1 yılValla bende senin gibi düşünüyorum. 40 yaşına gelmiş ve hiç evlenmemiş birisi en azından parasını biriktirmiş, birikim yapmış olmalı. . Hatta bir söz der ki.
14 yaşında fakir olmak senin suçun değil, 40 yaşında fakir olmak senin suçun!!!
Bir erkek en azından çalışmalı, evi arabası olmalı, 40 yaşına kadar... Ben 25 yaşında araba aldım. Biriktirdiğim parayla...
Bir yıl sonra kredi çekip, ev aldım. Ailemde destek verdi tabi. Peşinatı onlar verdi. 50 bin. Kalanını kredi çekip kendim aldım. 7 yıl kredi ödedim. şu an bir evim ve bir arabam var. Arabamı daha dün sattım bir akrabaya. Sebebiyse modeli düşüktü. Daha lüks ve yeni araba almam lazımdı. Sattım. Yatırım yaptım altına bakalım altın yükselince faizler düşünce, yeni bir kredi çekip, sıfır araba almayı düşünüyorum. şu an alamam çünkü krediler yüksek. Hep birlikte faizlerin düşmesini ve biraz daha birikim yapmayı hedefliyorum. Senin dediğin gibi. 40 yaşına gelmiş , evlenmemiş birikimde yapmamış , birini görünce neden boşa yaşamış bu adam, diye, içimden geçirmiyor değilim. Kirada oturuyor ailesiyle halen birikimi yok. Çalistigini kazandığını yemiş hep. Harcamış. Yazık yani geleceği düşünmemiş. Evlencem diye hayal de kurmamış. Öyle biriyle tanışırsan evlenme, ya da evlilik düşünme. Emin ol o evliliğe karşıydı o yüzden birikimi olmadı. Evlenmeyi düşünseydi kenara para biriktirirdi.
22 Yorumla- 1 yıl
Belki de evliliği aklının ucundan ucundan bike geçirememiştir, üzmüşlerdir adamcağızı olamaz mı?
- 1 yıl
@Frankenstein16 çok uzun yazdığım için, sonunu okumadınız galiba ben orada dedim ki, evlilik düşünmemiştir oyüzden para biriktirmek, yatırım yapmak, istememiştir dedim. Sende aynı şeyi söylüyorsun. Ben sizlere bişey demiyorum normalde sizin gibi tanıştıklarım çok oldu, kimseye neden para biriktirmedin diye sormaya hakkım yok kendi bilir. Sormam zaten. Burada konu açıldığı için, kıza yorum yaptım. Kıza düşüncelerimi söyledim. Sen üstüne alınma yani.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılBana bir insanın ömrü boyunca asalak gibi yaşayıp nasılsa ilerdeki kocam yapar eder diye beklemesi tuhaf geliyor. Bir kişinin yaşının, sahip olması gereken şeylerle doğrudan ilişkili olduğunu düşünmek yaygın bir görüş olabilir, ancak bu, her bireyin yaşam tarzı ve tercihleri ile ilgili çok daha karmaşık bir konudur. 40 yaşına gelmiş bir erkek, ekonomik durumuna, kişisel tercihine ve yaşam koşullarına bağlı olarak araç sahibi olmayabilir. Arabaya sahip olmanın, her birey için aynı derecede önemli veya gerekli olduğu söylenemez. Bazı insanlar şehir içi ulaşımın yeterli olduğunu düşünebilir veya çevresel nedenlerle araç sahibi olmak istemeyebilir. Bu bağlamda, bir kişinin yaşıyla birlikte sahip olması gerekenler yerine, kişinin kendi değerleri ve yaşam koşulları daha belirleyici faktörlerdir.
10 Yorumla
1 yıl40 yaşında normal bir erkeğin 3 ev 1 lüks arabası olması lazım.
311 Yorumla
Soran1 yıl3 ev mi🤣
- 1 yıl
şaka yapmadım. ciddi yazdım. hadi olsun 2. 40 yaşında tek evi olan erkekte ne bileyim… atıyorum 4 ev başarılı diyebilirim
Soran1 yılAhaha dur bunu eic seçeyim de iyice kudursunlar🤣
- 1 yıl
Bu zamanda 3 ev zor
- 1 yıl
niye kudursunlar anlamadım. Benmi baika bir dünyada yaşıyorum. Yani yanlış bir kelime etmek istemiyorum ama 40 yaşına gelipte 2 tane evi 1 tane düzgün arabası olmayanda bir anormallik vardır. 15 senedir çalışıyordur 40 yaşındaki kişi. 5 senede 1 tane ev neden alınmasın..
- 1 yıl
Araba neysede eve para vermek mallık evin var mı derdin var 3 tane evim var ikisi kirada devlet kiracıdan yana😀paran varsa kirada otur
- 1 yıl
Ev almak fakir işi zenginler ev almıyor beğendiği evi yıllık ödeyip oturuyor parlıament marlborı zengin sigarasıydı zenginlik simgesiydi artık fakir sigarası zenginler kent slim black, davidof. Winston xsence black içiyor 😀
Soran1 yılYorumları okursan neden kudurduklarini anlarsın, bir ev değil 3 ev mi🤣 ev lafı bile yok soruda buna rağmen bir araç için bile tonla laf. Herkes bizim gibi ileri görüşlü değil😉
- 1 yıl
ama baksana sığ görüşlü yazan olmuş. o kadar derin görüşlülerki paraya önem vermiyorlar 😂
- 1 yıl
Mesela sağlık problemi olduğu için.
