Selam, bu konuda ben çok gozlemciyim. Kimseye güvenmiyorum onun için 4 gözüm açık duruyorum hep. Pek araba surmem ama birinin yanına binince bile surkeli şag solu keserim.
Araba sürerken diğer şoförlere güveniyor musunuz yoksa hep tedbirli mi kullanıyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kimseye güvenmem, pür dikkat yolu izlerim, her yeri tararım.
Öyle yapmak bana daha çok güven veriyor.
Ne olursa olsun asla tedbiri elden bırakmıyorum. Her an bir kaza olabilir.
Çok tedbirliyim. Diğer sürücülere güvenim sıfıra yakın.
Tedbirli olurum kimseye güvenmem.
Biraz güveniyorum yalan yok
şu anda ehliyet sınavı olsa ülkenin yarısı kalır
Şimdi o zaman bana göre sende acemisin 😅
Tedbirliyimdir
Tedbirli olmak sart herzaman
Hiç güvenmem