Sevgilimin babası, arabam yok diye kızıyla evlenmemi istemiyor. Benim günahım ne?

Biliyorum ilk duyduğunuzda saçma gelecek, inanmak istemeyeceksiniz. Buna bugüne kadar ben de ihtimal vermezdim ama başıma geldi. Sevgilimin babası olacak yaşlı bunak, arabam yok diye kızıyla evlenmeme izin vermiyor. Araba önemliymiş, kızını sürekli yanlarına götürmeliymişim, kızı otobüslerde sürünmemeliymiş. Eskiden erkeğin işi var mı askere gitti mi diye baskı yapılırdı, şimdi de bu. Çok canım sıkkın çok. Belki yine evleneceğiz ama ben kızın ailesiyle de aram iyi olsun isterdim. Sizce bu işte benim bir günahım, yanlışım var mı?
Sevgilimin babası, arabam yok diye kızıyla evlenmemi istemiyor. Benim günahım ne?
Cevapla