Taksi mi? Kendi arabanı kullan daha iyi bazi taksiciler sahtekar çıkabiliyor Ulan onlarin yüzünden işini emeğiyle helal olarak kazananlar de kurban gidiyor Sonra bütün taksiciler kötü oluyor yok öyle bir şey aralarında fırsatcilar Oluyor onları görünce hepsi aynı zannediyorsunux ama yanılıyor sunuz ama yine de tedbir için taksi seçmemek mantıklıdır yakıt fiyatları Off ulan Off bu zamları Getirenler suylari çok ısındı Artık temiz bir dayağı hakediyorlar yeter be ülke ne hale geldi
Hani uçuyorduk çok memnundun Sen bana neler neler soyledin bu az bile Ayrıca eşsegede binemezsin zaten samanda altın fiyatında neredeyse yemde öyle şimdi baktım internetten güzel yollarda yürü sen