merhaba arkadaşlar,
ben yurtdışında kalıyorum ve bu sene tek başıma türkiyeye gelecem yani ailemden kimse yanımda olmayacak.
ve ben uzun bir otobüs yolculuğu yapacam, içimde çok kötü hisler var, ben kazalardan falan ck korkuyorum, türkiyeye geleceğim için çok seviniyorum ama o kadarda korkuyorum. lütfen beni tesellli edecek birşeyler yazın yoksa kafayı yiyecem
ben yurtdışında kalıyorum ve bu sene tek başıma türkiyeye gelecem yani ailemden kimse yanımda olmayacak.
ve ben uzun bir otobüs yolculuğu yapacam, içimde çok kötü hisler var, ben kazalardan falan ck korkuyorum, türkiyeye geleceğim için çok seviniyorum ama o kadarda korkuyorum. lütfen beni tesellli edecek birşeyler yazın yoksa kafayı yiyecem
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar