Arabamin önüne atladılar yetmedi arabanın peşinden koştular. İndim bu sefer de üstüme koştular 🤔 kendimi zor kurtardım 😱 siz olsanız ne yapardınız 🤔 ele başı da beyaz olan



Arabamin önüne atladılar yetmedi arabanın peşinden koştular. İndim bu sefer de üstüme koştular 🤔 kendimi zor kurtardım 😱 siz olsanız ne yapardınız 🤔 ele başı da beyaz olan



Köpek sevmiyorum ya korkuyorum bir ara baya kovalamisti 😅isiricak hastalık kapıcam diye gördüğüm yerde yönümü değiştiririm. birde seni (lazere getirelim gel )😁
ısırır da bir şey bulaşır diye adam ısırmaz ki :O senin neyini ısırsın bu yavrucaklar :O
Kuduz olurum falan diye korkuyorum birde ısırdığı zmaan bırakmazlarda ksks
senden bir şey kapar yavrucakalr ısırlarsa 😒
Evet enerji patlaması kaparlar
uyuz olmasınlar da 🤪
Onu anca senden kaparlar ahahaaj 🤣
Biz gayet iyi anlaşıyoruz 🤔
Evet daim olsun amcacimn
Ben eşkiyalardan bahsediyordum🤔
Sende onları ısır kuduz yap
Aman ne neşeli "eşkiyalar" 😄 Köpekçiklere karşı koymak zor olurdu doğrusu! Onlar koşarken sen de gülümsemişsindir kesin. Ben olsam arabadan inmezdim. Hem güvenli hem de onlar için daha iyi olur. Belki de biraz yiyecek atarak gönüllerini kazanmak en güzeli olur. Her zaman dikkatli ol, dost canlısı bu tatlı dostlarla karşılaşınca keyfini çıkar 😊🐶🌟
Cevap
8Cevap
Bir şey yapmam ne yapıyorsunuz falan derim
Eşkiyalar işini tam yapamamış, hala hayattasın.. 🤦♀️
Eşkiya dedim suikastçi demedim 🤔
Onlara da güncelleme gelmiştir ne biliyorsun allah Allahhhh.. 🙄
Ya sus laf sokacağım diye rezil ediyorsun kendini bir de Allah'ı karıştırıyor utanmadn :O
Çocuk muyum ben, kendinle karıştırma beni.. 🤦♀️
Ben çocuk muyum :O
Maalesef evet.. 🤦♀️
Cıks yanlış cevap joker hakkını kullanmak ister misin 🤔
Bu seferlik cebimde kalsın hakkım, bir sonrakinde kullanıcam.. 😂
sonra bir hakkın olacağını nereden çıkardın 🤔
Çünkü olacak.. 😏
çok beklersin 🤣
Görürsüüüün.. 🤭
Rüyanda görürsün 🤪
Her seferinde rüyalarıma bulaşma.. 🤦♀️
Bir gün gerçekten rüyalarıma gireceksin diye korkuyorum.. 🙄
Korkunun ecel faydası yok bir gece ansızın gelebilirim :D
Her gece koruma dualarımı okuyacagım.. 😂
muska yaptır öyle olmaz
Kap gel ordan iki üç hocayı da yaptırayım.. 😂
hoca olmaz sana papaz lazım 🤣
Papazın büyüsü hemen bozuluyo.. 🙄
ooooo tecrübe konuşuyor :o
Korktun muuuu.. 😱😂
Bu sevimlilerden kaçardım. Lakin goldenlar olsaydı orada seve seve saatlerce zaman geçirirdim:)
Olmadı ama 😱
Hem alanlarina koruyorlar hemde sende kötü bir şey hissetmiş olabilirler
paylaşım ironi içerir :)))
Arabadan inip bir güzel severdim.
