Yokda giderken arkadan ya da yandan bakıp kesin kadın kullanıyordur bu arabayı diyor musunuz 😀. İstisnalar tabiki var ancak %90 ı kendini her hareketiyle belli ediyor?
soruyu kadınlara kapatmadım savunmalarını merak ediyorum. Var mı çok iyiyim diyen
Yokda giderken arkadan ya da yandan bakıp kesin kadın kullanıyordur bu arabayı diyor musunuz 😀. İstisnalar tabiki var ancak %90 ı kendini her hareketiyle belli ediyor?
soruyu kadınlara kapatmadım savunmalarını merak ediyorum. Var mı çok iyiyim diyen
Bu arabayı kesin erkek kullanıyor dediğim oluyor mesela burnunu sokmalar tali yoldan çıktığı halde yola dan diye atlama sinyal vermeden önüne kırma ya da tam dibinden kırınca sinyal verme ya da tabela olduğu yerde şerit cizgisinin üzerinden gitme iki yolu da kapama ya da alt geçit var tam alta geçide inecek gibi yapıp seni yavaslatip üst geçitte girme ohoo daha çok var sen sinyal verip geçmek istediğinde de de iyice hızlanması ve yer vermemesi
Cevap
6Cevap
Evet oluyor %90 doğru tahmin ediyorum
Miskin miskin giden olunca oluyor gadası
Yüzde doksan tutturuyorum.. Yüzde on da yaşlı emekli bir amcam çıkıyor.
Hahah bak o da soğru 😅
Doğru
Bir mini cooper veya pembe araba görünce insan içleniyor. Atıyorum yola kedi veya köpek çıktığında gereksiz tepki vermesi sürücünün ya kadın sürücü ya da sürücü adayı silüet aklımızda doğurduna hem fikiriz.
Evet önümde mal mal giden biri varsa sol şerit bomboş hızlanmıyorsa sağa da geçmiyorsa yüzde 99 kadın çıkıyor
yanıldığım olmadı henüz
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?