Aile & Toplum Ikı kısı arasında kalırsanız ne yapardınız? amanbesorgıtsın55 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl ilişki olarak ıkısıde ıyıler Ikı kısı arasında kalırsanız ne yapardınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. İki kişi arasında kalmam.. benim kalbim bir kişiliktir 0 0 Yorumla
Cevobey1 Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 308 cevap paylaştı. Kriter koyarım;Ekonomi, Güç,Beceri, CesaretMerhamet...Tabi bunları gözlemlemek zor. Ama en iyi gözlem kzıdırmaktır.Sosyoekonomik durumu kendinden aşağı olan kişilere yaklaşımıdır. 0 0 Yorumla
ax2akrep Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl ikisini de seçmem ya da tost olursun fldşzş 0 0 Yorumla
GurbetciKarizmatik Takip Et Xper 5 Yaş: 33 1 yıl Eşimle kaynanam ile arasında kaldım terçihim kaynanam oldu 0 2 Yorumla amanbesorgıtsın55 1 yıl lan oyle degıl arkadasların kavga ettı ve ıkısıde cok ıyıler arada kaldın Yorumla GurbetciKarizmatik 1 yıl Hmm bilmem Yorumla
asvngl Takip Et Xper 3 Yaş: 29 1 yıl Mağazadan ayakkabı mı alıyorsun ne demek iki kişi arasında kalmak 0 1 Yorumla amanbesorgıtsın55 1 yıl lan oyle degıl arkadasların kavga ettı ve ıkısıde cok ıyıler arada kaldın Yorumla
KancalıArif009 Takip Et Xper 1 Yaş: 34 1 yıl Ben genelde ikisini de yatağıma davet ediyorum 0 0 Yorumla
BahaRegal Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Bir sürü değişken var bu soruda 0 1 Yorumla amanbesorgıtsın55 1 yıl lan oyle degıl arkadasların kavga ettı ve ıkısıde cok ıyıler arada kaldın Yorumla
Kaba-Sakal Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% 1 yıl Üçüncü kişiyi seçerim 0 1 Yorumla amanbesorgıtsın55 1 yıl cjjcjjc Yorumla
trollebacim Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl İki kişi arasında kalacak kadar düşmedim 0 5 Yorumla MrUzaylı 1 yıl Nick güzelmiş x))) Yorumla trollebacim 1 yıl 👍. Yorumla amanbesorgıtsın55 1 yıl lan oyle degıl arkadasların kavga ettı ve ıkısıde cok ıyıler arada kaldın Yorumla MrUzaylı 1 yıl Ak o kadar insan yanlış anladı senin yüzünden x))) Yorumla amanbesorgıtsın55 1 yıl @MrUzaylı trol amaçlıydı djjdjd Yorumla
LordofJungle Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Ben sadık bir insanımdır iki kişi arasında kalmam. 0 0 Yorumla
sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Hangisine gidersen git pişman olacaksın 0 0 Yorumla
Tersdönenvenüs Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bana uyanı seçerim 0 0 Yorumla
musty001 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 98% 1 yıl Grup 🤫👍 0 4 Yorumla amanbesorgıtsın55 1 yıl lan oyle degıl abı sızde Yorumla musty001 1 yıl 🤣🤣🤣 la abim bende öyle demedim ki senin için fesat 🤣🤣🤣🤫🤫🤫😎😎😎 Yorumla amanbesorgıtsın55 1 yıl dldlldldl yooo Yorumla musty001 1 yıl 🤣🤣🤣 Yorumla
Asknedencanyakar_ Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. 2. Kişiyi seçerdim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
İki kişi arasında kalmam.. benim kalbim bir kişiliktir
Kriter koyarım;
Ekonomi,
Güç,
Beceri,
Cesaret
Merhamet...
Tabi bunları gözlemlemek zor. Ama en iyi gözlem kzıdırmaktır.
Sosyoekonomik durumu kendinden aşağı olan kişilere yaklaşımıdır.
ikisini de seçmem ya da tost olursun fldşzş
Eşimle kaynanam ile arasında kaldım terçihim kaynanam oldu
lan oyle degıl arkadasların kavga ettı ve ıkısıde cok ıyıler arada kaldın
Hmm bilmem
Mağazadan ayakkabı mı alıyorsun ne demek iki kişi arasında kalmak
lan oyle degıl arkadasların kavga ettı ve ıkısıde cok ıyıler arada kaldın
Ben genelde ikisini de yatağıma davet ediyorum
Bir sürü değişken var bu soruda
lan oyle degıl arkadasların kavga ettı ve ıkısıde cok ıyıler arada kaldın
Üçüncü kişiyi seçerim
cjjcjjc
İki kişi arasında kalacak kadar düşmedim
Nick güzelmiş x)))
👍.
lan oyle degıl arkadasların kavga ettı ve ıkısıde cok ıyıler arada kaldın
Ak o kadar insan yanlış anladı senin yüzünden x)))
@MrUzaylı trol amaçlıydı djjdjd
Ben sadık bir insanımdır iki kişi arasında kalmam.
Hangisine gidersen git pişman olacaksın
Haklı olanı desteklerim
Bana uyanı seçerim
Grup 🤫👍
lan oyle degıl abı sızde
🤣🤣🤣 la abim bende öyle demedim ki senin için fesat 🤣🤣🤣🤫🤫🤫😎😎😎
dldlldldl yooo
🤣🤣🤣
3. kişiyi ararım
Hangisi bana daha iyi geliyorsa onu seçerim
İlla biri ağır basar
En nefret ettiğim olay
3. Yu arardim
3. Yü seçerdim
Aradan çekilirim
2. Kişiyi seçerdim
Kalmam
İkisini de seçmezdim
Uzaklaşırım
Üçüncüyü arardım 😂