Dürtü kontrol bozukluğu olup. Farkında olmadığı için.
Lüks yaşadığı hobileri olduğu için
Araba yerine motosiklet almak isteyip dolandırıldığı için
Hayat herkese adil değil maalesef
Gizli Üye(25-29)1 yılYanlış yerde soruyorsun bu soruyu canım burdaki çoğu erkek erkeksi bile değil yani erkek bile değil çünkü ama soruya gelirsek evet kesinlikle bir erkeğin arabası olması şart hele 40 yaşında bir erkekten bahsediyorsak
1119 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Abdulbari İnan denemek zorunda bile kalmadım çok şükür
Cevap sahibi1 yıl@Abdulbari Keşke her kesi kendin gibi kötü ve ab3za sanmasan
Cevap sahibi1 yıl@Abdulbari Akıllı ve mantığı ile hareket eden bir kızım olamaz mı
Cevap sahibi1 yıl@haoren Bir iki yanlış kişiye denk geldin şimdiye genelleme yapman çok canım adam ol
Cevap sahibi1 yıl@haoren canım* olacaktı canım değil
Cevap sahibi1 yılS3lakça*
Cevap sahibi1 yılÜf kanka rica ediyorum şu ya incellerin yorumlarını sil ya
Cevap sahibi1 yıl@haoren He he
Cevap sahibi1 yıl@haoren Mal aq
- 1 yıl
Kavga etmeyin lütfen erkekliğimize de laf söyleme haddini aşma
Soran1 yılNe oluyor burada, bildirimlerden gözümden kaçmış yazmayın daha fazla beyler
- 1 yıl
Aldatılacak olan bir gold digger. Sen bu kafada olursan seni aldatıcak erkekleri kendine öekersin
- 1 yıl
Çekersin
Yapay Zeka Cevapladı
Arabaya ya da başka bir maddeye sahip olmak kişisel tercihlere ve yaşam koşullarına bağlıdır. 40 yaşında olmak belirli şeylere sahip olman gerektiği anlamına gelmez. Belli bir yaşta bazı hedeflere ulaşmak elbette güzel ama herkesin yaşam yolu farklı. Kendi trajeni çiz ve o anın tadını çıkar! 🚗😊
Eğer araban varsa, kesinlikle konforlu ve güzel anlar yaşamana yardım edecektir. Örneğin, ben yeni bir kırmızı Mini Cooper satın aldım ve gerçekten harika bir deneyim oldu, özellikle önerilerle bulmam daha da keyif vericiydi. 🚗✨14 Yorumla
Soran1 yıl@hamza4153 insan yapay zekaya da cevap vermez🤣
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılDoğrudur, insan zeka kullanmalı 😄 Araç sahibi olmak şart değil. Kendi yolunu çiz! ✨🚗
- 1 yıl
Kapak olmuş 🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Arabalar konusunda 490 cevap paylaştı. Belki istememiştir yürümek ona daha iyi geliyordur
22 Yorumla- 1 yıl
O zaman tek başına yürümeye davm etsin Bdbjd
Nasıl bir hayatın içinde olduğuna bağlı avare gibi gezip tozuyorsa aldığını harman vurup savuruyorsa zor eline geçeni kuruşuna kadar yiyip maaş gelmeden bitiyorsa hiçbir şey yapamaz geleceğini düşünüyorsa iyi yatırım birikim yaparak kırk yaşına kadar mutlaka bir araba veya evi olur ama herkes çok şanslı olmayanıda çok yargılamamak lazım çünkü hayatta her şey insanların başına gelebilir
111 Yorumla- 1 yıl
Dostum aylık 30 lira kazanıyorum her zaman istediğin gibi köftenin tavuğumu yerim paramı harcarım en pahalı telefonları kullanırım 4 ayda bir telefon değişirim kuruş birikimim yok 100 bin lira borcum var ve mutluyum bekarım evlenmeye niyetim yok 🤣🤣🤣 yaşıyorum bir şekilde aqqqq
Soran1 yıl4 ayda bir telefon değişen kişilik kenara atsa ne olur atmasa ne🤣
- 1 yıl
Aynen öyle dostum ben bir kızı çok sevmiştim ona hediye telefon almıştım hediyeleri almıştım yani durumum iyi değildi düğün yapacak parayı toplayamadım bir şekilde olmadı yani o da beni maddiyat yüzünden terk etti ben de dedim ki senin a********************* bundan sonra kazandığın parayı kendime harcıyorum kendim mutlu ediyorum
- 1 yıl
İnsanı bazen kötü yapan şey ya kötü demiyeyim de yaşadıkları üzüntüler kırgınlıklar sırtında vurmamı yarı yolda bırakılmamı dersin adı herneyse o yaşanmışlıklar bizi bazen olumlu veya olumsuz etkiliyor her neyse kahvaltı yapacağım sohbet için teşekkür ederim hepinize bro sana tavsiyem ne yaptığını bil yeter ilerde illaki başka kapılar açılacak 🙋♂️
