TOGG CEO’su Gürcan Karakaş, fiyatlandırmanın 2022 sonu, 2023 başında belli olacağını açıkladı. pic.twitter.com/Jk3POu0LhH— Pusholder (@pusholder) November 28, 2021
benim tahminim en kötü 600 bin olacağından yana.
TOGG CEO’su Gürcan Karakaş, fiyatlandırmanın 2022 sonu, 2023 başında belli olacağını açıkladı. pic.twitter.com/Jk3POu0LhH— Pusholder (@pusholder) November 28, 2021
Bizi ilgilendirmez bizim ülkemizde satılsın diye çıkmıyor. Olsa olsa bakanlar falan zengin birileri biner bize de hayalini kurdurur sonra salgın var evde otur inekler osuruyo hava kirleniyo sana karbon vergisi getirelim falan derler. Elalem yatıyla dünyayı dolaşır fabrikasıyla dünyayı kirletir sende belki tatile gidebilir miyim bu yaz izin verirler mi diye devlet babacığının ağzına bakarsın.
Su anki maliyeti yaklaşık 40 bin eurocuk civarı diyordu altayli ve ceo bu fiyatın dusebilecegini düşündüğünü söylüyordu yani 2023teki euro kurunu da hayal edecek olursak 10-20 bin liraya falan satılır tıpkı 10 yıl önce reyizin dediği gibi 10-20 bin aralığında herkesin alabileceği yerli ve milli araba yapacaklar işte az güvenin yahu 😉
Düşünsenize türkiyede sözde birde yerli üretim ne kadarı yerli oda tartışılır fiyatının 500-1.000.000 lira arası olması gerçekten acınası bir durum bunu tartışacak konumda değiliz ve bu arabayı alacak konumdada değiliz ömürümüz boyunca çalışıp alamayacağımız arabanın fiyatını sorgulamak mantıksız
Tasarımı yapılan bir sürü model var. İlk çıkacak olan sadece elektrikli motora sahip TOGG C - SUV ve bugünkü parayla indirimli kampanyalı fiyatı en az 500.000 TL olur. Yani sınıfında en ucuz rakibinden de ucuz olmalı. 😎
Cevap
62Cevap
Araç daha piyasada değil kur fiyatlari cok oynak Togg trafige çikmadan fiyat vermezler yeni yıl vergileri daha yüksek olacak fiyatlarda öyle olucak
https://www.youtube.com/embed/1RwMESasfXkHergün artan dolar kurunun farkındalar o yüzden önümüzdeki yılın son günlerine bırakıyorlar.
Bence sizin belirttiğiniz fiyatında üzerinde olabilir.
Hele bi TOGG üretim bandından insin, cana bataryaya gelsin, yesin elektriği o zaman belli olur🧿
Bellimi olur bize ucuz, yurtdışına döviz ile ciddi bir fiyata ihraç olur nediyelim😊💐
O gün geleki, bizler göre ki inşAllah 🧿💐
Verimsiz bir araç olacağına kanaat ettim çünkü kaç yüz tane otomotiv devi firmalar var hepsi hibrit üretiyor modellerini bunun tel sebebinin Türkiye'de alt yapı eksikliği ni savunuyorlar bence haklılar
ne yapacak akepe togg ıcın ötv mi kaldıracak satıs artsın dıye , yaparda onlar aslında cunku rant var.
d segment bir araba sınırlı alım olur baştan çöp projeydı
450 bin civarında olacak büyük ihtimalle çünkü %8 vergi diliminden vergilendirilip ÖTV alınmayacak ki zaten ilk sene üretilen araçları devlet kendisi satın alacak
Bana Kızmayın Ama Türkler Yabancılar Kadar Kaliteli Otomobil uretemezler Tamam kendi çapında Kalitesi güvenligi olur Ama Togg Bir Opel Bir Volkswagen gibi olmaz
Avrupanin en pahali arabasi olur ithal arabalara uygulanan vergileri eklerseniz rahat fiyati bulursunuz milyonun altindada olmaz eger tabi piyasaya cikarsa
Oto ve makine parcası uretıyoruz sanayinin ıcındeyız fiyatları yuksek tutarsalar satmaz Avrupa otolardan %20 ucuz olmalıkı satsın avrurpadanboto oto gelmesin bızım togg satsın
o saçma proje 550 000 binden asagi satılmaz ozelikle son dolar ve dünyadaki enflasyon hareketlerinden sonra performans kalite oranlamasi bakımından kimse tercih etmez onu
Sonu hüsran olacak girişim araba teknolojisi bundan başka evrime geçmez ekmeği yenmiş yatırım. Bunun yerine kritik parça yan sanaii alt yapı işlerine yönelmek en mantıklısı idi
Allaaa şükür yerli arabamiz varr yeeenim birde fiyatına mı şikayet ediyorsunuz. Hayin fedoncular sizi (!) 😂😂
Açıkçası bir fikrim yok. Zaten alma ihtimalimde yakın bir zaman diliminde yok. Herhangi bir araç için.
