Kış lastiğim var ve aracıma taktırdım. Yaz lastiğinin yer tutuşunun çok daha az olduğunu kış lastikleriyle bir kez daha anladım. Şimdi yaz yerine dört mevsim almayı düşünüyorum. Öneri ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler
Yaz lastiği yerine dört mevsim lastik almak istiyorum. Hangi markayı önerirsiniz? Nelere dikkat etmeliyim?
Yaz lastikleri çok kayıyor hafif bir yapmurda bile, bir de çok sert. Tümsek vs geçmek işkence gibi geliyor. Kış lastiklerine geçince iyice farkediyorum bunu
En İyi Cevaplar