1 yılBenim babam devlet memuruydu. 47 yaşında ev sahibi oldu. Daha önce defalarca kirada oturdu. 55 yaşında araba alabildi. Çok çabaladı oysa. O zamana nasip oldu.😏 Yani demem o ki 40 yaşında herkes çok iyi ekonomik koşullara sahip olamaz. Burası Avrupa ya da Amerika değil burası Ortadoğu, burası Türkiye. Burada yüksek enflasyon var, hayat pahalılığı var. Tüm kazancını dövize de altına da yatırsan yıllık enflasyon kadar bile kazandırmıyor. Nerede kaldı 40 yaşında ev, araba sahibi olmak. Türkiye'de kaç erkek 40 yaşında hem ev hem araba sahibi olmuş. Vardır elbette. Ama hepinize yetecek kadar varlıklı erkek yok bu ülkede. Olsa dükkan sizin ama yok.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılArtık olay farklı hal aldı… sorumluluk almak isteyen yok…mesele kimseye muhtaç olmamak …. öğrenciyken online ürettiğim projeler sayesinde rahatlıkla araba alabilirdim ama hem okduuğum üniversite park sorunu olan bir yerdeydi hem de maksadım Araba değil öğrenciyken bile kimseden destek almamak ki buna burslar devlet bursu bile dahil…. Bunu yaparken Aile ve burs imkanım çok fazla olmasına rağmen bunun doğru olmadığını söyleyen çok oldu arkadaşlarımdan …. tercihen bunu seçmek saçma geliyordu… Hala araba alacağım biye yarısını ailem ödemiyor diye bakıyorlar 😅
20 Yorumla
1 yılDediğin gibi insan bir şeyler başarmış maddi olarak evini arabasını almış olmasını tahmin eder elbette ancak herkes için süreç aynı işlemiyor bu konuda çok katı da olmamak lazım
37 Yorumla
Soran1 yılMesele o çaba😘
- 1 yıl
Kesinlikle o çabayı zaten daha ilk konuşmada bile anlarsın
- 1 yıl
Çabadan kasıt?
Ben araba alabilecek gücüm varken inatla araba almadım mesela - 1 yıl
@Frankenstein16 detayı okursanız konunun sadede araba olmadığını anlarsınız
- 1 yıl
Araba bir örnekti...
Çabadan kasıt ne onu anlamadım. 15 yıldır çalışıyorum evet ama benim de hatırı sayılır bir birikimim yok
Soran1 yıl@Frankenstein16 çaba konusunun neyini anlamadınız bu kadar insan anladı detay çok açık oysa
- 1 yıl
Mesele araba almak için çabalamaksa ben çabalamadım doğru anladıysam
Gizli Üye(36-45)1 yılHayatta sorunları daha az maaşı iyiyse borcu bakması gereken kimse yoksa araba da seviyorsa vardır. Adam belki büyük cc motor seviyor? Ya da gariban işi yok? Varsa bile maaşı az ailesine bakıyor? Hastası var belki. Alım gücü yok? her şey çok pahalı.. Adamın belki brodway ı şahini var? Arabayı arabadan da saymazsınız ki? Sizin egonuz var mercedes bwm audi son model olacak hava atacaksınız ya hani? Doğru dedim dimi?
18 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBence kadının da evi arbası iyi maaşı olmalı. Sonuçta tek maaşla da yaşanmıyor dimi?
Soran1 yılDenklik lazım tabi konu da bu
Cevap sahibi1 yılİki taraf birbirinden ne istiyorsa kendinde de o olmalı
- 1 yıl
Kadının evi ve arabası ve maaşı varsa erkeği napsin? Kadinlardan hem bekerat soracaksiniz sonrada parasına bakacaksiniz sizin de olsun bi zahmet bakirliginizde hak edin.
Cevap sahibi1 yılBen bakirsem tabi ki bakir istiycem. Zaten para ev mal mülk araba sorana benim var çok şükür senin neyin var diyorum? Prenses gibi düğün en pahalı eşyaları istiyor tek göz evi yok? Aşk Sevgi evlilik bu mu? Hani nerde ahlak edep saygı anlayış? Yoksa birlikte yaparız ederiz alırız nerde? Asgari ücret alan adamdan sıfır araba kaliteli araba he birde. Ev dir yattır kattır istiyorsunuz. Bende sorarım senin neyin var? He insan gibi gelmiştir zaten herşeyimi paylaşırım o ayrı. Aç gözlüye verecek ne sevgim ne malım ne mülküm var. Kalbiyle gelene kırmızı halısına kadar feda oksun. Ayrıca ben bakirelikten de bahsetmedim. Ama iki insanda kendini sevdigi. Seveceği insana düğün gününe kadsr saklamalı saklamıyorsa da ona göre seçim yapmalı bu da beni alakadar etmez herkese her görüşe saygı duyarım
- 1 yıl
@Papatyaadası Ben bekaret felan sormuyorum, Bakir de değilim ancak evlenemiyorum o ayrı
Soran1 yıl@Frankenstein16 sebep😅tip mi, maddi mi nedir yani
- 1 yıl
Bilmiyorum, maddi olarak konuşmayı sevmem..
Beni kimse tanımak istemiyor. Adım atıp açıldığım kişiler oldu, sanki " Ahlaksız teklif" yapmışım gibi davrandı.
