AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Ben de motor kullanınca çok laf ediliyor 🤒orta doğu kafasından kurtulamıyoruz
Gerekcesini dinlemek lazim. Cinsiyetcilik varsa ortada bence ayrilik sebebi
Hahahahahahahahaha o lavuk hangi devirde yaşıyor ya
Ayrıl tatlım hiç düşünme, seninki mağaradan yeni çıkmış belli
Hahahaajhash ayrıl bee ne erkekler var şu hanzolarla uğraşmayın
Muhafazakarlıkla kadının araba sürmesinin ne alakası var o sevgilinin saçmalaması.
Arabistan'da bile yanında erkek olunca kullanıyorlar. 😃😃
Hatalı yaklaşım bi defa dini olarak bakınca kadına öğretmek lazım asil
Saçma konuşmuş ama bence ayrılık sebebi değil sen istediğini yap karışamaz
Bunun muhafazakarlıkla alakası yok. Ataerkil ve dar kafaali biri olabilir
ayrilik sebebi simdi araba kullanmana karistiysa ilerisini senin hayal gucune birakiyorum
Merhabab bence ayrilmalisin cok bos konusmuss demekki yovaz cahil sıg kafali birisi kesinlikle ayrilmalisin bu simd boyle dusunuyoesa neler dusunuyordur kizim ayril gitsin
Evet ayrılık sebebi. Bunlar mutasyona falan mı uğruyor bn anlamıyorum ya ayrl gtsin
Dümdüz m@l ayrıl gitsin kim bilir daha ne saçma düşünceleri var
Dün aymı soruyu sormuştun sanırım. Çoğu insanın cevabı bence aynıdır.
Sağlıklı düşünemiyorsun, muhafazakarlıkla alakası yok. Beceriksizliğinizden şikayetçi sadece
Bu kafa yapısındaki biriyle birlikte olmamak çok daha iyi
yani ayrılmak için sebep gibi görünmüyor en azından daha yeniyken
Bir çok erkek inan kadınları direksiyonda görmek istemiyor bence yobazlık bu ve dinle alakası yok
Bunun ki cahillik siz böylelerin sevgili olun🤢
Alışır zamanla... Bir gün araba kullanman gerektiğinde seni anlar
aaaa hemen sogu ondannnnn ben kizlarin helikopter kullanmasina bile bayiliyorummmmm
Çevresinde negatif örnekler olduğu için yanlış bir genellemede bulunmuş, eşimin kız kardeşi çok iyi bir şoför. Tır/otobüs kullanan bayanlar var, bu örnekler üzerinden kendi önyargısını kırmasına yardımcı olabilirsiniz, yardımcı olabilmişimdir umarım.
Tır şoförü, otobüs şoförü gibi işlerde çalışan başaralı kadınlar var. Kadınlar araba kullanamaz gibi kafada olabilir. Muhafazakarlıkla alakalı olduğunu pek sanmıyorum. Ve ben bu cümleyi kuran biri yerine çok utanırdım. Hiçbir elle tutulur yanı yok.
Bence ayrıl. Böyle bir insan ilerde evlenince çok sorun yapabilir. Benim kuzenim öyle biriyle evlendi. Şİmdi iş boşanmaya kadar geldi olan 3 yaşındaki çocuğa oldu. Bende bu bir ayrılık sebebi. Bence ayrıl ilerde sorun yaşama.
eski sevgilin dimi? bu haksızlığı kendine yapma lütfen. daha karakterli bir erkek bulabilirsin diye düşünüyorum.
Valla ben ksrşı değilim ama araç otomatik vites değilse tabiri caizse çoğu ksdın trafikte ölüm saçıyor 🤣 bu yüzden demiş olabilir. Trafikte kadınlara saygı duyulmuyor başına bir şry gelmesinden korkmuş olabilir ya da yobazdır. Bence ayrılık sebebi.
Çoğu ksdın mı erkekler araba daha çok kullanıyor ama çoğu kadın kaza yapıyor abicim haber izle az ya gerçekten pes😂
Cinsiyete göre ksza istatistiği paylaşmadım karayolları biliyordur. Kendi hayat tecrübelerimden yols çıkıp bşr şey yazdım ablacım. Kadınlar ne kadr kaza yapıyor bilmiyorum ama ysptırdıkları kesin. Tabi iyi kadın şoförleri hariç tutuyorum. Haberler konusuna değinmiyorum bile alakaya maydanoz çünkü bence de pes. Sanki tüm kszalar haberlere yansıyor
Senin ben aklını s
Sana 50 saat laf anlat boş yine aynı ahahahah
Şkin varsa çıkar kendi beynine tak dşngil. 50 değil 500 saat konuşsan ne olacak boş konuştuktan sonra.
Senin şeye twkıcam ben merak etme sen beynin gibip gelmiş anlaşılan yoktun bi süre😂
Sen zahmet etme ben sana takarım. Bütün hayatım burdan ibaret değil. Sen gibi burada yaşamıyom
Sevgilin cinsiyetçi ve eski kafalı ayrıl bence yarın bir gün evlendiğinizde kadınlar böyle yapamaz diyip seni de kısıtlar sadece sana değil bütün kadınlara saygılı olan iyi davranan biriyle hayatını birleştir bence
Sevgiline sonuna kadar katılıyorum. 😁😅😂😂 şaka şaka tabi ki kadınlar da kullanabilir neden kullanamasin.