Ne 600 bin lirası kardeşim... Doviz bu kadar yükselmeden önce bile 300- 400 bin tl bandında olacağı söylendi. Yüksek ihtimalle 1 milyondan az olmaz.
Türkiyede yaşamadigim için bilemeyecem ama yurt disinda bu tip arabalar 30 bin€ dan başliyor yukarilara dogru gidiyor
Hababa 1 milyon kusurat turk lirasi diyemicekler onun yerine 400 bin euro diyecekler dedi. Para birimi ozellikle tl degil. Euro cinsinden solicekler.
Orta sınıf insanların alması zor görünüyor
Ancak dünya piyasasına girer ve satabilirse seri üretimde ileriki zamanlarda belki biraz düşebilir
200 bin falan olucak diyorlardı ilk yapacakları zaman bakalım ne olacak
Troller rahatlıkla alabilir, normal vatandaş alamaz.
Fabrikası ne zaman açılacak hala temel düzeyindeydi en son :)
Sedanın 400 bin, SUV'ın 650 bin TL'den başlayacağını düşünüyorum.
rahat 750 k var ya , daha düşüğe kurtarmaz :) çok pahallı ya
500 bin lira çoooooooook rahat var. Asgari ücretle çalışan babayı alır. :)
Hahah hikaye en az 800 olur altın yakalılar full o aracı kullanır herkeste var diye de yuttururlar
450 bın civarı baz paket olur en full versıyonu 800 bın TL lerı bulabılır
İlgimi cekmiyor. İlgimi alman arabaları ceker kullanırım
O araç maalesef tıpkı diğer emsalleri gibi normal bir vatandaşa hitap etmiyor bütçe açısından
Güzel bir araba fakat pahalı olabilir, tahminen 700 bin olabilir. 🤔🤔
Renault zoe bile fabrika çıkışı 360 bin tl ye aldık daha yeni... şu an 400 bini geçti... fiat konusunda tahmin yapmak çok zor
600 bine araba satacaklarsa satmasinlar bence. Mercedes daha ucuz onu alırım.
20.000 euro seviyelerinde olacagı söyleniyor açıklama yaptılar 3-5 gün önce
500 bin olur piyasaya tutunmak için rekabetçi olması gerekiyor
Geçen açıklama yaptılar 400 bin dediler.
Biliyorum fiyatı yüksek olursa Avrupa araba alınır.
arabalara müptela sınnbenden beter sinn..
40-45 bin euro civarı olacağını tahmin ediyorum.
çook pahalıya bence💭💫🌺👼
Çok olur en az 600-700 bin olabilir
1 milyon civarında olur.
En az Bir milyon TL ye satılır.
Bırak vergi %40olsun araba çıkacakmı sen ona bak
Bence 1.000.000 milyon olabilir
bugun cıksa 350-400 civarı olurdu sanırım
Benim zannımca en az 550 civarında olacaktır
Bencede 600 bantında olur ✅
Yok be okadar olmaz diye düşünüyorum
Bir günde arabalar dışında bir soru sor 😄
Yani ne bileyim bir müzik, film hiç yok sende
Araba galerisi mi var yoksa 😅
600 bin olursa öp başına koy
Senin tahminin iyi bence.
Ben o arabanın ölü doğum olacağını düşünüyorum.
600 e mercedes alırım
En az 600
1 milyon
o arabayı 800den aşağı vermezler hayal kurmayın
400 bin belli fiyatı var o yıl 500 bin olcak gşbş
ne 600 bini 1 milyondan assa olmaz
Ben 750 bin bekliyorum
500 bin olabilir.
650 bin
600.000
750bin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?