"Aşkım Aşkım" Diye Ağlamak İstemiyorsanız Bu Düşmanlardan Uzak Durmalısınız

Sevgiliniz veya eşiniz ile mükemmel giden bir ilişkiyi, daha iyiye veya daha kötüye götürmek elinizdedir. İlişkinizin kötüye gidip, aşkınızın arkasından ağlamak istemiyorsanız, ilişkinizin başlıca düşmanlarından uzak durmalısınız.

Bu Bence ile ilişkilerin en büyük düşmanlarını sizinle paylaşmak istiyorum.

Karşındaki kişiyi aşağılamak

"Aşkım Aşkım" Diye Ağlamak İstemiyorsanız Bu Düşmanlardan Uzak Durmalısınız

Çok büyük bir negatif duygu oluşturur. Aşağılama var ise, o ilişkiyi kurtarmak imkansız gibi oluyor. Saygı olmayan ilişkilerin temeli zayıf kalıyor ve küçük bir sarsıntıda mutlaka yıkılır.

Karşısındakini eleştirmek

"Aşkım Aşkım" Diye Ağlamak İstemiyorsanız Bu Düşmanlardan Uzak Durmalısınız

Sürekli hata bulma ve yargılayıcı bir davranıştır. Kişinin davranışlarından ziyade karakterini ve kişiliğini eleştirmektir. Bu duruma maruz kalan kişi, ilişkiden uzaklaşıp kendini iyi hissedeceği alanlara giderler.

Güzel ve tatlı olmak eleştirilmem anlamına gelmez.

Kendini savunma devamlılığı

"Aşkım Aşkım" Diye Ağlamak İstemiyorsanız Bu Düşmanlardan Uzak Durmalısınız

Çiftlerin karşı tarafı anlamayı düşünmeden hep kendini savunmasıdır. Her yaptığına bahane bulmak, karşındaki bir şey dediğinde ''sende bunu yapıyorsun'' bahanesi altına girmek ve karşı tarafı dinlemeden hep kendini savunman, ilişkin için oldukça kötüdür.

Susmak ve konu değiştirmek

"Aşkım Aşkım" Diye Ağlamak İstemiyorsanız Bu Düşmanlardan Uzak Durmalısınız

Parmaktan da anlayacağınız üzere oldukça yanlış bir davranıştır. O parmağı alır, kırarlar. Oldukça masum görünen bu davranış aksine oldukça tehlikelidir. Bir tarafın konuştuğu sırada diğerinin susup konuyu değiştirmesi oldukça sinir bozucudur.

Karşınızdaki kişinin ''Seni takmıyorum'' mesajı almasına neden olur.

"Aşkım Aşkım" Diye Ağlamak İstemiyorsanız Bu Düşmanlardan Uzak Durmalısınız
Cevapla