AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Millet olarak beynimizi tam kapasite kullanamadık hiç. Ne tarihte ne de bugün hatalar bitti. Hep tekerrür.
La şunların yaptığı birşeyi param bile yetse yine almam mq %100 bi dalga vardır mq
Bizim millet hard seviyor yapacak bir şey yok. Kuşak nesli tükenmeden bu kafa değişmez.
Alınabilir olsa da almayacaktım, bunların yaptığı hiçbir şeyde hayır yok çünkü. Besmelesizler.
Onun yerine yurt dısı iPhone gibi araba alıp kayıt ettirsek daha ucuza gelmez mi
Beyinsizler işte ne yapacaksın. Yerli milli araba diye seviniyorlar bide 😅
Ayrıca yerli falanda değil çoğu parçası yurt dışından geliyor.
Gerekmiyor çünkü iç piyasa için değil avrupa piyasası için üretildi
Cahilsin , Avrupa'da zaten turkler araba yapsa da binsek diyorlardi. Zaten togg mercedes bmw audi ww üstü bir arac nede olsa. Padisahiniz yaptiya
Cahil değilim dostum! Fakat sen saygısız kendini beğenmiş bir üsluba sahipsin. Ben bunu en başindan beri takip ediyorum. Bu konuda söylemlerini hedeflerini biliyorum. Bende MUHALİF görüslüyüm! Ayrica bunu belirmek zorunda hissetiğim için sizin gibilerinde iktidar yanlilarindan hicbir farki yok. Kimse benim padisahim değil! Benim tek liderim Başbuğ Atatürk'tür. Ben sadece onların amaclarini ve hedeflerini yazmak istedim, gercekleşir mi onu yakında göreceğiz fakat saab gibi veya başka denemleri gibi kötü ve başarısız gitmiyor bu da bir gerçek. Bende biliyorum ki hedefleri bu olsa da avrupa piyasasinda o buyuk markalarla yarışabilmeleri kolay değil fakat fiyat anlaminda kolaylik saglarlarsa bu mumkun. Avrupa elektrikli araçlara destek ve teşvik veriyor fakat Turkiye de boyle bir algi var gibiydi yok edildi ben bunlari çok biliyorum. Fakat benim yazdigim tek cümleyle siz beni kendinizin yargilama hakkina sahip oldugunuz manasini çikariyorsunuz gercekten çok yazik! Önyargilarinizla yaşamaya devam edin. Körü körüne iktidari savunmakla, körü körüne her şeye muhalefet etmek arasinda bir fark yok...
.
Profilinde subliminel resmi olan birini ciddiye alip cevap veriyorum bende 😂
Profil resmimi ye sen benim , bu arabada amac insanlarin ulasabilecegi vergisi olmayan ya da cok az olan bir araba uretmelilerdi. Kac kisinin 1 milyonu var. Simdi ulke ekonomisi diyeceksin ihracat diyeceksin. Zaten yurdisindaki 500.000 tl olan araci bize 1.5 milyona satiyor padisahin. Elini hicbir ise surmeden satici firmadan daha fazla kazanıyor ulkenin boyle birseye ihtiyaci yoktu. Ulkenin ulasilabilir bir yerli arabaya ihtiyaci vardi. Gösterişe degil.
Ben onların amaçladığıni yazdim kendi yorumumu yazmadım. Bu senin görüşün ben bana saygi duyulduğu sürece herkese saygi duyarim. Soruya ayrica bu yorumu yaparsin niye benim yorumum altina gelip hakaret ediyorsun bu yargilamayi kendinde görebiliyorsun? Ve bu terbiyesizliğe devam ediyorsun? O profil resmini aynen iade ediyorum. Sen sapık fikirli bir mahluksun. Şair olsan ne olur olmasan ne olur? Ahlaksız bi4 de ye diyorsun. Seni doguran anneden, ve babandan utan! 40 yaşinda kadınım ben. Senin gibi ergen değilim. Bir daha da yorum yapma!
Özür dileyip, yanıldığıni yanlış yaptığıni önyargılı olduğunu söylemen gerekirken yaptığın yoruma bak! Allah ıslah etsin! Zerre farkın yok ötekilerden.
Ben ömrüm de ne ak partiye ne onlarin eski uzantilarina oy vermedim sen busun iste! Önyargıli ahlaksız terbiyesizsin. Aynilarıni yaşarsin inş. Yaşattığını yaşa!
Ordamisin?
Tam da tahmin ettiğim fiyatta oldu
Maalesef ulaşılabilir değil
Asgari ücretli biri bırakında alamasın çok saçma şu düşünceden bi çıkın artık
10k maas alsam 10 yila yakin yemeden içmeden alirim maalesef ki bize yaramadi
Türk lirasının bu halinde istediğin kadar yerli malı olsun ithal arabalarla arasında büyük uçurum olmaz
Araç yerli ve milli değil, tamamen iktidar propagandası olarak öyle lanse edildi. Yerli ve milli olan tek şey ak zekalılar.
Peynir ekmek bile "alınabilir" değil neden bahsediyorsun sen
Yerli mi de alinabilir olacak? Hangi parcasini burada urettiler de ucuz olacak?
toplama kampı gibi araba bir sürü yerden bisiler alıp yerli arabamız demek komk
En azından diğer araçların fiyatlarını düşürmeye yönelik bir biraz daha ucuz olsa oda iyi
vergi yüzünden pahalı denildi millete ucuz araba yapılcaz denildi. ee yerli araba çıktı full paket 1.250.000 TL bu milletle dalga geçiyorlar ama herkes alkışlıyor hala.
Çok pahalli alinmasi imkansız çok yanlış bir fiyat var kendi vatandaşına satılmıyor dışarıya ucuz gidiyor 😒
Valla bana da saçma geldi hadi şu zamanda 500.000 e 0 araba olmaz ama bari yerli dediğiniz araç 1.000.000 olmasin. 700.000 bin falan olsun mesela.
Asgari ucret 8.500 araba 1 milyon oh ne âlâ
valla pahali araba alicisi cok olur ama
Ben ekonomistim ben aldım süper çalışıyor rahat güzel araba
Aracın pazarı biz değiliz belli ki
O arabaya gelmeden önce neler var neler
ulkede ciddi bi beyinsizlik soz konusu
Yani mantıken öyle olması gerekiyor.
Vestel gibi balon bir araç
Bi doğru
Bilindik arabalara 1m verilir ama Togg a verilmez
Alınması gerekir ama işte
Ben 10 tane alcam. Cok ucuz.
Elektronik araba ne bekliyorsunuz
Asgari ücretli biri alamaz
Yemin ediyorum kuşbeyinli bunlar.
Bu çok tuhaf gelmiyor
Garibanın yüzü gülmez.
Aynen
Gerekli
Ağam Biz le eğleniyor ya
Öyle zaten
Evet alınabilmesi gerekiyor
Gerekmiyi
Evet.
Para var almayacağım
bize faydası yok
Gerekiyor