Trafik kazası gecirmekten çok korkuyorumbu korkum nasil gider?

Aslında daha önce yaşamadım ama universite yıllarında iken taksiye bindim taksi yol boş diye birden gaza basti ve kanım çekildi korktum sonra aynı korkuyu bindiğim araçlarda hissetmeye başladım otobus dolmuş her arac biraz hizlansa korkuyordum aslında hızlı değiller ama korkunun aynısını yaşıyordum otobüs ne kadar hızlı olabilir sonra farkettim ki kendim arac sürerken bir sıkıntı yok kontrol bn dd olduğu için fakat şimdi de arkamdan özelikle solumdan arac geldigimde sinek gibi hızlı çarpacak diye çok korkuyorum neden böyleyim Allah rızası için yardım edin trafik kazası yaşarım arac bana çarpar diye aşırı korkuyorum izlediği, haberlerin de etkisi var ama asıl soru nasıl kurtulurum

Trafik kazası gecirmekten çok korkuyorumbu korkum nasil gider?
Cevapla