Ağzı ve davranışları farklı olan birsürü kişi oldu. Ama kimse " AĞZIYLA" " EVET" demedi. Ben de reddedildiğimi düşündüm
1 yılArabayı bedavaya alıyor dimi hiç masrafı yok o orabanın çocuk bakmaktan daha maliyetli arabaya bakmak ve artık bu devirde araba lüks oldu çocuğun gibi bakman lazım arabaya onun içinde iyi bi gelirin lazım yaşla başla olmuyor bu işler o zaman arabası olan birini bul
10 Yorumla
1 yılKatılıyorum. Aileden kalan bir borç, kumar alışkanlığı gibi kötü huyları yoksa yaptığı birikimlerle ev veya araba sahibi olmalı. Aylık 35k-40k alsa, her ay kenara 10k atsa yılda 120k eder. 25 yaşında iş bulmuş olsa 15 yıl çalışmış olur. 120x15=1.8m para yapar. Bu paraya da adanada 2 oda 1 salon ev alabilir. Veyahut 1 oda 1 salon ev alıp ikinci el bir araç alabilir. Enflasyon ve yatırım hariç tabi bu durumda. Altına yatırım yaparak biriktirse çok daha fazla birikim yapabilir
14 Yorumla- 1 yıl
Tabi canım. Aileden kalan borç vb derken hayatın olumsuz beklenmedik yönlerini kastettim. Herkes yazdığım kadar maaş da alamıyor maalesef. Hayırlısı olsun diyelim. Bu dünyayı kazanamadık, ahireti kazanırız inşallah
Mesela benim hiç şahsi bir arabam olmadı.
Olur muydu?
Muhtemelen isteseydim olurdu ama öncekilerim hep daha kaliteli bir yaşam oldu bugüne kadar.
O da zaten göreceli bir kavram.
Göreceli olduğundan da detaylara inmeyeceğim.
Sevgiler..🌸10 Yorumla
1 yılEvet ya arabasız erkek çekilmiyor bi plan yapcaz yapamıyoruz ben mi gidiyim prenses gibi evinden alıyım erkegi yani erkegin kadını evinden alması vs güçlü ve özel hissettiriyo
12 Yorumla
Soran1 yıl❤️
- 1 yıl
konuştu arabası olmayan biri benim arabam var canımistedigim yere kendim gidiyorum mümkünse erkeginde olsun
Bu tamamen başarı kavramından ne beklediğinle alakalı. Belki senin için başarı araba, ev vs almaktır fakat karşı taraf için onlara vereceği para ile dünya turuna çıkmak bir başarıdır. Hayallerine odaklanmak bir başarıdır ya da insanlara-hayvanlara yardımda bulunmak bir başarıdır. Bilemeyiz.
02 Yorumla
Soran1 yılHayat zaten bunların toplamıdır
Arabam vardı çok güzel bir kaza geçirdim ölümden direksiyonu son anda kirarak kurtuldum, bir milyon çöp oldu evet benim aptalliklarim da vardı ama insanin başina her şey gelebilir. Ustelik almak zorunda değil başarmiştir ama hayat bu kimin başına ne gelmiştir bilemezsin
03 Yorumla
Soran1 yılBunlar istisna şeyler yorumları okuyunca görursünüz, çok geçmiş olsun her şey bizim için. Benim demek istediğim çaba
Soran1 yılDetayda bahsetmeye çalıştım demek istediğim buydu çaba
Evet gerekli ama herkesin önceliği araba olmayabiliyor. Trafiği sevmiyor, taksi veya toplu taşıma kullanmayı tercih edebiliyor. Veya araba bana yük, onun yerine başka şeylere yatırım yaparım diyenler olabiliyor. Benim aracım var uzun yıllardır, büyük rahatlık ve ihtiyacı olan her 30+ yaş her erkeğin mutlaka sahip olması gerekiyor bu zamanda, ama istisnaları da var.
01 Yorumla
Soran1 yılO istisnalar ayrı ama genel olarak durum bu
Kanks yorumlara baktimda yok bunlar erkek degil filan yazmissiniz. Sizin istekleriniz bitmediği için erkekler umursamiyor artik bunu anlayin. Arabasi olsa ev istersiniz evi olsa yat istersiniz. Erkekler akillandi bu devirde. Kadini memnun etmeye calismiyor işine gelirse artik.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılGerekmez efendim ne saçma bir düşünce bu hayatın şartı şurtu hesabı yoktur başına bir iş gelir tepetaklak olursun neyse daha bir şey görmemişsin belli umarım da görmezsin
213 Yorumla
Soran1 yılSen öyle san, batiş çıkış hepimiz için var o ayrı konu, birşeyleri başarmış olmak burada konu araç sadece örnek
Cevap sahibi1 yılO zaman örneğin arabası olması diye sorsaydın şart gibi sordun
Soran1 yılHerkes istediği gibi anlar, detayı bu yüzden verdim
Cevap sahibi1 yılDetay okumadım iyi günler
Soran1 yılBu da senin eksiğin by
Cevap sahibi1 yılHer şeyin fazlası sensin çünkü by
Soran1 yılBu yüzden benim gibi fazlaya eksik biri olamıyor işte🤣
Cevap sahibi1 yılBence sende eksik var da farkında değilsin okey 😂
Soran1 yılAhaha 🤣 istediğini düşünmeye devam edebilirsin 😉
Cevap sahibi1 yılSeni mi düşünücem ahahahah 😂😂
Soran1 yılDüşüncesinde olduklarım yeter😉😘
Cevap sahibi1 yılOkey kibir fışkırtan 😂😂
Soran1 yıl😅🤣😅🤣
Arabalar konusunda 877 cevap paylaştı. Buna fazla gerek Yok ki
Bazı insanlar arabaları sevmiyor ve arabasıda olmuyor bu sebeple
Yani bazi insanlar araba sahibi olmayı gereksiz görüyor
Yani bu aileden cevreden görülen alışkanlıklar çerçevesinde şekilleniyor
40 yaşına gelen bir kadın ya da erkeğin kişiliği karakteri oturmalı
Eli ekmek tutmalı
Sorumluluklarını bilmeli hayata bi karşı duruşu olmalı
00 Yorumla- Arabalar konusunda 677 cevap paylaştı.
1 yılHayat herkese eşit davranmaz. 40 yaşında holding sahibi olan da var, karnını doyuracak ekmek parası kazanamayan da.
