Selam 😊
Bu gün hayatımdaki ilk araba mı aldım 😍

Arabanın modelini, yılını, kmsini ve fiyatını en doğru tahmin eden kisiyi ülkeme davet edicem 😅
Not: bu post kıskandırmak ve ya hava atmak için değil daha çok farkındalık oluşturmak için açtım.
Bir bakin resme ben bu arabayı 5 aylık maaşımla aldım! Sen 5 senelik maaşını toplasan boş paketini bile zor alırsın! Biraz artık uyanın! Siz uyanın ki biz uyanıklar elin gavurunun ülkesinde yaşamak zorunda kalmayalım!
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Senin arabanın "modelini, yılını, kmsini ve fiyatını en doğru tahmin edince" biz ne gibi bir farkındalık kazanmış oluyoruz? djjwjdjwjdjwsjsj
Anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az!
Hayırlı olsun güle güle kullan diyip bahsettiğin konularda tahminde bulunacaktım ama yorumlara bakınca şevkim kaçtı. Efendi biri gibi konuşmamışsın kardeş.
Asdfghj senin almanya'dan 100 yılda kazanacağın parayı ben bu yıl onlardan aldım ülkeme girdi bütün para. Siz bu kafayla anca onlara amele olmaya gidersiniz.
almanyadır büyük ihtimal
Once alabiliyordun sanki