Teyzesinin miniği ooo❤️her ne kadar annesi o tırnakla yaklaşma dese de o beni çok seviyor😂


onun tırnaklar da seninkiler kadar var :D maşallah Allah analı babalı büyütsün.. hayırlı evlat etsin inşallah.. :)
Evet😂😂
Yeti yavrusu değilse normaldir küçük olması evet :D
Ya ama bu çok tatlı
Tanrının yansıması kötü olacak değil elbette tatlı olur :D
Çok minnoş :D Allah nazarlardan korusun. Sağlıklı ve uzun bir ömür nasip etsin inşallah. :)
Teşekkürler❤️
oyy ellere bak şu tırnaklara bak ya 😍ALLAH’ın lütfu işte 41,5 kere MahaşaAllah:)
Cevap
19Cevap
Kıyamam yaa evet çok minik ve çok tatlı :-) anne haklı :-)
Anne haklı değill
Biraz tombul bir bebe
Sensin be tombul bebe
Ayy parmaklara bak ya :D
Çook tatlı🍫
Cok datluuuu hele ayaklarini kokla kokla op😍😍
İzin yok😒
Birgun izin verirler
Unarum😂
yerim bunlari benn :D
Ben yedim😂
cook sanslisin :D
Bencede😉
Derisi dahi tam kurumamış daha mucize gibi 😊
Hayirli olsun. 👀👶🏽
En tatlı eller, allah bağışlasın
Allah analı babalı büyütsün mınıkbır anne hanım 🤗
Minik olduklarını kanks
küçük değil minnak bu bebişin elleri
Oyyyy yirimmmmmm 😍
Ben yidim
Masallah co tatli
Kapkara birşey be neresi tatlı😂😂
Yüzünü gormedim ki elleri için dedim. Kiz mi erkek mi.
Kız😊
Dalga geçtim zaten😂
Kizlar her türlü kendini sevdirir Allah bağışlasın kac aylik.
1 günlük bile değil❤️
Oyyyyy gözünüz aydın. İsim ne koydunuz.
Eylül Pera😊
Bizdede bir Eylül Sahra var. Hayirli mubarek olsun teyzesi.
Eylül benim ismim zorla koydurdum😂
Ne teyzeler var yaa. 😂😂😂
😂😂😂😂
Doktoru senmiydin yoksa
Yok be ben beyin cerrahıyım
Arada bir ihtiyacim oluyor bir beyin cerrahina. Bazen beynime mudahale lazim oluyor. 😂😂😂. Doğumuna girdin mi peki.
Komik bir şaka değil bu arada hayır
Tamam sustum 😑
Özür dilerim.
Çok tatlış :)
Evettt
maşallah
Parmaklara bak.. 😊
Isırmalık
cok tatlı :)
maşallah ona..
Minnacık.
Yerim 😘😘
Ben yedim nile
niye öyle diyor :D
Eline batar diye herhalde bilmiyorum😂
haha benim elime batsın ya o tırnaklar :D :D
Çok tatlı bu eller
Masum
Cok minik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar