AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Milyar dolarım da olsa motorsiklet kullanacağım istesem alırım ama mutsuz olurum araba ile
O bir tercih, OK
Ya bu bayanlar neden erkeğin arabası yoksa arkalarını donerler çok denedim sizleri arabalı arabasız acıdım o kızların hallerine
Yani maddi bir birikimden yatırımdan bahsediyorsun kız erkek fark etmeksizin evet olmalı diye düşünüyorum.
Tabiki bazı kadınlara göre de holding sahibi olması tercih sebebi 😎
O kadarını nerede bulacak herkes o imkansıza yakın🤣 araç için bile dediğimi anlamayan çok
Bazı takıntılı kadınlar var
Bulana helal olsun o zaman 🤣
Bizim bir akraba sürekli doktor ile evlenmek istiyorum dedi ve doktorla evlilik yaptı
Gerekmez Ben gerek duymuyorum istesem gider sıfırı çekerim kapının önüne
Mesele de buydu
Evet yani o yaşa gelmiş insanın birşeyler kenara koyması gerektiğine inanıyorum Ticaret yapıp para kaybedebilirsin maddi olarak kayba uğrayabilirsin bunlar da var tabi ki Ben de zamanında yaşadım bunları ama ayağa kalkmayı da bildim.
her şey bizim için bunlar istisna, konu çaba
Sen de başarmış birini bul. O yaşa kadar bir şeyleri olmayan adam yıkık biri olur.
Bulunmuyor ki işte mesele de bu, böylesi çok yok denk gelmiyor
amaç ne evlenmek mi?
Hayır ama soru genel
var öyle insanlar biride karşında şu an ama bu tarz adamlar evlenmeyi düşünmez mutlu olmaya bakar.
Zaten evlilik sonraki konu, önce yan yana yakışmali insan denklik konu
evet denklik çok önemlidir özellikle erkeğin kadından güçlü en azından denk olması lazım.
İşte anlatmak istediğim bu ama kim anlıyor🤣 erkek her zaman kadından önde olmalı her konuda onu geçmeli
Evet canım aynen öyle. İslam hukukunda da bu böyledir koca kadından malda dinde bilgide üstün olmalıdır kadında güzellikte ondan üstün olmalıdır.
Evet ama güzellik konusu da denklik için önemli, yan yana yakışmali
Herhalde yakışacak ama kadın erkekten güzel olmalı yani bakanlar şu adama bak bu kadını mı beğenmiş dememeli. Adam iyi ama hatunda cidden güzelmiş helal olsun demeleri lazım.
Adam iyi ise tabii bu, aynı şeyler kadın içinde geçerli
Biraz öyle evet ama onu dinlemek, nasıl bir hayat yaşıyor öğrenmek lazım.
Doğru ama bu yaşta da birşeyleri başarmış olmak konu
O öyle çok mu yetersiz görünüyor?
Değil ama bu bir ihtiyaç attım lüks de değil birşeyler için çabalıyor olmak yeterli
Kesinlikle. Biz bilemeyiz yaşadığı hayatı sen daha iyi bilirsin.
Benim bildiğim kimse yok soru genel😉
günümüz ekonomik şartlarında 40 değil 80 yaşında alması bile büyük başarı sayılır
Bir şey başarmasından kastın araba alması mı :D
her erkek araba sahibi olmak zorunda degil sistem yanlis herseyi erkekten beklemek yanlis ve sakincali zira kisiliksiz onursuz erkege ekonomik yonden bagimli kadinlar yaratir ve erkegin kolesi olmaktan kurtulamazlar
Ne ilgisi var kadın isterse bağımlı olmaz o ayrı konu bu ayrı, konu erkeğin birşeyleri başarmış olması yeterlilik
araba sahibi olmak birseyleri basarmak degildir bos konusma sen kendine bak birseyleri basarmaya bak erkekten bekleme kisilik sahibi ol onurlu ol erkegin sorunu yok seni ilgilendiren bir konu degil erkegin basrip basarmamasi
Kabak kardeşim doğru söylüyor🤣
Maddi bir şeye sahip olmak başarı mı jajsjjsajak
Bu devirde arabasız insanmi olur yaa
Millet bir araba için bile kadınlari paragöz ilan ediyor senin dediğine bak🤣
7 yaşımdan bu yana arabamız olduğu için o kadar gözümde buyutmuyorum arabasızda yapamam ben bu artık bir ihtiyaç
Ya insanların kaç yaşında ne olacağından neye sahip olacağından size ne
bu ekonomide gerekir diyemiyorum ama olursa bi artidir
32 yaşımdayım bırak arabaya sahip olmayı araba kullanmasını bile bilmiyorum.