Ya şimdi gerçekten kadinlar erkekler gibi kullanamıyor belki ondan demiştir azınlık iyidir o ayrı
Bilmiyorum ama bu konuda çok net konuştu hatta kırıldım
aman kız evlenince sen ikna edersin onu takılma ince şeylere
Hayatımda duyduğum en saçma şey ayrılma da hemen ama taviz verme kendi çizgilerin olsun. Birçok açıdan bakabiliriz dar kafalı olabilir veya kiskaniyor olabilir birçok neden var onu sor bence
YA ABLİS SİMDİ daha geni sevgili olmussunuz VE SİMDİDEN BÖYLE KONUSMAYA BASLAMİS? eminimmmm ilerde bu daha kotu olur kısıtlamaya calisir cart curt ABLA AYRİL İLERDE SIKINTI CEKMEZSİN🤸🏻♀️🫂
Direkt ayrılık sebebi olamaz ama kişiliği hakkında bilgi verebilir.
Bence de ayrıl çünkü ilerde git gide artıcak bu tür olaylara yaklaşımı evlenince giyimine de karışır emin ol kısa kes ve yol ver gayet de geri kafalık bence
Geçmiş olsun bir adet , eve kitleyecek koca kazandıniz?
Evet bana göre ayrılık sebebi. Çünkü bi tavrı zihniyetini belli ediyor. Ben de o zihniyette biriyle anlaşamam
Muhafazakar olmakla ne alakası var peki. Her yobaz düşünceyi İslam'la bağdaştırmaktan vazgeçin
Buraya yazman çok saçma git konuş bu arada kadın şöförler heycan yapıyor hepsi değil ama çoğu ben yolda görünce yol veriyorum
Daha demin arkadaşın kazası oldu eşine aracı vermiş 😅 5 dakkadl olmadan vurmuş. durumlari iyi. eslerinize vermeyiniz...
Hani kadınların dikkatsiz araba kullandığına dair bir algı varya Türkiye'de bundan kaynaklı da olabilir bence.
Ayrıl hayatın kısıtlayan insandan olmaz ki daha 1 ay olmuş fark ettiysen seni kısıtlayan demiyorum komple hayatını kısıtlıyor bu çocuk senin
Kızlar erkeklerden herşeyi daha iyi yaparlar yeter ki kendine güvensinler ne demiş aşırı Veysel kadınlar insandır biz insan oğlu ☺️
Aynen bokum taciz etmeyide çok bilirsiniz kadın dövmeyi de hayvan şey etmeyi de haber izle az kadını erkeği yok hiç bişeyin az bilgilenin a*mq
Vay vay vay böyle kadınlardan daha doğrusu insanlardan uzak duracaksın ablacığım konunun senin yazdığın ile alakası yok iyi akşamlar
Angut musun kanka her şey demişsin ahahah ne yazdığını bil önce ya zıaozlaösööqöz
Konumuz madem bu herşeyi katma değişik la😂
kadınların araba kullanmaması ne ya kaçıncı yüzyıldayız ATAM sağolsun bize tanıdı öyle hakları
Buna karşı olan biri kim bilir daha nelere karşı eğer özgür ruhlu biriysen ayrıl gitsin
Öküzün teki millet ehliyet alıyor sevgilisine dağ ayısı
kadın şöfor daha çok kaza yapar diye düşünmüş olabilir belkide
Benimde kız arkadaşımın arabası var hiç sorun etmedim kullansın ne olacak
Saçma saçma düşünmeyin böyle ayrılık sebebi olur mu
Arkana bile bakmadan kaç. Geri kafalı erkeği annesi bile sevmesin
Çok saçma bi düşünce, buna karışan ilerde nelere kadışmaya çalışır.
Senin hayat standardına uyum sağlaması gerektiğini güzelce anlat baktın olmuyor Vur g***** tekmeyi
Acik veya kapali oldugunu niye belirttin ki yani ne alaka
Kadınlar araba kullanırken yanında bir ehliyetli sürücü olmalı yoksa sacmaliyorlar :))
Biri laf eder falan diye öyle demistir biraz zaman geçsin anlarsın kafa yapısını
Kadınların çoğu araç kullanamıyor o yüzden demiştir.
Böyle davarların sevgilisi var, ben halen yalnızım.. Cidden kötü erkek seviyorsunuz
Sizde kötü kadinlari seçiyorsunuz
Evet kesinlikle dünyadaki en yanlış kişiden hoşlandığımı düşünüyorum maalesef..
Kadınların fiziğine güzelliğine değilde kişiliğine karakterine önem verirseniz bir sorun kalmaz
İsteyerek seçerek olmuyor ki bu işler, bir bakmışsın aklın fikrin o olmuş
Kendin söylüyorsun isteyerek seçerek olmuyor diye, o yüzden kimin neyi sevdiğini sorgulamayın
Bu kadınların genelde kötü erkek sevdiği gerçeğini değiştirmez
Ben kötü erkek sevmedim hiç sevmemde
Çok sala* ça. Nasil saçmalik.
Fazlasıyla ya ne yapmalıyım bilmiyorum
Vallaha ne diyeyim bilemedim
Yeni kölelik işin hayırlı olsun.
Evet ayrıl gitsin. Bununla ömür geçmez.