AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
Saçmalığın daniskası o ambulansın içindeki kendi ailesi sevdiklerinden biri olsaydı aynı cümleyi kurabilecekmiydi yazık cidden çok yazık
Küçük bir ceza olmamalı, böyle bir davranışı bir daha yapmamaya tövbe edeceği kadar büyük bit ceza verilmeli.
Ceza almalı bence sağlık ekibi gerçekten arabada hasta olduğunu ve gelip bakmasını söylüyordu haberlerde izledim
Kadın büyük ihtimalle ceza alacak. Zaten ambulansın buna yetkisi var. Yapamayacağı tek şey var ambulansın o da hasta olmadığı sürece siren açmamak.
cezayemisdir zaten gecen de baska bir yerde 5 arac yol vermedi diye 5 ine 3 er binden ceza kesilmisdi
En sevdiğinin başına böyle bi şey gelmesini diliyorum, başka söze gerek yok
Söz konusu bir canlının yaşamı olduğunda bile birlesemeyen varlıklarız, çok garip.
Umarım bi gün muhtaç kalır o ambulansa
(ben dediysem kesin başına gelir üzüldüm şimdiden)
birgün sürücü kursuna gider misin insanların davranışlarını incele, ehliyet almak için neredeyse eğitmenin elini öpecekler işte aldıktan sonra böyleler
Gordugum Kadın soforler cok farkli bi dunya kadin direksiyon hocalarida dahil
Tabi ki almalı, izledim. Hiç hoş bir durum değil. Havalara bak yaaa!! 🤨
Ülke manyak kaynıyor yeminle daraldım artık ya normal insan istiyorum
Neden içindeki kendi tanıdığı olsa diye düşümüyorsun.
Direk kendisi olsun.
Hem IQ'su düşük hemde egoist olunca böyle oluyor demek ki
bu zengin sığırına sağlam bir para cezası verilmeli ve ehliyetinede bir müddet el koyulmalı.
Ambulansla kendi canından biri bindimi anlar şimdi ne desek boş
Ambulansa her zaman yol verilmeli boşkende dahil biran once hastaneye ulasmali yine acil durumda varıs noktasinda olmali. Ambulansa yol vermeyen cinayete teşebbusten yargılanmalı
Çok saçma biri. dünyanın heryerinde ambulansin önceliği var
Bazı hanımefendilerden korkmakta haksız değilmişim... 😔😕😞
Ceza vermek yetmez ehliyetini elinden almak gerek. Ehliyetsiz araba ile ne yapacak bakalim.
Menepoza girmiş galiba agresifliği üstünde , ambulans sürücüsü sakin davranmış..
o zaten insanlıktan nasibini alamamış cezasını cekiyo başka cezaya gerek yok
Tuhaf gerçekten. Sonuçta ambulans şöförü keyfi delmiyor ki kuralları.
Sonradan görmelerin ne kadar cahil olduğunu kanıtlar nitelikte hareketler
Süzme canımsın. Evet ceza kesilmeli
Başına gelsin de anla diyesim var da neyse
Canımsın nedir KS yaaaa? G. er. i Z. ek. alı yazmıştım alt tarafı
İçindeki kendi anne babası bile olabilirdi. Ceza tabiki de almalı
Evrenin adaletine inanırım. Herkesin sınandığı gün gelir
Bide çekmişler allahım ya.. Ne olup bittiğini görmedim bu yüzden yorum yapamam.
Evet ceza verilmeli ehliyeti elinden alınmalı trafiğe çıkması bile suç
Yarın gebereceği zaman anlar böyle beyinsizlrin yaşaması sakıncalı
Yaptığı çok ayıp bişey bu kadına ceza verilmeli. Nasıl ceza almamış hayret ediyorum ya
Ceza verilmeli üstüne psikoloğa gitmeli akıl sağlığından şüphe duydum
Biz bu kadını bu duruma getirdik hiç şikayet etmeyin. Özgürlüğü doğru yansıtmadık.
Ruh hastası kimse kalmadı ambulansa mı trafik dersi veriyor
Ceza almalı. Hem para cezası hem de trafikten men edilmesi lazım.
Paranın kudreti. Hep derim paranın satın alamayacağı vatandaşımız yoktur.
Kadınların araba kullanması yasaklanmalı. Araba kullanma konusunda beyinleri zaten bir erkek kadar iyi değil, bu bilimsel olarak ispatlanmış bir gerçek. Arap sevici değilim ama arabistan bazen doğruyu yapıyor. Kadınlar gündelik hayatta yetmezmiş gibi trafikte de kaostan besleniyorlar.