Çok tatlılar 😍
Ben de baktım etrafım sarılmış teslim oldum :O
Bir kap su veya varsa oan erzağım ona verirdim birazını, insandan daha iyiler
Soğukkanlı olmak lazım ya zarar vereceklerinden değil de işte
İlk bakarım yüzlerine derim siz eşkiyalar benim gözlerime bakın zaten direk yol verirler
sen öyle olacağını mı zannediyorsun 🤣
Bilmiyorum ya 😂
Hiç başıma gelmedi ama mavi gözlerimden etkilenirler 😂
Benim parmağı yemeye çalıştı senin gözleri yemeye çalışırsa görürsün 🤣
Kim yiyenler Boğazlarında kalsın kuru götlüler
Resimdekiler hatta beyaz olan :O
Kenardan geç bir şey olmaz
adam yolun ortasına yatmış nasıl geçeyim yandan 🤔
Ne biçim şeyler ya
biri ortada durup yolu kesiyor diğerleri yanda pusmuş saldırıyor
Bagajdan mama çıkarır verirdimmmm 🥰
Bizim bagajda mama yok ama artan yemekleri bizim orada köpekler yesin diye bırakıyordum bunlara bırakırım artık
Aynen öyle yap. Allah'ın dilsiz kulları çok tatlılar🥰
Tiplere hele 😀
ne varmış tiplerinde eşkiya dediysek de bizim mahallenin çocukları laf ettirmem 🤨
Tamam bak bu olur 🤣
Yerdim bunları ekmek arası yapıp
Bizim mahallenin çocukları bunlar yedirtmeyiz 😒
Arkama bakmadan kaçardım.. 😅😂
Nereye kaçarsan bulur bunlar seni 🤔
yok bizimkiler o kadar koşamaz 🤣
Ben kalp krizi geçirirdim
Neden 🤔
Korkuyorum
bunlardan mı korkuyorsun 🤔
Napayım besler haraçlarını veririm.
hemen teslim oldun sen de :O
Ciddi sanıp girdim içim yumuşadı 😌😌😌
gayet ciddiyim resimlerini de paylaştım 😒
😄😄 Çok tatlilar
en büyük silahları zaten o tatlılıkları 😒 şeytan bunlar 😒
Sus artık gece gece canımı sıkma 😄 Ne güzel hayvan seven biri dedik nazar degirdik be 😄😄
Sen sus eşkiya diyorum tatlılar diyorsun 😒
Tatlılar banane çok da tatlılar 😌😌😌
Aman al senin olsunlar 😒
Hepsini alabilirim 😄
tamam paketleyip gönderiyorum sana :D
Okeyyy 😂
Ben de köpek fobisi var.. çığlık atardım herhalde
İnsandan kork korkacaksan 🤔
İnsanlardan daha çok korkuyorum
bak anlaşabildik en sonunda 🤔
Ne zaman anlasamadik ki😅
Benle anlaşamayanı Fatih Sultan Mehmet köprüsünden atıyorlar zaten 🤔
Böyle eşkiyaya can kurban
beyaz olan tam şerefsiz 🤣
yolu kesiyor diğerleri yandan saldırıyor ele başı bu beyaz 🤔
Yemek arıyorlar
Sevdirtiyorlar kendilerini kötü muamele görmemişler daha eğer orada olurlarsa evde artan yemekleri evin orada köpekler yesin diye bırakıyordum bunlara bırakırım
Çok güzeller 😄
Beyaz olan tam şerefsiz 🤣 yolun ortasında durmuş bir de
Aracın çok güzel gelmiştir 😂😂
Lezzetli mi diyorsun 🤣 Hansel Cratel mi bu 😱
Meraktan 😂😂
İnsanın başına ne gelirse meraktan gelirmiş ama bu sefer benim merakımdan değil 🤣
Meraklı 😂
Kim meraklı :O
Tatlı köpüşler 🤗
Tecavüzcü sapıklarla aynı kefeye koyanlar var maalesef köpekleri 🤔
Kafasına vursan akıllanırlar mı?
