Benim işlerim illa bi zorlaşıyor veya bi aksilik oluyor. Başkaları hiç uğraşmadan sorunsuz geçiyor?

En basit seyler bilene bende bi yorucu geciyor. Mesela ehliyetimi, güzel araba kullanmama rağmen ve yazılım iyi olmasına rağmen 3 kez girmem gerekti. Bakıyorum hoca hiç araba kullanamıyor dedikleri ilk sınavda aldı ehliyetini. Mesela işe başlayacam hep bende kağıt işleri telaşlı oluyor. Ya istedikleri bi evrakı göndermiyorlar veya farklı yerlere gitmem gerekiyor yani hic bir işim uğraşmadan olmuyor. Bakıyorum başkalarında öyle sorunlar olmuyor hemen her şey hallediliyor. Ya yoruldum gercekten. Bakıyorum ben saatlerce çabalıyorum o kişi de evrak olmamasına rağmen istemiyorlar falan. Normal mi bu?

Benim işlerim illa bi zorlaşıyor veya bi aksilik oluyor. Başkaları hiç uğraşmadan sorunsuz geçiyor?
Cevapla