İnşallah müebbet alır. Şaka gibi ülkeyiz yemin ederim
Tokat'ta 17 yaşındaki ehliyetsiz sürücünün kullandığı aracın çarptığı zihinsel engelli vatandaş hayatını kaybetti.
— Pusholder (@pusholder) August 9, 2022
İnşallah müebbet alır. Şaka gibi ülkeyiz yemin ederim
Tokat'ta 17 yaşındaki ehliyetsiz sürücünün kullandığı aracın çarptığı zihinsel engelli vatandaş hayatını kaybetti.
— Pusholder (@pusholder) August 9, 2022
Normal hapis cezası verilsin artık orasını mahkeme belirler 20 yıl mı 30 yıl mı dışarı çıktığında da ölene kadar herhangi bir araç kullanması yasaklansın
Cevap
27Cevap
Ağır ceza olmalı
Babası da ceza alacak mı?
Aile fertlerinin ehliyetleri iptal edilecek mi?
Sonuç olarak onu yetistirenlerinde ceza alma durumu söz konusu olması lazım değil mi?
Çarpan kız olsa idi en ağır cezayı alır hatta babası bile ceza alırdı.. Şimdi bir sarıklı şeytan köpeği çıkar kaza diye işi bitirir..
Allahım yarabbim şu ergenler yüzünden neler oluyor burada da 12-13 yaşında motor kullananlar var
7 yıldan daha uzun hapis cezası verilemiyor diye biliyorum..
Bişi olmaz çocuk diye salarlar olan adama oldu desene ya da kişiye işte
Babasi zenginse ya da millet vekili yakini falan varsa hic ceza almadan cikar bizim ulkede
Bence çocuk da hapse atılmalı yakını da araba özellikle kimin adına ise o da
Yaşı 18'den küçük olduğundan dolayı fazla ceza alacağını sanmıyorum.
Müebbet almalı on sekiz yaş altına indirim yanlışindan da vazgeçilmeli
Böyle dengesizler içeri alıp 10 sene boyunca sabah öğle akşam döveceksin.
Ne diyeceğim bilmiyorum kurallara uymuyoruz ehliyetsiz kişi en ağır hapsi almalı
O çocuğa arabayı verenlerde yargılanmali. Cinayete yardım ve yataklık yan
Direk islah evi ve sonra 30 yil hapis cezasi.
Tartışmasız sürücüye müebbet verilmesini isterim ayrıca araç sahibinin de çok ağır ceza almasını isterim, tabi araba çalıntı değilse.
Çocuk daha yırtar herhalde
18 yaşını doldurmadığı için ağır ceza alacağını pek sanmıyorum
kanunen belirlidir şimdi devam eden adli kovuşturma hakkında yorum yapılmaz
Derheyi boynuna çalacaksın ki bir daha kimse yapmasın
ehliyete sahip olanları ve yaşı büyük olanları da görüyoruz iş beyinde biter bence cezası neyse onu alsın daha gencecik hayatı sönmesin
En az 20 sene falan olmalı
5 ay yatıp çıkar ne cezası 😇
ıslah evi sonrada 10 yıl hapis
fazla bi ceza almaz neler yapanlar var dışarda
Gencecik çocuk. İki hayatta bitti yazık.
Ne kadar ceza verilse az
Babası ampülcüyse ödül alır ksksks
Hayatı gitti en az 15 yıl yatar
maalesef fazla ceza almaz.
10 yil yer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?