Ben şiödiye kadar 23 ülkeye gittim, askerlik hizmeti hariç yaşadığı şehirden hiç çıkmamış milyonlarca insan var.
Tanrınınherkesi mutlu etmek, herkesi zengin etmek gibi bir gayesi yok.00 Yorumla Sizin gibi düşünceli kadınlardan nefret ediyorum. Siz o kişi ile birlikteliğini '' arkası sağlam'' düşüncesi ile yapacaksınız hiç yapmayın. Hayat Herkese adil değil. Bazıları okul bitirir işi bulur düzeni olur herşeyini kurar bazılar 40ından sonra herşeyini alır. her şey nasip meselesi. Belkide sizin sayenizde bir yol açılacak daha iyi bir kariyeri olacak sizin desteğinizle beraber yükseleceksiniz. cebinizdekilere değil kalbinize bakın eğer kalbiniz istiyorsa karşılıklı gerisi fasa fiso.
00 Yorumla
1 yılE doğru ama hayat yani her kes ayni şartlarla gelmedi bu dünyaya. Belki bir şeyleri başarmişdirda kaybetmişdir sonradan. Olamazmi? yox hiç bir şeyi olmadiysa ne bileyim hayatmi hiç gülmedi adama. Öyle insanlar gördüm 18yaşinda bile her şeyi olan, öyleleride varki 30 yaşlarinda bile ailesine muhtaç olan.
00 Yorumla
1 yılTabii 1990 öncesinde doğmuş ve 2003 / 2014'e kadar çalışmış bir adamın kesinlikle iyi bir birikimi ve yaşantısı olmalı. 2014'den sonra zaten dolar kuru patlak verdi, enflasyon vs. 2022 yılından itibaren saymaya başlarsak da ortalama bir arabası olabilir, şimdi ki zamana gelirsek bi tofaşı varsa arabası var sayarım :D.
Kaldı ki bunlar iyi günler, paranın olmasının bir şey değiştirmeyeceği günler gelecek.
00 Yorumla
1 yılÖyle bir şart yok parası vardır durumu iyidir araba kullanmak araç sahibi olmak tercih etmiyordur. Bu ülkede bir insanın araç sahibi olmasıda pek mümkün değil bu imkanlarla olsa bile kullanamaz çoğu kapının önünde tarihi eser gibi sergiliyor çünkü benzin alacak parası yok cici cici diye seviyor😃 çok zengin değil ise araba almak ahmaklık başka bir şey değil
00 YorumlaHayalleri olmazsi lazim ve gercekleştirmiş olmali kesinkle... bu kimi icin ev ve araba ola bilir, kimi icin tatil vs ola bilir öncelikler önemli... olmayan bi insan yasamayi değilde bu dünyada var olmayi tercih ediyordur... belki fark etmiyordur
00 Yorumla
1 yılArtık erkeklerde sigarayı bırakan çok fazla ama kat be kat hızla kızlarda içen artıyor. Arabada da durum aynı. Komşunun kızı bana evlenme deme, araba deyin dedi. Ne yaptı etti aldırdı arabayı. Arrık kızlar asi, inatçı, erkeksi. Bir de hiperenflasyon var. Kirada durup durmama ve büyük şehirde durup durmama vs şeyler de eklenince artık zaten zor olan şeyler, imkansız ötesi hale gelebiliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılArabadan ne kastettiğine bağlı. 40 yaşına kadar olmuş ama sonradan batmışta olabilir. Ben 20 Yaşımdayım kafama takıyorum evim arabam yok diye milletin 40 yaşında rahatlığına bak.
13 Yorumla
Soran1 yılİşte bu keşke anlayabilene
Cevap sahibi1 yılben şimdiden doğmamış çocuğumun altına alacağım arabayı düşünüyorum mk millet hepten salmış gerçekten fakir hep fakir kalmalı dedikleri bu demekki.
Cevap sahibi1 yıl@mahirfhcfh Ne evlenmesi birader ben evleneceğim mi dedim :D Ayrıca dediğin doğru bu devirde kimseyle yatmamış kız bulmak zor ama imkansız değil yaşadığın ortama bağlı birazda.
Bu ülkede neden maddi kavramlar dile getirilince erkekler ön planda. Kadınlar çalışma hayatına katıldıgına göre onlar neden dile getirilmez... Ücretli çalışan biri için araba olabilir ev de olabilir ama daha otesi biraz zor, yaşam tarzı bunda etkili tabi yemez içmez birileri ise tabi daha fazlasıda olur..
Ülkede iş ahlakı olmadığı için, birileri 10 ev 10 arabada alabilir birileri dürüst diye sadece yaşam mücadelesi verir.00 Yorumla
1 yılTemel olması gereken tüm varlıklar var. Bu hayata ortak olacak bir kadında ne vaadediyor.
