Dosya yakmak için sadece ama sadece 1 hakkım kaldı, kendimi yiyip bitiriyorum, o kadar zoruma gitti ki ehliyete neredeyse 1 araba parası ödedim, cepte 5 kuruş kalmadı, bu son hakkımda almam gerekiyor ama hiç inanmıyorum kendime
29 gü
Eskiden sınava girme sınırı yoktu, bu yeni uygulama mı? Ehliyet kurslarındansa Armut sitesinden özel direksiyon hocası tutup çalış bence. Daha uyguna gelir. Bol bol pratik yaparsın ara vermeden.
Bence onunla hiç bir alakası yok derslerde mükkemeldim nedense sınavda bişeyler oluyor heyecandan kaynaklanıyor
Bir arkadaşım da aynı şeyi yaşıyordu ve sınav öncesi eczaneden bantlı bir şey aldığını anlarmıştı sakinleştirmesi için. Sen böyle deyince bu aklıma geldi. 🤔
İyi geldi mi peki
Evet işte bu eczaneden aldığı şeyle geçebildiğini söylemişti. Bana plasebo etkisi gibi geliyor
Adı neymiş?
Hiç bilmiyorum inan ki. Aramız açılmamış olsa sorardım senin için
Nerde hata yapiyorsun? Kalkişta mi sinyal de mi yoksa devriyaj vites geçişi mi?
Sorunu bul tanidiktan araba al aliştirma yap, kapali alanda yavaş yavaş acele etme panik yapma. Ayni şeyleri gerekirse 10 defa yap.
Sınav zamanıda panik ve acele etme direksiyon sende birinden komut almana gerek yok. Bana istersen şunu yap şunu geç falan dediler. Bende gerek yok dedim. Gereksiz aksiyona girme. Zaten sinav heyecanin var.
Canım Tugceymiymiss, bu ehliyet işleri bazen insanı deli edebilir, seni çok iyi anlıyorum. Ama sakın motivasyonunu kaybetme! Benim de ilk sınavım bir felaketti, herkesin başına gelebilir. Direksiyon derslerine ekstra ağırlık ver, özellikle zorlandığın yerlere odaklan. Bir de sınavdan önce şöyle uzun bir sürüş yapıp sakinleşmeye çalış. Arabayla aranızda bir bağ kurduğunu hissettiğinde her şey daha kolay olacak, inan bana! Son hakkın değil, ehliyetine kavuşma şansın bu senin! Hadi bakayım, gaza basma zamanı! 🚀🚦
Cevap
14Cevap
Odak. Önce sakin kalacaksın. Aynanı kemerini kontrol edeceksin. Sakin olursan alırsın. Stres aldırmaz.
Zaten başka bi açıklaması yok stresten dolayı kaldım
Hangi kısımda kaldıysan orayı pratik yap sürekli, ben stresten L parkta kalıyodum az kalsın neyseki tekte geçtim
Zorlamasan mı? Olmuyor demek ki. Parana, zamanına yazık
Ama o kadar para verince karşılığını almak istiyorum
Haklısın, seni anlıyorum. Lakin senin de durumu kabullenmen gerekiyor
Sen ehliyet almasan mı? İnan ki yollar bu şekilde daha güvenli 😂
Sağlam ders al geç artık şu manuel vitesli arabalı sınavı.
Abla sen ehliyet alma boş ver başına bela alırsın :D
Çok emek verdim
5. Kez kalırsan dosyan yanar
4 kez kalınca yanıyor
Otomatik mi Manuel mi
Manuel
boş ver sen alma zaten ehliyet sıkıntıya sokma milletti de😅
Sen geçme bence
g. zekalimisin kizim sen nesini algiliyamiyorsun
Geek var mi
maalesef ki çok var
Basar
Dideral al geç
Abla yardım edeyim bari gaz fren debriyaj fjfjfj
Nasıl kaldın
Hangisi yazılı mı direksiyon mu
Direksiyon
Sana hikayemi anlatayım ben araba kullanmayı bilmeyi bırak arabayı çarpar ederim korkusundan pısırık duruyodum hatta kuzenlerim kafama bile vurup dalga geçiyorlardı bi gün öyle bi hırs geldi ki düşünmekten sinirlendim evde de kimse yok aldım anahtarı çalıştırdım çıktım sonuna kadar gazladım ufacık şey için ölümü göze aldım ama öğrendim sonunda o hareketim beni doğruya itti sanırım kendini dinlemelisin çok iyi düşün temiz kararla ilerle
Ben her seferinde ağlayarak kendimi mahvediyorum olmuyor ama
Olmuyor dersen olmaz aslında ben seni yola getiririm de son sınav ne zaman
Diğer ay
Ekliyorum özelden yaz sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?