"Ayrıldım Ama Yıkılmadım Ayaktayım" Diyebilmek İçin Nelerden Kaçınmalısınız?

İlk ayrılan sen değilsin, dik durduğunu ona göster. İntikam mı? Asla yapma, bırak bunu kader senin için yapsın. İşte neleri yapmamalısın bir göz at.

1. Aşkından ölsen de sosyal medyada ona saldırma...

Ayrıldınız, hemen Facebook'a veya Twitter'a yönelme. Ona Facebook'ta sallamak seni kötü gösterir, ki bunu istemeyiz. Kendini daha iyi hissetmeni sağlayabilir, ancak sonra pişman olursun. Zor olsa da, intikam duygunu terbiye edip kendini idare etmeyi tercih et. Asla pişman olmazsın...

2. Sadece sana dönsün diye hemen yeni biri ile çıkma..

Gerçekten ilgi duysan bile, hemen biriyle çıkmak iyi bir fikir değil, bir süre geçtiğinde belki sorun olmayabilir. Hala onu seviyorsun bu yeni kişinin duygularına zarar verebilir. Ayrıca, yeniden buluşmaya başlamadan önce unutman için kendine biraz zaman ayırman en iyisidir.

3. Onu öldürmek istesen bile rahatsız etme, taciz etme.

Kızgın, sinirli ve incinmiş olabilirsin bunlar anlayışla karşılanır. Ancak iş yerinde ya da evde rahatsız etmen seni daha iyi hissettirmez. Aslında sonradan daha kötü hissettirir.

4. Sinirine hakim ol onu hiç kimseye kötüleme.

Acı ve öfkeli hislerinizi annenizle veya yakın arkadaşlarınızla paylaşmak güzel. Kaçınman gereken hakkında kötü konuşmaman. Eğer o gerçekten kötü biriyse, zamanla başkaları da görecektir kötülüğünü, sen tek kelime etmeden... Biliyoruz zor ama tut kendini :)

5. Çok istesen de aldığı hediyeleri ya da sende kalan ona ait şeyleri çöpe atma.

Ondan sana ait şeyleri çöpe atmak sana cazip geliyor biliyorum. Öfkelisin ama yapma. Onları olan biten geçip işler durulunca kendisine geri verirsin ya da gönderirsin. Doğru şeyi yaptığına memnun olacaksın.

6. Yeni bir kız arkadaşı olursa kızla iletişime geçme..

Zaman geçti barışmadınız yeni biri var. Kolundaki yeni kızdan hoşlanmıyorsun ve ağzının payını vermek istiyorsun. Sana bir tavsiye; sakın yapma. Olanlar onun suçu değil. Ama eğer o kızla aldattığı için ayrıldıysanız, o da onun karakterini gösterir. Herkes yaptığını hayatta yaşamadan ölmez...

7. İyi bir fikirmiş gibi gelse de arabasına zarar verme..

Artık bir başkası var üzgünsün unutamadın. Sakın ona ait ulaşabileceğin en yakın şeye, örneğin arabasına zarar verme. Arabasını çizme , ya da camını kırma. Bu sana yakışmaz, üstelik şikayet eder.Hiç değmeyecek biri için ceza alabilirsin. İlahi adalet... Kim bilir? belki yeni kız arkadaşı onun gerçek yüzünü gördüğünde bunu senin için yapar.

Bir gün gelecek; 'evet ben daha iyilerine layıkmışım' diyeceksin.

#bendeakrebim

"Ayrıldım Ama Yıkılmadım Ayaktayım" Diyebilmek İçin Nelerden Kaçınmalısınız?
Cevapla