12 Yorumla
Soran1 yılher şey karşılıklı
- 1 yıl
Mantıklı bir kadına hayır denmez tabi iki taraf içinde medeni şartlar müsaitse
1 yılSoru saçma başkası seni ilgilendirmez sen kendine bakacaksın 40 yaşında senin neyin var sen ne yaptın ne aldın bu yaşa kadar. Ben 32 senedir arabam yok motorum var her insan araba sevmez. ya da bazı insanlarda panik atak var korku var hastalık var araba süremiyor. Kısacası demem oki erkeğin veya kadının arabasının olması olmaması kimseyi ilgilendirmez biz kendimize bakacağız benim arabam olsa sana yararı veya zararı var mı yok o yüzden biz kendimizden sorumluyuz
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEvet olmak zorunda, benim çok istememe rağmen olmadı olmuyor ve olmayacak, ehliyet bile yok kendimi çok eksik hissediyorum
115 Yorumla
Soran1 yılNeden olmayacak, ehliyet hala niye yok
Cevap sahibi1 yılBu saatten sonra kafam almıyor ve gözüm kesmiyor ehliyet sınavına girmeyi
Cevap sahibi1 yılAraba kullanmayı bilmeyen erkek bana göre biraz kaffadan sakkattír
Soran1 yılZamanında yapsaydin neden bekledin, ayrıca bu sadece bahane, zaten araç kullanıyor musun?
Soran1 yılYani derdin aracı kullanmak değil, sadece sorulara çalışmak, sınav mı, dert bu mu?
Cevap sahibi1 yılYok hiç kullanmadım, aslında ÖTV muafiyeti ile alma imkanı var ama dediğim gibi ehliyet olmadığı için alamam ve hiç uğraşmak istemiyorum ehliyet almakla
Soran1 yılAnlaşılan engellisin, madem hiç kullanmadın o zaman neden araç kullanmayı bilmeyen kafadan sakattır dedin, sende bilmiyorsun?
Cevap sahibi1 yılAncak stres altında olmadan açık alanda trafik olmayan bir yerde bir süre pratik yaparak ehliyet kursuna giderim araba kullanmayı bilimden gitmem, bu saatten sonra kimseye maskara olamam
Cevap sahibi1 yılYoo diilim gayet sağlıklıyim
Cevap sahibi1 yılParasuz adam gereksüz adamdır derler ya aynı şekilde arabası olmayan adam gereksüz adamdır öyle diyelim, ve dediğim gibi eksikliktir bu bir erkek için, araba kullanmayı bilen erkek daha Zeki oluyor yol bilen iz bilen adam bir başka oluyor
Soran1 yılÖTV muafiyeti dediğin için engelli misin diye düşündüm, öyle yapabilirsin ama sonuçta almalısın iyi olur
Soran1 yılİşte bu konu, yol iz bilen, herşeyi halleden kafası yerinde çalışır işe yarayan adam olmak konu, yoksa araba alınır satılır her şey bizim için
Cevap sahibi1 yılBakalım kısmet, bayiler sürekli yok çekiyordu pandemiden bu yana bu yüzden de soğudum aslında uzun zamandır takip etmiyordum bugün fiyatlara baktım, dolar nerdeyse bir yıldır yerinde sayıyor ama buna rağmen başta vw olmak üzere tüm markalar en az 90 100 bin zam koyuyorlar her ay, irite edici bir durum
Soran1 yılÖnce ehliyet hallet de onu düşünürsün
Cevap sahibi1 yılDediğim gibi önce pratik yapmak gerekir, yanına direksiyon sınavında daha 20 yaşındaki kızı direksiyon öğretmeni diye veriyorlar, krizmayı çizdirmek olmaz
1 yılBaşaramamış da olabilir. Hayatta bazen şanssızlıklar olabiliyor. Araba almak başarı kriteri de değil. Para kazanmak da öyle. İlk arabamı 30 yaşında aldım ama bunları önemsiz görüyorum.
10 Yorumla2 ev 1 araba 1 yazlık bankada hatırı sayılır para önümüzdeki yaz da 14-15 civarı bir tekne gelecek elim açıktır yedirmeyi içirmeyi severim çevrem beni sever ama gel gör ki yine yalnızım nasıl olcak biri bana bunu anlatsın 😏
115 Yorumla- 1 yıl
Yalnızlık iyidir sus isyan etme
Soran1 yılO zaman tipin mi yok acaba
Soran1 yılİşte bunlar eksi demekki 🤣
- 1 yıl
Bu zamanda eksik maaşı bnce iyi senc değil mi
- 1 yıl
Eksik kalması yazmistm ya 🤦🏻♀️
- 1 yıl
İnsanlar güven vermiyor ondan yalnızlık iyi demek istedm
Soran1 yılÖnce sen kendine bak🤣
- 1 yıl
Soran1 yıl@1böğürtlenmasalı önce o göbeği eritsin uzun saçı kessin tipi düzeltsin kadın zaten gelir bulur
Gizli Üye(25-29)1 yılArabayı bırak 40 yaşında olan erkeğin evi ve arabasının olması şart
23 Yorumla
Soran1 yılBir araba dedik diye kudurdu bunlar ev de desem düşünemiyorum 🤣
Cevap sahibi1 yılBunlar erkek değil ki 🤣🤣
- 1 yıl
sen ne kadar maaş alıyon
Gizli Üye(30-35)1 yılBöyle şeylere değil duygusal olarak seni yalnız bırakmayıp anlayabilecek mi bu hayatta ona bakın derim, çok pahalı hediyelere boğulmasına rağmen anlaşılmadığı dinlenmediği umursanmadığı için duygusal olarak mutlu olamayan depresyonda olan bir kadın tanıyorum.
