Arabadan fiyatlarından para biriktirmekten anlayan var mı?

Şimdi ben para biriktirmeye çalışıyorum araba almak için ama pek anlamıyorum arabalardan. Altın olarak biriktiriyorum paramı. Ama bakıyorum ki araba fiyatları her geçen gün artıyor. Diyelim sene sonunda 850 bin tl biriktirdim hemen araba almalı mıyım? 1.6 milyon tl'ye sıfır araçlar var bir sene daha biriktirip onları alabilir miyim onlar da bu sefer 1.6 milyondan 2- 3m 'ya çıkacak belki param yerinde sayacak gibi oluyor çok saçma ben bir şey anlamadım.

Arabadan fiyatlarından para biriktirmekten anlayan var mı?
Cevapla