmasını sağlardım.

Herkesin finansal gücünün eşit olmasını sağlardım.

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Zengin-fakir ayrımını dünyadan yok eder, herkesin maddi gücünün eşit olmasını sağlardım. Kimsenin parasıyla saltanat yaşamaması ve paraya muhtaç ve yoksul kalmaması dünyayı cennete çevirebilirdi...

Madem elime sihirli değnek aldım o halde hepimiz ölümsüzüz. :)

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Ölüm kalanlara acı verir giden için ise kayıptır. Ölüm bir sondur ve bitiştir fikrimce... Hangi inançla teselli oluyorsak olalım ölüm acıdır. Şahsım adına kendimin ve sevdiklerimin ölümünü hayal bile edemiyorum.

Acılarımızı silme ve beynimizi resetleme programı oluştururdum.

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Yaşadığımız acıları ve kötü anıları tek bir delete tuşu ile silmeyi isterdim. Böyle bir operasyon icat edildi fakat kendi kendimize tıpkı bilgisayardan silercesine tek bir tuşla yok etmek süper olurdu. :D

Yaşlanmayı durdurur sabit yaşta ve görünüşte kalmamızı sağlardım.

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Kendi adıma yaşlı olduğumu ve yaşlı göründüğümü hayal bile edemiyorum. Yaşlı insanlara saygım sonsuz ama her yaşlının gençliğini düşünerek ahh çektiğini herkes bilir. Yaşlanmak ve kırışmak olmasa dünya mükemmel bir yer olurdu bence... :)

Peki sizin sihirli güçleriniz olsa dünyanın kurallarını nasıl değiştirirdiniz?

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?

Elime Bir Sihirli Değnek Verilse Gezegenin Kurallarını Nasıl Değiştirirdim?
Cevapla