00 Yorumla
1 yılAma 40 yaşına gelmiş bir kadının arabası olmasına gerek yok dimi, çünkü kadınların hayatta ki tek başarısı arabası olan erkekle evlenmek 🤦♂️🤦♂️🤦♂️ çok sığ düşüncelere sahipsiniz, sizle evlenenler niye evleniyor aklım almıyor.
010 Yorumla
Soran1 yılAhaha herkes dengini ister benim bunların hepsi var ama karşıma hep böylesi çıkıyor umarım anlatabildim. Mesele çaba olmasa da oldurabilmek 😉
- 1 yıl
Denklik araba mı yani ahahhahaha evleneceğin adamın kültür seviyesine bakmak yerine araba seviyesine bakmaya devam et, karşına umarım senin gibi hayatı para sanan biri çıkar ve paranız sonsuza kadar bitmez çünkü biterse o evlilikte biter gibi.
Soran1 yıl@snaçkır0 canım ben bir şey sildigim yok😘
- 1 yıl
Ben sildim zaten sen değil, kadın zorunlu değil deyince öyle olmuyor ortada bir sebebin yok laf atıyorsun. O zaman ben de sallayim totomdan bir şeyler "kadınlar evlenmeden önce ev sahibi, araba sahibi, uçak sahibi, jet sahibi olmak zorundadır" deyim ve öyle olsun ajfndnnd.
- 1 yıl
Ahahhaha zoruma niye gitsin ki. Kendi paramla her türlü o arabayı alacam asıl senin zoruna gitmesi lazım, erkek olmazsa bir hiçim diyorsun resmen ve bunu normal karşılıyorsun, neyse abim büyüyünce anlarsın devam et sen başka da yazmama gerek yok bul bir enayi yoksa bir cacık olmaz senden.
1 yılNiye herkesin illa ki maddesel bir şeyi olması gerekiyormuş algısı var ki..
Benim imkanım olmasına rağmen ne ev ne araba almıyorum, çünkü yarına çıkacağım belli değil. Elimdekini keyfime göre harcıyorum..03 Yorumla
Soran1 yılYarına çıktın artık yaşın ilerledi o zaman ne olacak bunu da hesap etmen gerekir😉
- 1 yıl
Cebimde hala param olur, o yüzden tüm araba ve evlere de erişim sağlarım keyfime göre..
Soran1 yılO zaman sorun yok
Hayır, değildir. Ben de 42 yaşındayım, ama arabam yok. 38 yaşında bir evlilik yoluna girdim. Bunun için elimden geleni yaptım, arabamı sattım ama nişan atmak zorunda kaldım ve halen arabam yok. E şimdi bu bir ayıp mı?
06 Yorumla
Soran1 yılAnlama kıtlığı olana bir şey anlatmak zor sorunun amacı araba değil
Soran1 yılYa benim arabam var konu bu değil erkeğin olması yeterlilik
Gizli Üye(36-45)1 yılEger araba yoksa evi olmalı eger o da yoksa o adam evlenmesin çünkü hiç birikimi yoktur ya da çalışmıyordur..
12 Yorumla
Soran1 yılBundan bahsediyorum ama anlama kıtlığı üst seviye🤣
Cevap sahibi1 yılTecrübe önemli canım
Gizli Üye(36-45)1 yılBabam 85 taşında, bayağı zengindir arabası hiç olmadı
112 Yorumla
Soran1 yılO onun beceriksizliği o ayrı konu
Cevap sahibi1 yılYooo adam sevmiyor şoförlüğü
Cevap sahibi1 yılBende 2 araç var ama o benden zengin🤣🤣
Soran1 yılSonuçta sende babadan zenginsin demektir, dediğim gibi o onun tercihi o ayrı
Cevap sahibi1 yılHayır ben babamdan 5 kuruş almadım
Cevap sahibi1 yılEmlak vergilerini yatırıyorum geçende vermek istedi kabul etmedim
Soran1 yılO da senin tercihin
Cevap sahibi1 yılYani herkes araba almaz... bu da bazı insanların tercihidir
Soran1 yılO senin babanın zamanındaydi, araç artık herkeste var ve bu bir ihtiyaç lüks değil, kullanamıyorum diye almamak başka şey
Cevap sahibi1 yılKime anlatıyoruz ki, yaw he he
Soran1 yıl@yedirenk7 🤣
Gizli Üye(30-35)1 yılYani sırf bu yüzden 20 li yaşlarda gelecek kaygısına girip bir taraflarımız tutuşuyor bir şey sahip olmamız gerekmez tabii ki ama bunun için uğraşılması gerekirdi yani
20 YorumlaAraba Lüks ülkemizde Onun yerine belki adamın Yatırımı vardır? bu yatırım ile dükkan alır kiraya verir Sabit gelir Elde eder veya bunu ilerletirse Hiç çalışmadan ayda 100 bin tl bile Gelir kaynağı elde edebilir Her şey araba mı?
00 Yorumla
1 yılMaddi şeyler niye erkeğin görevi gibi görülüyor hep 😂 Kadınlar olarak erkekleri para torbası olarak görmek yerine kendiniz ''bir şeyleri başarmayı'' neden denemiyorsunuz?
