Opel Astra J 1.4 Turbo mu? Opel Insignia B ( Makyajli) 1.6 T mi? Hangisini Tercih Etmek Daha Mantıklı Sizce İkisi de otomatik vites Teknik Veriler: Astra J 1.4 T Otomatik 140 HP 200 Nm Insignia 1.6 T otomatik 170 HP 260 Nm
Opel Astra J 1.4 Turbo Otomatik
Opel Insignia 1.6 Turbo Otomatik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Opel astra j 1.4 turbo mu? opel insignia b (makyajlı) 1.6 t mi? i̇kisi de otomatik hangisini tercih etmek daha mantıklı sizce?
Bariz fark ortada. D segmet olduğu için her şeyiyle İnsignia önde. Ayrıca opelin 1.4 motoru her ne kadar turbo beslemeli olsa da pek tat vermiyor. Uzun soluklu rampalardan soluğu kesiliyor. Ben olsam İnsignia alırdım ama fiyat farkı da önemli. Ayrıca 1.6T motor da yakıt konusunda üzen bir motor.
D Segment Kraldır diyon yani 😉 Kıyas edince Astra j Çok sevdiğim Araç sportif duruşu var ama Insignia Daha dikkat çekici Sen en çok neyini beğendin Insignia
Vayy 😉 2 Karizmayi da Bebişi de 😅 Kullandın yani Nasıl peki aralarında ki Fark Ben Hiç Astra J Ve Insignia binmedim Bizde Opel Vectra C Kasa var 2004 model Vectra C kasadan yola çıkacak olursam Vectra C Yılına göre çıkmış hala da konfor düzeyi kalitesi üstün araç Insignia düşünemiyorum bile
Opeli Sevmemek aa Olmadi işte bu Üzülur Opel 🤣 Saygı Duyarım Elbette ki 😊 Kimisi Renault fanı olur kimisi Volkswagen Ben Opelciyim Nedeni Şundan dolayı Tamam güvenlik olarak Audi Volkswagen falan onlar da çok üstün ama opeli tasarım olarak çok seviyorum Vectra C Insignia Astra j h Astra G Hep dikkat çekici tipleri var Toyota grubundan Favori aracım var Corolla E120 kasa 2003 2004 olan kasası onlar da çok güzeldir Peki Konfor da çok fark var mı Insignia Astra j arasında misal Astra j Insignia aratır mı
Hoşbulduk 😅 Opel Fanı olarak Ben Opel Faniyim diğer markaları da beğeniyorum ama opel benim gözümde ayrı Psa grubuna 2017 den itibaren geçti 2017 öncesi araçlar GM Alman grubu Keşke Alman olarak kalsaydı Opel Ama Psa baktığımız da kötü firma değil Bu 2 karizma arasında hangisini Tercih Etmek doğru olur Astra j 1.4 t mi Insignia 1.6 t mi Genişlik Olarak Insignia önde tabi de
Segmentden Dedin Anlaşıldi Astra J Araştırsan böyle demezsin Bence Insignia çok yakın araç Donanım Olarak en dolusu aynı bile diyebilirim tamam kalite genişlik Insignia önde ama Astra J Önde olduğu yönleri var nedir düşük hacim az yakıt hangisini önerirsin
Ana Sayfa > Arabalar > Anketler > Opel astra j 1.4 turbo mu? opel insignia b (makyajlı) 1.6 t mi? i̇kisi de otomatik hangisini tercih etmek daha mantıklı sizce?