Opel orada saçmaladı işte tamam Insignia çıkar ama Insignia E Segment pazarında üret Vectra yine D Segment de devam etsin ki Vectra C çok Güzel otomobil di ama işte bazı nankörler beğenmedi pek tutmadı siz Vectra C Kasa ya kurban olun o far tasarımları dış görünüşü muhteşem işçilik bizde var Renault 19 dan sonra geçiş yapmıştık Vectra C Kasa ya konforu gerçekten yeni arabalara kafa tutacak düzeyde sadece biraz motor sesi geliyor oda devir oranları kısa biraz 1.6 motorun 100 Km hız da 2700 2800 devirde gidiyor motor sesi de tatlı horlayan bi ses başta bilmeden bunun sesi niye Astra G ile aynı diyordum 😅 bayağı benziyor sesleri benzeme değil kopyası anladım ki aynı motor muş gelelim Insignia orada Opel tabi çok ileriye gitti Vectra C Kasa da 215 lastik kullanırken Insignia da 225 hatta bazılarında 245 lastik bile gördüm Insignia da yani yol tutuşu geliştirdi opel Vectra C Kasa da zaten yol tutuş odaklı sportife yönelik olduğu mesajını vermişti gelelim boyutları Insignia Hiç D Segment gibi değil 4830 mm ve makyaj da 4842 mm nedir bildiğin OMEGA boyutunda Vectra C Kasa da 4596 mm uzunluğa sahip di
Günümüz d segmenti araçları gerçekten çok uzadı konfor anlayışı değişmiş olmalı halbu ki dediğin gibi vectralar bile her haliyle yeterliydi uzunluk ve konfor odaklı bakacak olursak benim garibime giden vectra olarak dünya geneli müthiş bir bilinirlik yakalamışsın ne gerek var değiştirmeye aynı şey renoda da var lagunalar gayet güzeldi isim olarak latitude ve talisman oldu adamın hem kafasi karışıyor hemde seri ismi olarak sil baştan şöhret yakalaman lazım
Bana D Segment bi aracı aşırı uzatmak saçma geliyor dışını büyütene kadar iç hacim büyütün Insignia önü geniş de arkası Vectra C gibi geldi bana orada tam gelişme sağlamamış kendi rakibi içerisinde passata bak Passat arkası biraz daha geniş Insignia çok Güzel karizma kaliteli otomobil ama boyutu dediğim gibi abartıli uzun ki bunu sadece Opel yapmıyor çoğu firma uzatıyor dış boyutlarıni günümüz C segment otomobilleri D Segment boyutuna ulaştı günümüz D Segment ise E Segment boyutuna ulaştı ki En uzunları dan biru de Ford Mondeo 4871 mm uzunluğa sahip mondeo ama bana sorarsan en uygunu Vectra B Boyutları daha uygun du Vectra B ilk çıkan da uzunluk 4477 mm uzunluğa sahip di Vectra B eski otomobiller boyutları daha güzel di bi aracın boyutları ne kadar uzarsa park sorunları artar trafigi daraltır
Gelelim Renault Laguna ya Renault biraz oyuncak gibi modellerini oynuyor Megane de aynısını yapmıştı Megane 3 çıkardı sonra üretimden kaldırdı yerine Fluence isminde getirdi sonra Fluence kaldırdı yeniden Megane geldi Megane 4 olarak çocuk oyuncağı gibi oynuyorlar isimlerle umarım Vectra ismi devam eder de D Segment bayrağını yeniden alır Insignia da E Segment e alırlar