02 Yorumla
Soran1 yılBaşarmısızdır belki 😉
- 1 yıl
Umarım her kadın başarılı olur ama erkeğe bağımlı olma modundan çıkmaları lazım
Kesinlikle gerekiyor, kadın da olsa erkek de, ki günümüzde erkekler erkek gibi davranmadığı için bu soru yüzünden kötü tepki alacaksın. Ama ben sana söyleyeyim erkekler kadına kolaylık sağlamalıdır ki kadını iyi ve güvende hissettirebilsin ve bu senin ilişkin olacağı için de sen arabası olan birini istiyorsan öyle birini bulmalısın ki mutlu olasın. Herşeyi kadından bekliyor prensesler
01 Yorumla
Soran1 yılZaten yorumlar fora🤣 sorunun amacını anlayan tek tük kişi var gerisi trip
1 yılBebeğim sen Bu yaşına kadar ne başardın Peki boş ver başkasını önce senden başlayalım Sen ne başardın Bu yaşına kadar bize bunu söyle ona göre soruna cevap verelim
01 Yorumla
Soran1 yılOlması gereken herşeyi hakkı bulut
1 yılGerekmez mi derken neye gore gerekir.
Herkesin ilgi alanı farklı bazi erkeklerin kırmızı çizgisi arabayken bazılarının motor ya da başka bişey olabilir bunu tek bişeye bağlamak saçma30 YorumlaBu sana göre bir başarı mı? :D Araba bir yerden bir yere hızlı gitmek için bir ihtiyaçtır.
10 Yorumla
1 yılHayat koşullarını bilemeyiz onun için kesin yargı iyi değil
10 Yorumla
1 yılKişinin 40 yaşındaki arabaya indirgemek anlamsız bir yaklaşım.
11 Yorumla- 1 yıl
Yaşını*
1 yılTamamen yaşadığı hayata ve hayat şartlarına göre değişebiliyor
10 Yorumla
1 yılBaşarmış olmak şart. Araba şart değil tatbiki. Zira bir çok sebebi olabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılGerekir yok gerekmez diyenlere bakma. Onlar bakire olarak bekliyorlarsa kadınları bı zahmet onlarda bunlari yapsın
20 Yorumla
1 yılSana göre başarı olan şey bir başkasına da olmak zorunda değil. O kendisi araba istemiyor olabilir.
24 Yorumla- 1 yıl
Böylesi düşüneni de varmış 👏
Soran1 yılBu kadar basit düşünceli olman normal daha çok küçüksün keşke asıl konuyu anlamış olsaydın
- 1 yıl
Neymiş asıl konu sayın büyük kişisi. d
- 1 yıl
Durumu çok iyi olup da araba almak yerine mesela karavan alıp Dünya turuna çıkan da var Bu sadece tercih meselesi veya herhangi bir insan araba sevmek zorunda değil ihtiyaç olarak görmek zorunda da değil. Bunlar sadece senin kendi sınırlamaların ve sırf birisi senin fikirlerine katılmıyor diye ona yaşı üzerinden laf atmaya çalışmakta tam olarak senin yaptığın bir küçüklük oluyor ;)
İş vs eğitim kriter olabilir de araba çok saçma şahin de bi araba Ferrari de senin derdin çok paraysa mevzu arabaymis gibi soru acmamalısın parası olan alır yaşla alakası yok
00 Yorumla
1 yılValla artık yedekte de arabanın olması gerekiyor. Araba sanayide kaldığında bittin, ne işini yaparsın ne hastanı bir yere goturebilirsin
04 Yorumla- 1 yıl
😄😄
Soran1 yılKasko işi çözer araç gönderir
- 1 yıl
Bilemiyorum. Kendi aracın gibi olur mu bilemem
Soran1 yılGeçici süre için işini çözsün yeter, araç serviste iken başka çare yok
Gizli Üye(30-35)1 yılNormal şartlar altında evet, ama bir engel olduysa suçu yoktur. Adamlık parayla ölçülmez her zaman, zenginlik de kötü bir şey değildir...
10 Yorumla
1 yılArabası olan başarılı mı demek? 40 yaşında olmakla arabanın ne alakası var? Herkes alamayabilir bu ekonomide çok zor durumlar ortada.
10 Yorumla
1 yılEvi var mı bu yaşa kadar ancak evi almış olabilir.
12 Yorumla
Soran1 yılArabaya bir ton laf ettiler birde ev deseydim burası uçardi🤣
- 1 yıl
Yani bu yaşa kadar arabası olmasa da mutluka birikimi olmalı.
Babanda 40 yaşından önce arabası olduysa böyle şey istemen normal. Ama kimse araba sürmek , ve sahibi olmak zorunda değil. Yine bir kız çocuğu boş yapıyor..
00 Yorumlaİmkanlar ve şartlar uygun değilse 50’de bile olmaz ama ben imkan varsa 20 de bile arana sahibi olunur
00 YorumlaKisiye göre degisir bu ülke şartları içinse olmayada bilir. Ama Norveç isveç te yaşıyorsa kesin vardır zaten
00 Yorumla- Arabalar konusunda 338 cevap paylaştı.
1 yılYa bu maddi durumla alakalı bir şey durumu müsaitse 20 yaşındada olur durumu yoksa 50 yaşındada olmaz
00 Yorumla
1 yılİhtiyaç tabiki ama aynı zamanda da tercih meselesi, böyle bir zorunluluk yok yani belki de tercih etmemiştir.
00 Yorumla- Devamını Gör (101)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer