Malatya'daymış bu :D Kıyamam ya çok masum.. Kesin bu yazıyı görüp korna çalan ök*zler vardırr

Malatya'daymış bu :D Kıyamam ya çok masum.. Kesin bu yazıyı görüp korna çalan ök*zler vardırr

aslında kornaya basılması kişinin daha çabuk trafiğe alışmasını sağlar
kornaya da basacaklar yanından vızzz diye de geçecekler
bunlar olursa kişi trafiğe alışır
aslında bu ilk önce trafiği az olan yerlerde yapılması gerekir
yanından iki araba geçmesi lazım ki insan trafiğin durumuna alışsın
korkutmak için demiyorum ama alışmak için bu yapılması lazım
ve kişi alışma sürecindeyken trafiği seyrek olan yerlerde araba sürmesi lazım
Kornaya neredeyse hiç basmayan biri olarak böyle canım bir şey görürsem direkt abanırım kornaya
Öğrenene kadar trafiğe çıkmasın, baskı altında bocalayan insan zaten direksiyonun başında oturmamalı.
Cevap
57Cevap
Yine eşek insanlar kornaya basar gadası
Çok sevimli yazmış sdfsdfsd
Ben normalde kornaya çok basarim yaşadığım şehirde araba kullanmayı bilen yok geçen çevre yolunda Passat siyah b8 yol bos soldan 100 ile gidiyor 1 dk boyunda korna selektör falan sıkıştırdim öyle geçti saga böyle insanlara basılır ama bu kadına insanlık namına basmam ama anı fren yaparsa bı inceden soverim
Yani erkekler neden sol şeritten gider ki bir an da kırmızı ışığa yakalanıp pat diye durman gerekebilir o yüksek hıza çıkıp nasil bir an da durabiliyorsunuz benim abi devreye giriyor direk arac kayıyor sert frene basarsam 🙄
Abs devreye giriyor
@Kirginimcokk0 bende ABS yok 90 model arabam ama frenleri kötü değil ben 130 ile giderken ışıklara çok az kalınca ışıklara çok yaklaşınca frene basıyorum biraz duruyor yüksek hızlarda da ama yağmurlu havada veya zemin ıslak ise tovbeliyim yağmurlu havada ABS nin önemini anlıyorsun ben 70 ile duramadim kırmızı yandı şehir içi lastikler kitlendi kaza öndekine girmiştim kuru yolda duruyor da yağmurlu havada güvenmiyorum artık - ben 140 ile giderken 100-200 metre ilerde kırmızı ışık yandığını görürsem ayağımi 1 saniye sürecek şekilde yarısına kadar basıp çekiyorum arada biraz daha basıyorum ama yavaş sakınce dıııt dıııt dıııt bunun gibi , ama çok hızlı gelirsem ve önum aniden tikanirsa aradan biryerde geçerim ve vitesi vitesi 1 vites geri çekerim debriyajdan ayağımı çektiğim gibi kontrollü frenlerim senin araba neydi ABS de kaynaması lazım
Yanlış yapmış etraf hayvan dolu. Daha çok sıkıştırırlar ki yorumlardan da anladık hayan çokluğunu.
Böyle yazması pek iyi değil daha çok üstüne giderler trafikte. Bilerek korkutmak veya panik yapması için tahrik edenler olabilir.
Araç enteresan. Doblo. İşini zorlaştırıyor doğal olarak. Sanırım mecbur kalmış kullanmaya. Eşinden kaynaklı olabilir. ehliyette yeni. Malatyada da nasıl bir trafik olabilir ki.
Niye erkeklere laf atıyorsun belki korna basan kadın vardır
korna basan ök*zler dedim.. erkekler demedim.
erkekleri kastettiğini biliyoruz feministlik yapma burada
Kişi kendinden bilir. Öküz denince üstüne alınıyorsun kendini tanıdığın içindir.
Öküz olmadığımı iyi biliyorum 😌 çünkü herkesin bindiği trene bakmıyorum 😉
Duyarlılık gösterecek insan neredeyse yok denecek kadar az maalesef.
Yiaa çok tatlı amaa 🥰 ulan bu erkekler harbi öküz ya, şöyle tatlış insanları nasıl da rahatsız ediyolar
acemiyse gitsin köyde duba falan iyice kontrolu kapsin. niye milleti tehlikeye atiyor. bu islerin affi mi oluyor boyle yazinca.
@everkeğii yav ne yavas gitmesi bu kadin otobana cikip yavas mi gidecek mesela. yavas arac surmek araba kullanmak degil. bilmeyen cikmasin trafige bu kadar basit. ozguvensiz insan 40 yil gecse yine ayni hatayi yapar.
@everkeğii sende trafige falan cikma. avrupada mi yasiyorsun avrupa mi burasi. daha bu sabah yolun ortasina yaya atliyor gecit falan yok birisi kibarlik vercem diye duruyor gorusu kapatiyor yandan gelen arac bi koyuyor bunlara sanslilar kurtuldular. kibarlik edecem diye insanlarin hayatini tehlikeye sokarsaniz. bu kadar basit bu konu.
@everkeğii okududgunu anla bi yaya gecidi yok dedik. sirf kibarlik icin yaya gecidi olmayan yerde yaya icin yol veriyor sahis.
Baştaki "Bayanım" demeseydi keşke cinsiyetini belirtmesine gerek yoktu ama evet çok tatlı.. umarım iyilere denk gelir
Bayansa ben o kornaya extradan köklerim. Bayansa otursun evinde.
ayıp oluyor.