Ben 35 yaşındayım hiç arabam olmadı ehliyetim de yok araba kullanmayı bile bilmiyorum
Ben 32 yaşımdayım. Ben de araba kullanmayı bilmiyorum.
@mutsuz_eşek 🤣
Gel isterim öğreteyim🤣
Ehliyet almam yasak.
@mutsuz_eşek o zaman otur oturduğun yerde ikiniz de
Mal mülk sahibi olmak ister ama yaşadığı ülkede önemli.
Dunya dolu malin olsa ne olur gidecegimiz yer kara toprak...
Yapay zeka gereken cevabı vermiş zaten kadın veya erkek farketmez
Havuzlu bir sitede ev, araba ve zeytinlik bıraktım. Daha el arabası olmasına imkan var ml?
Mecburiyet, zorunluluk gibi düşünülmemeli ancak olsa iyi olur tabii ki
Ama bu duruma ve kişiye göre değişen bir şey ayrıca en kötü araç zaten 300 bin oda brodway yani 😁
Ne alaka ben araba sevmiyom motor severim mesela ve arabaya verecem parayi isletirim 20 bin aylik gelir ;)
İlle araba olacak diye bir olay mi var
Ahaha 🤣 bunu mu anladın cidden
Önce sorduğun soruyu anla.
Gayet açık, detayi okudun umarım😉
Tamam
Hepsi tamam gelecekteki hatununki bile hazır
Ahaha ciddi misin geçmişteki hatuna ne oldu😉
O mazi oldu benim gözümde intihar etti kendi sonunu getirdi
Kadını kim bilir neler yaptın da o aşamaya getirdin😏 desem mi
Bence tanımadan konuşma hep kadın haklı değildir. Ben sana ne yaptında bu yaşa kadar bekar kaldın diyebilirmiyim. Asla herkesin bi derdi vardır
Bekar kaldığımı kim söyledi ben zaten yargı değil sadece atif yaptım
Neyse insanları tanımadan yargılamam
https://youtu.be/TVSSAV0SNjQ?si=wuHgFj-Yx3CP7mpI
bir şey başaramamış iğrenç sorumsuz, tembel erkek modeli
Ayda 70 k kazanıyorum seneye 80 olacak bu ama seni ne yapayım ben yaaa🤣 para daha çok huzur veriyor ucuz * lerle işimiz yok
Dayı galiba soruyu anlamamışsın "başaramayan" Diyor
Tamam teyze
Bu kafayla bir arabadan diğer arabaya salına salına gidebilirsiniz.
Ya dolandırılmışsa, ameliyat sağlık vb harcamalarından ötürü alamadıysa?
Bundan istisna durumlar, detay okumayan bir üye yine😉
Gerekmez.
Kaldı ki benim ya da benim gibi birçok kişinin arabası var da ne oluyor ya da ne olmalı?
Ben geçenlerde sattım, halen almadım.😅Motorla idare ediyorum.
Araba sorun değil de en azından herhangi bir işinin veya yatırımının olması gerekir...
Başından farklı şeyler geçebiliyor insanların bence böyle düşünmemek gerek.
Aynen ya 40 y
Yaşına gelmiş mu zamana kadar napmis
Sağlıklı bir psikolojide ve gelirdeyse evet.
Gerekir ben 25 yaşımda istiyorum Allah'ın izniyle nasip olursa ama onunda durumu yoksa ne yaparsın.
Yani hayat beklediğimiz gibi gitmeyebiliyor.
Mesele bu değil çabalıyor olmak
Moralimi bozdun şimdi🙄😞
Neden ki😅
Çünkü arabam yok 😄
Detayı okusaydin keşke😉
Okudum ama genede moralimin bozulmasına engel teşkil etmedi😞
Sonuç ortada yani bu bir gerçek 40 yaşını aştım başarabildiğim bir şey yok 😀
Detayda bundan bahsetmişsin zaten 🤔
O yaşa değil maddi duruma bağlı 40 yaşına kadar servetin birikimin iyi bir kazancın yoksa gerekmez varsa gerekir.
Hayır öyle bir zorunluluk yok.
İstememiş olabilir. Çevreye duyarlı olabilir.
Başka şeyleri vardır belki.
Sordun mu?
O yaşta bir araba birde ev şart
Bazen hayat herkese bonkör olmayabiliyor
Sadece erkeğin değil, kadının da öyle
Olması gerekir bence de
Tabi canım ama insan plan yaparken felek bir tarafıyla gülermiş
Bence olması gerekli sonuçta 40 yıldır napıyorsun ki
Yani kişiye bağlı. Kadinlarin da arabası olması gerekmez mi o yaşta?
Yani benim bile bu yaşta bir ev bir arabam var
40 yaşına gelmiş bir kadının hala 1 evi ve 1 arabası yoksa hayatta hiçbir basarısı yok demektir.
Evet her şey karşılıklı
Ee yani, iki taraf emek verecek, çabalayacak.
Araba ve daha fazlası gerekir
Arabaya bile köpürür şimdi bunlar dur hele daha fazlası desem kim bilir burası yıkılır🤣
Uluslararası ölçekte şirketim vardı battim
Batış çıkış hepimiz için var önemli olan başarilmış şeyler
Sıfırdan bir şirketi Uluslararası boyuta getirmenin ne denli zor olduğunu tahmin edebiliyor musun iki üniversite yüksek onur derecesiyle kamu hukuku yüksek lisans yüksek onur derecesiyle 3 dil , standart bir araca binen biri pek sorun yaşamaz ama s class"a binerken otobüs beklemek farklı zor olur insan hayatinda
Çok haklısın umarım bu durumu kimse yaşamaz ama işte hayatın bu gerçekleri de olduğu için insan kendini her durumda fazla abartmamali, hayatın ne getireceği götüreceği belli olmaz geçmiş olsun
Teşekkürler
Senin var mı acaba
Var ama kadının olmasa da erkeğin zaten kadından önde olması gerekir her konuda
O zaman denğini göre bakcan
Yok işte konu da bu
Yani senin maddi durumuna göre birilerini bak
Yok diyorum bende maddi konuda erkek zaten kadını her zaman geçmeli ama nerede
Yoksa bırak başkasını bak diyorum bende
Bırak değil zaten kimse yok olmuyor
Olur ya olmuyor deme kötü enerji yollama
Ya bakıyorsun adam da tip bile yok, o olsa işi gücü huyu suyu düzgün değil ya da aklı kıt, ya da bir arabası bile yok ama herşeyi tam hatun istiyor yanında, işim olmaz🤣 ki bende az eksik biri değilim
Bu yüzden olamıyor zaten aşık da olamıyorum kimseye ama artı diyecek bişey de bulunmuyor çoğunda
Olsun sen kötü enerji yolluyorsun yollama öyle kötü enerji
Evet olması gerekiyor
Zorunlu degil olmasın
Evet haklısın
Olmali. Cok vidi vidiya gerek yok.
O yaşta kadının nesi olmalı?
Erkeğinde gerekir kadının da gerekir
Senin araban varsa evet. Yoksa hayır
İnsanların hayatlaroni bilemezsin