5 aylık maaşımla ilk arabamı aldım, bir hayırlı olsun alır mıyım?

Selam 😊

Bu gün hayatımdaki ilk araba mı aldım 😍

☺

Arabanın modelini, yılını, kmsini ve fiyatını en doğru tahmin eden kisiyi ülkeme davet edicem 😅

Not: bu post kıskandırmak ve ya hava atmak için değil daha çok farkındalık oluşturmak için açtım.

Bir bakin resme ben bu arabayı 5 aylık maaşımla aldım! Sen 5 senelik maaşını toplasan boş paketini bile zor alırsın! Biraz artık uyanın! Siz uyanın ki biz uyanıklar elin gavurunun ülkesinde yaşamak zorunda kalmayalım!

5 aylık maaşımla ilk arabamı aldım, bir hayırlı olsun alır mıyım?
Cevapla