Acemiyken dikiz aynasının görüş açısını kocaman kartonla kapatması muazzam bir fikir.
Bunun yerine kornaya basmayın arabada bebek var yazsa daha faydalı olurdu.
keşke acemi bir hanımefendiye doblo verilmeseymiş :D
Güzel düşünce ama sevdim
Böyle yazdığı için daha çok korna basarlar bizimkiler
Doğru söylemiş, korkacak birşeyi yok. Millette ona göre davranıcak
En azından çevredeki odunlara güzel bir ders vermiş. Nazikçe…
Kavşaktan dönerken izin isteyen dönemlerimi hatırlattı 😂
Yeterli ve tatmin edici bir açıklama yapmış. Yapılması gereken artık biraz anlayışlı olmak.
artık daha çok basıcam puhahahah :D bazısı hak ediyor yalnız tam üstüme kırıyor korkunç bişi
Ahaha çok tatlı ya sırf espiri olsun diye eğlenelim mantığıyla kornaya basan aptl insanlarimiz olacaktir
Kadınlar daha iyi şoför diyen feministler nerede?:d
Xjjdjsjsjs abi çok iyi ya başka ülkede yaşayamam not. Benim memleket bura djskks
Güzel yazmış abla, molozlar mal gibi korna calmasinlar canım
Samimi olmuş ama. daha çok taciz yer bu durumda..
Bunu yazınca daha çok kornaya basan bile olur
He çok tatlı
İnşallah böyle bi acemi ananı babanı ya da kardeşini ezerek öldürür de tadı damağında kalır
Acemiyim lütfen arkadan kornoya basıp durmayn sıkıştırmayn demek istemiş nazikçe inşallah trafikteki hanzo ve dağdan inenler anlar bunu
Acemi olmasa dikiz aynasinin acısını kapatacak kocaman kagidi arka cama yapistirmazdi zaten😂
Malatya da hemşehrilerimi bilirim tabi ki de öyle öküzler oldukça fazla 😊
memlket okuz or.. pu cocugu dolu. ki boyle bisey yapmaya gerek duymus
Benim bile delirircesine kornaya basasım geldi. Hatta karonaya kafa atasım geldi 😅😁
Gayet iyi yapmış hemşehrim ama bazıları gıcıklığına da olsa yapar
Çok iyi niyetli ama şöyle bir detay var. Kadınlar hiçbir zaman tam manasıyla araç kullanmayı öğrenemiyor ve heyecanını yenemiyor.
Sen erkek çocuklari küçük yaşta arabaya ottutur kiz çocuklarina izin verme sonra kiz kariyer yapinca zar zor kendi imkanlariyla arabaya kullanmaya öğrensin... adalet?
@simgee_yuuna kızların yapıları heyecanlı. Telaş çok sizde doğarken direksiyona otursanız yine aynı.
Ben özgüvenliyim
@simgee_yuuna özgüvenli ve telaşlı olunca kaza kaçınılmaz oluyor 🤣
Telaşlı değilim sadece özgüvenliyim
Tesla alacağim içinde panik hiç yapnam
@simgee_yuuna tesla alınca ne oluyor ki
Teslanin kaza yapma gibi bir durum söz konusu değil
@simgee_yuuna bir bayan kullandıktan sonra nasıl perte çıkıyor gör 🤣
Kadinlari kiskanmasan diyorum
@simgee_yuuna kadınları değil ama seni kıskandım. Ne ara BİLGE oldun kız ASSJDDS
S*kiniz var diye kendinizi birsey sanmayin
@simgee_yuuna la ne dedim seviyeye * . k hemen yerlere indin
Dalga geçiyorsun sandim
@simgee_yuuna ciddi yazdım 😑
Bilmiyordum
@simgee_yuuna özür gelir mi
Özür dilerim
@simgee_yuuna burdan değil d. m den SSDFSJ
@simgee_yuuna yanılmışım tanıdığım en iyi şoförsün :)))
Bende ehliyeti ilk aldığım 3 ay böyleydim ama onlar öyle yaptıkça öğreniliyor bu arada 😂
Yalnız bayan değil kadıın
Evet kadın çok güzel yazmış 🙂
Araba surmeye başlayınca ben 😅
Tam benim yapacağım hareket
zekice bir yazı takdir ettim.
Atak panik var ondan yazmıştır
Keşke bana denk gelse😈
Hiç öğrenemeyeceği için o yazı hep orada kalmalı
Kornaya basmalarında ki amaç gereksiz kornalar hariç hatanı hatırlatarak öğrenmeni sağlamana yardımcı olmaktır, öğrenmeye niyeti yok gibi geldi
değil, oyuncak mı bu mk, neyini idare edeceğiz
Yinede rahatsızlık verecek çok kişi olacaktır 😔
Kornaya kadınlar basmıyor mu
İnadına korna çalanlar olur :D
Çok mantıklı bu arada😀
En azından haber veriyor 😂
Yenge dürüstmüş helal bz
hem komik buldum hemde üzüldüm.. çok tatlıymış 🌸
Acemi ama kullandığı araç 😂😂
Eğlenceli değil mi ama ksnnsns
Ehehe Malatyalılar kendini belli ediyor.
Ne diyon kardeşim
İnsan görse kıyamaz buna 😅😅
geçtikten sonra bir dörtlüye basarım çok masumca
En güzelini yazmış daha ne yapsın
Gayet mantıklı bir davranış
Çok tatlış gerçekten. ❤️😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?