Şahlaniyah, Amariga ambargo, Dünya bizi gısganiyahh,
Bu aptal ve cahil halk olduğu sürece, bu ülke tarih boyunca düzeltmemiş düzelmez. Aptallığı en üst seviyesidir bu halk, ötesi yok, Arap aşığı, din ile bu semilxe uyutularak bu ülke bu ezik seviyeye geriledi. Dünya'nın en hızlı batan ülkelerinden olan Türkiye, Turizmi ve Mülteci cenneti olmasıyla ünlüdür.
Tüm araç fiyat artışına rağmen talep oluşturup araç alanlar, şimdide yakitı hesaplasin. ya da gerekmedikçe kullanmamaya çalışmak biraz yürümeyi öğrenmek mantıklı olacaktır... Benim için sorun yok ben firma aracı kullaniyorum beni bağlayan birsey yok fullemeye devam...😉
Depoyu iki gün önce fullemiştim. Aralık ayının ortasında arabayı bırakıp otobüse geçeceğim. Kış döneminde Şubat sonuna kadar aracı kullanmıyorum. En azından bir müddet kafam rahat edecek.
Dizel yakıt 13 liraya falan dayanırsa yaza kadar satarım en kötü ihtimalle..
Kış döneminde araba kullanmama sebebim ise aracımda yaz lastiği takılı olması..4 adet sıfır lastik pirelli, goodyear ayarında lastik olmuş 3,000 - 3,500 lira arası akıl işi değil gerçekten. 😶
akp hükümeti ile hep söyledim yine söyleyeceğim. isteyen şikayet etsin sözlerimi. deveye diken bu millete züken yaranır. dolarla işi olmayan eleştirmesin diyen kanı bozuklar var. ama bu kansızlar ülkenin dışa bağımlı olduğunu unutup totoşunu sildiği peçetenin bile ithal malzeme ile olduğunu görmezden geliyor. bu ülkeyi batıran akp hükümeti ve akp ye oy veren zihniyettir. Alnı secde ediyor diye kanırtılmamıza izin veriyor çapsız insanlar. kuvvetle muhtemele akp nin bankamatikcisi veya asgari ücretle çalışıp zeka düzeyinde sorun olan insanlar özellikle bunu söylüyor.
Dün İstanbul'da bir akaryakıt istasyonunda 650 metre yakıt kuyruğu oluşmuştu işten gelirken gördüm bende, geceden gelecek olan zamdan daha az etkilenebilmek adına insanlar birbirleriyle kavgaya tutuşmuşlardı, ne kadar yazık iyi ki arabam yok mk...
20 lira olsun ne fark edecek tuzu yaş olan düşünsün ben kalkıp akp ye oy vermedim kendileri verdi kendileri seçtiler.. halk bu şekil istiyor madem 30 lira olsun akillanirlar belki
Türkiyede hayat şartlari zor gercekten, Allah herkese yardim etsin, Ben Benzin fiyatina bakmam kaliteli benzinden depoyu doldururum ve benim kullandigim Benzin türk parasiyla 30 tl civarinda
Bu millete az bile ohhhhh oluyor ohhhhhhh Atatürk düşmanlarının gözü aydın olsun, Rum dedesinin, Yahudi babaannesinin ve Ermeni ninesi olanların istediği yere gidiyoruz.
Avrupa ülkeleri arasında en ucuz benzini kullanıyonuz daha da mızırdanıyonuz. Yaşasın galaksi liderimiz, kahrolsun bağzı şeyler, bay kemal, CHP, dıj güçler ve faiz lobisi. Hüloooğğğ
İstanbul ve Manavgat ayaklanıyor. Bence bu ardı sıra bitmeyen zamlardan kurtulmak için hükümet istifa sunmalıdır. Sözde cb istifa etmelidir. Halktan özür dilemeli ve ülkeyi terk etmelidir
Az bile bu millete. Bu hükümeti seçenler daha beterini hak ediyor. Milyonlarca gencin insanın hayallerini çaldılar. Kendi milletinde ki cahil karşında ki düşmandan daha tehlikelidir.
Birilerinin inadı ortada ülke bırakmayacak korkarım ki
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
fiyatlar artınca yollardaki arabalar azaldı gibi sanki bana mı öyle geliyor fakirler benzin parası bulup araba süremez zenginlermi gezecek yollarda hep 50 tl lik alıyorum diyenler 100 tl mi alacak
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hiç merak etmeyin RTE ve çetesi seçimlere az kala çıkar koronavirüs bitti petrolü bulduk diye konuşur eyt sorunu ortadan kaldırıldı der maaşlara zam yapıldı der yine kandırır bu cahil türk milletini 😀 malum iktidar cahil bir toplum için mücadele ediyor din ile ülkeyi yönetiyor sorsak hiç birinin dinden imandan haberi bile yoktur.
tahminim 2016 2017 tl değerini ivmeyle kaybetmeye başladığı yıllar alıştık artık dolar borsa gibi günlük yükseliyor sen benzine mi şaşırdın ben artık haberlere bakmaya bıktım :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Eeeee, ama endişelenecek bişey yok; faizler düşüyor işte daha ne 😱😱
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Halk düz 10₺ olsun diyordu 8₺ şeyken alın size düz 10₺ 😂