AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Hayırlısı olsun Allah kaza bela vermesin dua edin de benim de bir arabam ehliyetim olsun
Hayırlı olsun o paraya daire alınıyordu bir zamanlar
Aynn vallai😏😏
Kardeşim hayırlı olsun moralini bozmak gibi olmasın ama keşke başka bir araç slsayfın o paraya
600 e iki daire alınıyordu bir zamanlar paranın değeri kalmamış ama sıfır ayarında araba güzel günlerde bin
Hayirli olsun biz 77 model reno biniyoz burada şükür yine
daha iyisi olsun inş kardeşim
Amin inşallah. Sanada daha iyisini nasip eder allahim.
Hayirli olsun güzelmis
Hayirli olsun Kredimi çektin Birikim yaparakmi aldin
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inşallah ☺️
Umarım bana da nasip olur :/
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin tekerleğine taş değmesin. :)
Hayırlı olsun araba sahibi olmak zengin işi bu devirde
Hayırlı olsun kardeşim güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin
Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin Rabbim hayırlı olsun :)
Cok cok hayirli olsun gozu olanin gotu ciksin iyi günlerinde kullan kazasiz belasiz
Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin
allah razı olsun başkanım
İyi hadi bakalım, Hayırlı olsun.
sağ ol hacım
Kazasiz belasiz inşallah
amin hepimize inş.
Hayırlı olsun, güzel günlerde bin
Kazasız belasız kullan inşallah kardo
Hayırlı olsun kral iyi yanlarsın o arabayla
Çok iyi hayırlı olsun 🥳
Hayırlı olsun inşallah benimde bir gün olur
Hayırlı olsun, fiyatı çok geldi bana.
1.3 tce candır hayırlı olsun.
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan
İyi günlerde kullanın.
Üfff jilett. Hayırlı olsun abicimmm
Hayırlı olsun kazasız belasız 🌸
Hayırlı olsun.
Allah kaza bela göstermesin
Hayırlı olsun kral Allah kaza bela vermesin
Bize de gezdirirsin artık 😂😂 kazasız belasiz
Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin.
Şimdi kızlar düşünsün 🤣🤣
Hayırlı olsun, kazasız belasız.
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin
Niye attın göz değecek şimdi maşallah 🧿😂
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inşAllah
Hayırlı olsun keşke burada paylaşmasaydın
Hayırlı olsun kazasız belasız…
Hayırlı uğurlu olsun Allah güle güle binmeyi nasip etsin inşallah
hayırlı olsuun, kazasız belasız kullan
Hayırlı olsun.
Sen biraz geç kalmışsın dayı ama H. O.
Araba fiyatları o kadar oldu mu ya
Hayırlı olsun yarın bir tavuk horoz kes kan akit hocam
Hayırlı olsun güle güle kullanın
Kazasız belasız, hayırlı olsun.
Çok para vermişsin ÖTV ondirimi geliyor
Hayırlı olsun abim kazasız belasız inş
Gule gule kullan
Hayırlı olsun kral kazasız belasız
Geç olsun güç olmasın
Hayırlı olsun
amin hacım. sağ olasın
görmemeişlik 😂😂😂😂😂
adam mutluluğunu paylaşmış teyze niye görmemişlik olsun
teyze senin anandır 😂😂😂😂 bir de her açıdan çkemiş. komedi yahu.
bir dıştan çekmiş bir direksiyondan teyzecim :D köşende ağla. insanların mutluluğuna kenet vurma
sen de şu tipinle az ötede var ol. aravaıs olan adama yazıyorsan ona yaz direkt, beni kullanma seni çok bilmiş.
sen var ya az şey değilsin ha @sulugözlinda 😂😂😂😂 başakasnn gözüne girmek için çırpınışa gel
görmemişlik olduğu için yazmadım hanımefendi. evet, daha önce görmedim. ilk arabam olduğunu yazdım zaten. masum mutluluğum oldu ve çevremle paylaşıyorum gayet. burada da arada gelip soru sorarken zaman geçirdiğim bir yer olduğu için paylaşmak istedim :)
ahaha iyi baklım. hayırlı olsun madem
ulan adama görüşte abi yazmışım. hayırlı olsun ABİ yazmışım sonra senin yorumunu görünce gelmişim. ne gözüne girmesinden bahsediyorsun? hayatın boyunca hiç sevilmedin ve hiçbir şeye sahip olamadın herhalde.
lan ergenus herkesi kendin gibi fakir mi sanıyorsun bu sitede 😂😂😂😂 şuna bak utanmaz ya. senin yöntemlerini anlamadık sanki. sinsi şey
o kadar eminim ki en fazla 7-8 bine çalışan ve hiçbir şeye sahip olamayan bir insan olduğuna :D ancak böyle kendini avutursun yavruşum sen. üzülme ve insanlara da çamur atmayı bırak. aşırı çocuk gibi davranıyorsun. vazgeç annem sen. kesin evde de kalmışsındır. bu tavırlarla sana yaklaşacak tüm insanlar kaçar.
soran şuna iki mesaj at da rahatlasın. slük giib yapıştı. benim üzerimden ilgi çekmeye çalışıyor 😂😂😂😂 senin gibi bir sinsinin uyduruk uyduruk konuşmasını ciddiye alacağımı mı sanıyorsun fena şey 😂😂😂 @sukugözlinda
tek savunman adama yürüdüğümü sanman. gerçekten iki kelimeyi bile araya getiremeyen birisin :D iyice net oldum evde kaldığına. kesin hayatın boyunca hiç kimseden ilgi göremediğin için sağda solda ağlıyorsundur. :D sana 2 cümle bile fazla teyzecim. hadi iyi geceler.
sen yürümüyorsun koşuyorsun sinsi linda. senin gibileri çok gördüm ben. tipik sanaldan birini düşürürüm kafasındasn fotoğrafnı da boşuna sergilemyorsun ya o orada. erkek miyim kadın mıyım onu bile bilmeden kendi minik beyninle üzerimden oynuyorsun. bir türlü susmayıp, sülük gibi yapışıp sürekli kendini temize, masuma, erdemliye çekme çaban da amacının başkalarını etkilemek olduğunu ortaya koyuyor.
bir sosyal medya hesabına kendi fotoğrafını koymak da kendini sergilemek olmuş. yobaz olduğunu da şimdi görebiliyorum teyzecim :D
herkes kendine temiz yorma sen o küçücük kafanı böyle şeylere. küçücük dar hayatında sana mutluluklar. yazık, hiç sevilmediğin için millete sataşır olmuşsun :D acıdım haline.
soran şuna kemik at da sussun. yırtınmaktan kendine zarar verecek.
bu arada az daha süslenmeni öneririm 😂
ağlama linda
karı susmuyor. nasıl bir kompleksse yorumunu kaldıryorum yine yazıyor 😂 tam showgirl.
Darısı benim başıma 🤷🏻♀️
Ben 40 ta araç sahibi oldum Sen gene iyisin
Hayırlı olsun darısı isteyenlerin başına
Hayırlı olsun, dikkatli kullan.
Kazasız belasız inşallah
Hayırlı olsun kaça aldın?