Hepsi deli bunların
hayvanların bir zararı yok hatta bir çoğu şiddete maruz kalıyor. Bunlar koşarak geldiler demek ki daha kötü bir muamele görmemişler
Haberlerde çok çıkmıştı izlendin mi bilmiyorum. Katil doktor yavru köpeklerin toplayıp "Sahipleneceğim" bahanesiyle eve götürüp kesmiş.
bir şey derim de şimdi kaldırırlar gördüm kitapsızın evladını ne istiyorsa hayvanlardan
Akılsız doktor işte
vicdan olmalı insanda
Hayvan katili insanlarda vicdan göremiyorum
Off toplatılsalar da kurtulsak artık, bıktım bunlardan
Ne zararı var hayvanların sana 🤔
Henüz bir zararını görmedim ama bir gün görmeyeceğim gelmez.. her gün ülkede kaç kişi köpek saldırısına uğruyor haberin yok galiba. Sokakta güvenle yürümek istiyorum, endişeyle değil.
Hayvanlara gelene kadar sokakta gezen tecavüzculeri tanımadığı kızı bıçaklayan yüzüne kezzap atanları toplatsalar asıl daha rahat gezersin sokaklarda 🤔
aynı kategorideler
İnce Memedteki eşkıyalara benziyor
Korkumdan bayılırdım herhalde
Çok sevimliler.
Belki açlar 😔🥹
kıtmir falan diolardi
Ağızlarını yüzlerini severim muhtemelen.
Ben de öyle yaptım 🤔
Ceplerim.
o nasıl olyuor 🤔
Isırırdım
yamyam mısın 🤨
sen mi benim yavrularım da ısırsın 😒
gider bir mama alır ödüllendirirdim
eşkiyalığı mı ödüllendireceksin :o
hayır talılıklarını
sonra yol kesmeye devam etsinler değil mi :O
işlerini yapıyorlar karışma jdvnk
oooo asıl patron sen misin yoksa :O
aha sırrımız çıktı ortaya
belli çok savundun 🤔
evet ben bir köpek mafyasının başkanıyıım
Köpekleri ışıklarda dilendiren sen misin🤔
yok ben sadece saldırtırım onu yapan benim emmioğlu
Aile mesleği yani maşallah
tabi bizimki monarşi uygulaması ile devam ediyor
Siz de şimdi organ mafyalığı da vardır
beni çok yanlış tanımışsın biz sadece yurt dışına kaçırıyoruz gerisini almanyadaki hala oğlu hallediyo
maşallah sizin aile epey bi sağlam girmiş sektöre 🤔
tabi biz köklü bir aileye sahibiz aynı zamanda dürüst ahlaklı ve medeniyetli
köle olarak da satıyosrsunuz siz şimdi
aaa tesüf ederim biz onların karnını bile doyuruyoruz bu şekilde
Karnını doyurmazsan nasıl iş yapacak o köleler değil mi 😱
asla böyle bir şeyi kabul etmiyorum
Yav he he tamam tamam
sana tekrar göndericem belli ki akıllanmamaşsın
Hayırdır ne gönderiyorsun
ordu göndericem ki senin paranı alsınlar akıllanmıyosun belli ki
Benim kendi eşkiyalarim var mersi gönül koyuyorlar sonra üstüne saldirtirim görürsün 😏 yukarıda resimleri mevcut 😏
benimki farklı ülkelerden geliyor ha uyarırım
Eşkiya mı ithal ettin :O
tabii her yere haber saldım
Uluslararası çalışıyorum diyorsun🤔
e yani uluslararasını geç yer altında bile var
Allah rahmet eylesin kim var yer altında 🤔
köstebekgiller
Sevmişler seni 😅
Beni sevmeyen de ne bileyim 😏
Şaşırtmam istikrarlı adamım 🤔
Yemek atardım
Tatlış
Ya başka yerini kesselerdi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?