Başkaları benim çok cabaladığım şeyleri kolayca başarınca içimde bi burukluk oluyor?

Çocukluğumdan beri ailelerimiz bizi yarıştıran bir arkadaşım vardı. Aynı sınıftaydık ve gercekten iyi arkadaştık. Sonra işte ailesi benim ailemi arayıp sürekli notlarımı falan soruyordu yani çok yarıştırıyorlardı bizi. En sonunda okul bitti ve iletişim kesildi. Dedem vefat edince ailesi baş sağlına gelmek isteyip aileme ulaşamadı diye bana haber verdi. Dedim gelin. Baktım o gelmedi ve evde arkadaşlarıyla oynayıp dans ederkene videolar koymuş snapchate o zamanlar. Buz gibi soğudum. Arkamdan konuşup duuryormuş bunu en yakın arkadaşı bi kavgada yüzüme söyledi ve buna inanıyorum çünkü benim yanımda da en yakın arkadaşını çekiştirip duuryordu. Neyse o kız o kadar çok şey yapıp ahımı almasına rağmen cok mutlu hayatını düzene soktu. Benim hayal ettiğim mesleği yapıyor, evlendi, Şu an da hamile. Bense bekar, işsiz okuyorum ve okulum uzadı coronadan tam okulu bitirecem derken annem kanser hastası oldu daha çok uzattım. Kıskanç biri olmak istemiyorum herkes hak ettiği şeyleri yaşasın belki de allahın sevdiği kuludur. Bu kadar kırgınlığımın sebebi gerçrkten çok sevdiğim bir arkadaşımdı diye. Şimdi de benim annem başladı: eskiden ailesi seninle yarıştırıyordu ama bak hayatını düzeni sokmuş bilene sende artık gayret et okulun bitsin iş bul hayata atan diyor. Annem kanser olduğundan benim de iş bulup yuva kurmamı istiyor. Bana öyle diyince kahroldum. Bizim evde yaşadığımız son 2 senedeki olaylar hiç kolay değildi. Bazen bakıyorum yaşıtlarım geziyor eğleniyor falan hiç bir şeyi dert etmeden. Benim çocukluğum paramız yok diye buluşmalara gitmemek için bahane aramakla geçti. Şimdi de annemi kaybetme korkusu var. Hiç bir zaman rahat kafada olan biri değildim. Biliyorum daha zor şartlarla yaşayan insanlar var ama sadece başkaların benim çok çabaladığım şeyleri bu kadar kolay başarınca icim cız ediyor. Kimseye beddua etmem yanlış anlaşılmak istemiyorum. Bazen sadece özeniyorum ve içimde bi burukluk oluyor. Ne yapmalıyım umrumda olmaması için o burukluk geçmesi için? Ben sadece kendi haaytıma odaklanmal istiyorum

Başkaları benim çok cabaladığım şeyleri kolayca başarınca içimde bi burukluk oluyor?
Cevapla