Kadının altına araba verirseniz kendini unicorn sanar
Kes
Zoruna mı gitti bebek
Erkeklerinde kadinlardan pek bir farki yok sizlerde hayvan gibi sürüyorsunuz
Ben kurallara uyarım bebeğim 😘😘
Ona bakilirsa bende uyarim bunun cinsiyetle alakasi yok
Uymayı becerememenin cinsiyetle alakası çok
Erkeklerde uymuyor
Konumuz erkekler değil bebek
Bana öyle hitap etme
Ne diyem? Mesela Mahmut mu diye bebiş?
Simge de
Daha o kadar samimi olmadık
Tühh ya
Üzülme adını kalbime yazdım bebiş. Seni yine bulurum
Sapitma
Samimiyetimize gölge dusuruyorsun ama simgoş
Bu ne saçmalık ya? Cahil insanlara katlanamıyorum gerçekten.
Almalı tabii ambulanstaki hastanın durumu ciddi olabilirdi ki zaten ciddi bir durumdaymış
Video çektiysen ve pilakası görünüyorsa polise ver gerekeni yaparlar.
Hangi cehalet çukurunda debeleniyor acaba çok merak ediyorum
Bu ehliyeti nasıl almış. Yazılı sınavda sorulan sorulardan biri
İnsanların artık bu kadar cahil olmasını anlamıyorum ben artık
Alacaksın o kadını en az 5 yıl içeri atacaksın, anca o zaman akıllanır
Sinirlenmemek için izlemedim. :D İbretlik insanlar karşımıza çıkmasa olmaz aman.
Evet ambulans olduğu için bütün kuralları ihlal edebilir sen de yol vermek zorundasın. Kesinlikle ceza almalı
Bu yaratık insan sınıfına bile girmez bence. En ağır ceza verilmeli, yetkim olsa ehliyetini iptal ederdim.
Kendi başlarına gelmeden ya da kendi sevdiklerinin başına gelmedikçe bu artıklar empati kuramazlar çünkü beyinleri yok. Sadece fikirleri var.
Tabiki verilmeli, bir insanın hayatı söz konusu ne demek herşeyi ihlal edemezsiniz öyle saçma şey mi olur.
Hem ehliyeti mesela 1 yıl iptal edilmeli hem çok ağır para cezası almalı hemde psikiyatriste gönderilmeli ve zeka testi de yapılmalı
pardon da nasıl bir şey bekliyorsun kalp krizi geçiren hastayı almaya giderken kırmızı ışıklarda mı dursun ne sallak insanlar var ya
Sorgusuz, sualsiz en ağır ceza verilmeli. Adı üzerine, ambulans araç o, onun için trafikte yasak yok, diğer araçlar da kesinlikle yol vermek zorunda.
Sapık Ankaralı bu arkadaşlar
?
Sen kimsinde ambulansın yolunu çeviriyosun hasta olsun olmasın yol vereceksinki bölgesine gitsin hasta çıkarsa daha çabuk ulaşsın. başına gelirse anlar bi gün
Ceza verilmeli kendilerinde olduğu zaman kıyameti koparırlar ama cahil insana bunu anlatamazsın ambulansın her yerde üstünlüğü vardır ehliyeti alırken öğrenememiş
ehliyet alırken boyun büküyorlar alınca kral oluyorlar
Aynen öyle bunlar gibisini işaretleyip alamasınlar geri
bu kadın suurunu kaybetmıs bu kadın ıcın soylenecek en guzel sey o ambulansın ıcıne umarım bırgun gırersın ve senın gıbı bır gerızekalı yuzunden hastaneye yetısemessın ve gebrırsın
Kadın sürücü haksız orada kural o sürücünün doğrudan ambulansa yer vermesi zaten kendi yanlış yapmış
Bunu bir erkek yapsa herkes elestirirdi kadin yapinca ceza almalimi gibi baait sirular gelmis kwsinlike almali ceza
Derhal süresiz olarak ehliyetine el konuşmalı ve birdaha araba sürmemeli..
Savaşta bile ambulansın önceligi vardır savaşan iki ülkede böyle bunu bilir. bu rezil kadın bunu bile bilmiyor
Kendi yaşar umarım başka türlü empati yapamaz böyleleri
Tabiki ceza almalı başka birinin hayatına zarar verecek bir şey yapmış sonuçta