Çoğu kişinin alamayacağı bir fiyata satılacağı belli
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Banada öyle geliyor. Araç baya bi premium duruyor. Bence milli arabamız olduğu için, biraz ulaşılabilir bir fiyatta olmalı. Öyle olmalı ki, halk diğer markalar yerine, Togg u tercih etsin.
hızlı şarj yarım saat sürüyor.. evde şarj etmek 8 saat gibi bir zaman alıyor. şehir içi ideal, ama uzun yolculuklar için, önceden program yapmak gerekiyor. ama yinede, Bence Togg vizyonu harika.
Orası öyle eski nesil araclarlarda depo doldurmak maks 5 dakika plana gerek yok ayrıca araca birsey olsa her yerde usta bulmak kolay elektrikli araçların yaygınlaşması ve altyapısı biraz zaman olacak.
aslında haklısın... Daha geçtiğimiz Mart ayında, bir japon markası aracın baz model sıfır fiyatı 202.000 liraydı.. almakla almamak arasında çok kaldım. ve almadım... şu an araç 650.000 lira... kafamı taşlara vuruyorum. Yani haklısın evet. Bu taraftan düşününce hak verdim sana...
Ana Sayfa > Arabalar > Sorular > Togg yönetimi, fiyat konusunda çıkan haberlere itibar etmememiz hakkında açıklama yaptı. Peki sizce Togg ne kadara satılacak?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
750-800 bin olabilir
Çoğu kişinin alamayacağı bir fiyata satılacağı belli
Banada öyle geliyor. Araç baya bi premium duruyor. Bence milli arabamız olduğu için, biraz ulaşılabilir bir fiyatta olmalı. Öyle olmalı ki, halk diğer markalar yerine, Togg u tercih etsin.
Zaten insanların Alım gücü fazlasıyla düştü Bu arabanın fiyatı da düşük olmayacağına göre Sonuç belli
Şahsen ben alıp tecrübe etmeyi isterdim. Ama sıradan baz model bir araç bile 650.000 lira civarında şu an... Bu bide elektrikli olacak...
hemen hemen haberlerdeki fiyatta olur
belki bi tık daha fazlası bile olabilir sanırım. Şahsi düşüncem sadece.
o da mümkün tabi.
40 bin dolardan aşağı olmaz
750-800 bin lira civarı yapar şimdiki kur ile.
Doğrudur reis muadilleride o seviyede zaten
Muadili olarak örnek verebilir misin?
Toyota bz4x
Bu da güzelmiş kanka.
Tip olarak gayet iyi ama elektrikli araçların genel problemi şarj bence 5dkka olsa eyv ama yarım saat sürüyor şarj
hızlı şarj yarım saat sürüyor.. evde şarj etmek 8 saat gibi bir zaman alıyor. şehir içi ideal, ama uzun yolculuklar için, önceden program yapmak gerekiyor. ama yinede, Bence Togg vizyonu harika.
Orası öyle eski nesil araclarlarda depo doldurmak maks 5 dakika plana gerek yok ayrıca araca birsey olsa her yerde usta bulmak kolay elektrikli araçların yaygınlaşması ve altyapısı biraz zaman olacak.
kesinlikle öyle. Geçiş süreçlere her zaman sancılı olur... Ama ayak uyduracağız...
Aynen öyle iyi olacak. Hem dünyada karbon yükünü hafifletecek
Emin ol ki, karbonun azalması, benim için birinci iyi haber. küresel ısınmada geri dönülemez çizgiyi geçtik sayılır... Ama benim hala bir umudum var.
1.100.0000 bu paraya satılacak garanti
Biraz fazla olmadı mı bu tahmin? :)
en uyduruk araba 450 bin tl kankacım sıfır full teknolojik ve elektrikli bir aracın 1 milyondan aşağı çıkması namümkün
aslında haklısın... Daha geçtiğimiz Mart ayında, bir japon markası aracın baz model sıfır fiyatı 202.000 liraydı.. almakla almamak arasında çok kaldım. ve almadım... şu an araç 650.000 lira... kafamı taşlara vuruyorum. Yani haklısın evet. Bu taraftan düşününce hak verdim sana...
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!